2015-05-10, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CypStek
sån classic, folk ska farma hela tiden. sittit i samma sits hade typ samma lag och andra laget hade riki sven and spirit braker. så försöker man förklara för sitt lag att vi tar inte detta i late game.
Nej men lina "ska bara" :P så kul SÅ KUL.

Frågan är vilken hero man kan ha mest inpackt med. JAg kör 95% supp. jag tycker det är kul men också, om man lirar carry så är det itne säkert att man har en supporter och har man det så är det en sån jävel som försöker få lasthits på lane ist för typ harras dom.
MEn om jag lirar support så finns det en chans att den som farmar blir one man army.

Frågan lyder, vilken supp har mest late impact?

x

Skulle nog säga att Earth Shaker är nog en av dom med mest impact från personligt perspektiv
Citera
2015-05-10, 18:39
Medlem
pozies avatar
fler som inte kan starta matcher?
Citera
2015-05-10, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugglarn
20 förluster irad nu haha, det går bara inte. Kom inte och säg att det har med skill att göra, det är helt omöjligt att vinna.
Okej, vad skall vi göra åt saken då? Dunka dig i ryggen och säga att det är ryssarnas fel?
Citera
2015-05-10, 20:36
Medlem
Någon annan som upplever att de har fått förbättrad ping mot USE? Från att ha haft 120-150 ms såg jag nu att jag ligger på ca 60-70 ms.
Citera
2015-05-10, 21:18
Medlem
Citat:
Du kan ju diskutera hur stor risk det är att förlora så många matcher irad, mitt rekord är ca 33 matcher tror jag.

Det finns egentligen bara två troliga anledningar, antingen är din mmr för hög eller så har du något sorts beteende för under matcherna som gör att du vinner färre matcher än du borde.
Citera
2015-05-10, 21:53
Medlem
Citat:
Jag har ett beteende som gör att jag förlorar 17 matcher irad oavsett vad jag spelar? Jag kan gå afk i 17 matcher och vinna fler antagligen.

Nu säger du ju precis det jag sa, när du är där och lirar så förlorar ditt lag. Alltså, antingen spelar du på för hög nivå för din skill eller så uppför du sig som värsta sortens ryss så att de andra i ditt lag hellre tar en förlust än att låter dig vinna.

Du är den gemensamma faktorn i alla dina förluster, så förlorar du mer än vad du borde, sett över många matcher, så ligger problemet hos dig. Du kan ha otur, men om du är på "rätt" skillnivå, så bör vinstchansen ligga på 50% och då är sannolikheten att vinna eller förlora 17 matcher i rad 1 på 131072. Och att förlora 33 matcher i rad (som du nämnde som rekord) på rätt skillnivå (specificerat som en vinstchans på 50%) är mindre än 1 på nio miljarder.

Alltså är det extremt osannolikt att det är slumpen som är problemet i dina streaks.
Citera
2015-05-10, 21:56
Medlem
Sponnes avatar
Citat:
Du kan ju diskutera hur stor risk det är att förlora så många matcher irad, mitt rekord är ca 33 matcher tror jag.
Du ska ha en klapp på axeln! Riktigt bra gjort att fortsätta spela efter att ha förlorat 33 games
Citera
2015-05-10, 22:23
Medlem
Sponnes avatar
Citat:
Är väldigt van med väldigt underliga saker i mitt liv, det är lite som jag är Alexander Lukas åt fel håll helt enkelt. Det skall sägas att jag har spelat med väldigt väldigt bra spelare i Dota och har slagit flera av dem 1vs1 mid SF/Pudge.
Vad har du för mmr?
Citera
2015-05-10, 22:27
Medlem
Sponnes avatar
Citat:
Just nu, 3032 eller något annat hemskt.
Om du kan spela undying så picka han och gå offlane, ez win ez life
Citera
2015-05-10, 22:30
Medlem
Citat:
Precis, det är extremt osannolikt. Utav alla dessa matcher har jag haft ca 8 som har DCat i mitt lag ingen i det andra, i alla dessa matcher har jag varit 1-2 spelare i mathen inte bara i mitt lag förutom en där en galen britt satt och skrek i micen i ca 40 min där jag bara satt och garvade. Det spelar ingen roll vad jag gör, vi vinner inte ändå. Dessutom som jag skrev tidigare så får jag spela med massor av turkar och araber helt plötsligt, skall väl nämnas att denna förluststreak kom direkt efter jag köpte level 50 compendium. Oavsett vad min skill nu är förlorar man inte så många matcher irad där jag verkligen levererar, det är något annat som är helt fel.

Nej, det är du som inte förstår sannolikhetslära. Allt tyder på att det hos dig problemet ligger.
Hur många av de som DCade gjorde det för att du uppförde dig som en pajas?

Det är ju lätt fixat, muta voice och allchat, använd inte "hjulet" för en massa "well played" och spelar bara riktig support, helt omöjligt att få den sortens streaks som du har på den nivån om du nu kan lira dota alls.
Citera
2015-05-11, 18:55
Medlem
Vilken build är bäst för omniknight?
Citera
2015-05-11, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Vilken build är bäst för omniknight?
Ingen build är bäst.
Citera