Citat:
Ursprungligen postat av
Out-of-Step
Afan då fixar jag det när jag kommer hem från jobb!
Något tips på bra karaktärer? Kört en drös men bara gått bra med Lina och Riki. Sistnämnda påminner en hel del om Zeratul i HotS

.
Ytterliggare några frågor:
1. Kan man kombinera skins? Ser att det finns olika slots så som vapen, bracer, chest osv.
2. Står på vissa "included in bundle X", men varken på hemsidan eller in game hittar jag det. Jo, på hemsidan finns ett fåtal men nästan alla är till turneringar.
3. När man kan köpa skins ingame, är detta priser från Dota själva eller steammarket?
Det är i Dota 2 precis som i många andra spel, gör man misstag och/eller inte riktigt kan blir man flamead av folk som tycker att det är alla andras fel att de har 2k mmr när de borde ligga på 6,5k :/
1. Sets droppar random efter en match, men det kan även enskilda items göra. T ex kan du få ett helt set till Chaos Knight men kanske bara ett vapen till Bountyhunter. Ett helt set innehåller alla delar, som bracer, vapen, helm, chest osv. Du kan mixa precis hur du vill, dom är inte låsta.
2. Det har jag nog missat, spelar inte speciellt mycket längre. Tyvärr kan jag inte svara på det.
3. Jag vet inte riktigt hur det är i reborn, men innan fanns t ex vissa set bara att köpa av andra spelare, medan andra set kunde man köpa direkt i Dota. Finns säkert någon annan som kan det där bättre.
Mvh
edit: Glömde att du frågade om några karaktärer. Crystal Maiden, Sven, Wraith King, Lion, Ogre Magi och Keeper of the Light skulle jag påstå är helt okej nybörjarhjältar