2015-05-06, 21:55
Medlem
Här blir det strid om kniven då B-laget ska visa sina sexigaste danser. Speciellt Bagge måste imponera på sin ungtupp. Farlig konkurrent till sångfågeln.
Citera
2015-05-07, 09:35
Medlem
Aftonbladet 2006 när Anna Book är aktuell i Let's Dance "I dag är hon nere i en matchvikt på 78 kilo – tolv kilo mindre än när hon gifte sig med sin stora kärlek, Roberto Toledano, för fyra år sedan." källa
Ingen hemma trodde på att hon vägde 78 kg då.

Expressen 2015 "Jag har tappat 52 kilo i vikt. 37 kilo sedan jag var med i "Let's dance" förra gången. Det har varit tufft att gå ner så mycket i vikt."
källa
Så hon väger 41 kg (78-37) nu? Eller nej förresten
"Mitt mål är att gå ner till 60 kilo. Just nu ligger jag på 77 kilo." Oförändrat alltså?
Citera
2015-05-07, 11:04
Medlem
William Hainess avatar
Min gissning är att Anna helt enkelt har någon slags smärtgräns att erkänna att hon väger över 80 kilo.

Det är den enda förklaringen som jag kan komma på.
Citera
2015-05-08, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av besj
Aftonbladet 2006 när Anna Book är aktuell i Let's Dance "I dag är hon nere i en matchvikt på 78 kilo – tolv kilo mindre än när hon gifte sig med sin stora kärlek, Roberto Toledano, för fyra år sedan." källa
Ingen hemma trodde på att hon vägde 78 kg då.

Expressen 2015 "Jag har tappat 52 kilo i vikt. 37 kilo sedan jag var med i "Let's dance" förra gången. Det har varit tufft att gå ner så mycket i vikt."
källa
Så hon väger 41 kg (78-37) nu? Eller nej förresten
"Mitt mål är att gå ner till 60 kilo. Just nu ligger jag på 77 kilo." Oförändrat alltså?

Startsidan / Nöjesbladet / TV / Let's dance 2015-05-07
Anna Book om sina 17 magoperationer: ”Har kronisk smärta”
Artisten och tv-profilen om hälsoproblemen
Hon är tillbaka i Let's Dance – efter 17 magoperationer
1 min

Anna Book har gått ner 37 kilo sedan hon var med i ”Let's dance” senast.

Nu berättar hon om anledningen till sina 17 magoperationer.

– Det är ett trauma, säger Anna Book.

Bildspel: Klicka för att starta
Visa alla bilder

Anna Book lider av kronisk smärta. Anledningen är de totalt 17 magoperationer som tv-profilen och sångerskan genomgått. Nio av dessa operationer har utförts sedan Anna Book var med i ”Let's dance” förra gången, det vill säga för tio år sedan.

– Jag lever med kronisk smärta och det är något jag kommer att få lära mig att leva med resten av livet. Det är ett trauma som man måste jobba sig igenom, säger hon.

Anna Book lider av bukväggsbråck, vilket betyder att bukväggen, som håller tarmarna på plats, har gått sönder.

– Sedan har jag fått tarmvred två gånger.

Anledningen till magproblemen är de tre kejsarsnitt som Anna Book genomfört.

– Man går in i buken och skär upp den, det är inte bara så att man öppnar och så är det är hål utan man blir ihopsydd i sju olika skikt.
”Har tappat över 50 kilo”

Trots det mår Anna Book bättre än på länge.

– Jag anser fortfarande att jag är överviktig även om det jag har i dag inte klassas som grov fetma. Men jag har tappat över 50 kilo sedan jag vägde som mest och cirka 37 av dem är sedan jag var med i ”Let's Dance” förra gången. Det är klart att det är en otrolig lättnad för kroppen.

Anledningen till viktminskningen är den magsäcksoperation som Anna Book gjorde 2008.

– Det hjälpte mig att börja äta och så har jag kombinerat det med träning. Jag är jättestolt över att jag har varit med om den här resan men det är en bit kvar till mitt mål. För att nå det måste jag tappa ytterligare 17 kilo.

Anna Book är aktuell i tioårsjubileumet för ”Let's dance” som har premiär i morgon.
Citera
2015-05-08, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Min gissning är att Anna helt enkelt har någon slags smärtgräns att erkänna att hon väger över 80 kilo.

Det är den enda förklaringen som jag kan komma på.
Stackaren,,,,,,,,,,,,,,,,,,big not,,,

Anna Book lider av kronisk smärta. Anledningen är de totalt 17 magoperationer som tv-profilen och sångerskan genomgått. Nio av dessa operationer har utförts sedan Anna Book var med i ”Let's dance” förra gången, det vill säga för tio år sedan.

– Jag lever med kronisk smärta och det är något jag kommer att få lära mig att leva med resten av livet. Det är ett trauma som man måste jobba sig igenom, säger hon.

Anna Book lider av bukväggsbråck, vilket betyder att bukväggen, som håller tarmarna på plats, har gått sönder.

– Sedan har jag fått tarmvred två gånger.

Anledningen till magproblemen är de tre kejsarsnitt som Anna Book genomfört.

– Man går in i buken och skär upp den, det är inte bara så att man öppnar och så är det är hål utan man blir ihopsydd i sju olika skikt.
”Har tappat över 50 kilo”

Trots det mår Anna Book bättre än på länge.

– Jag anser fortfarande att jag är överviktig även om det jag har i dag inte klassas som grov fetma. Men jag har tappat över 50 kilo sedan jag vägde som mest och cirka 37 av dem är sedan jag var med i ”Let's Dance” förra gången. Det är klart att det är en otrolig lättnad för kroppen.

Anledningen till viktminskningen är den magsäcksoperation som Anna Book gjorde 2008.

– Det hjälpte mig att börja äta och så har jag kombinerat det med träning. Jag är jättestolt över att jag har varit med om den här resan men det är en bit kvar till mitt mål. För att nå det måste jag tappa ytterligare 17 kilo.

Anna Book är aktuell i tioårsjubileumet för ”Let's dance” som har premiär i morgon.
Citera
2015-05-08, 09:47
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Hon snackar om porrbilder av henne i AB, men vilka porrbilder menar hon? Finns de här på FB?
Citera
2015-05-08, 11:47
Medlem
Aftonbladet idag Anna Book Mitt midjemått har gått ner 50 cm. Undrar om hur mycket det måste ha varit? Typ 170 cm isåfall hon ligger välan på ca 120 cm nu. Tunnan lever onekligen i Bissaroworld.
Citera
2015-05-08, 14:13
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Hon snackar om porrbilder av henne i AB, men vilka porrbilder menar hon? Finns de här på FB?
Jag har inte läst i Aftonbladet om henne/detta, men detta står i alla fall i Expressen idag apropå (fejkade) porrbilder:

Hot, fejkade porrbilder och hat – Anna Book har fått utstå mycket näthat - ett tag var hon inne på att dra sig tillbaka från offentligheten.

– Elakheter kan handla om precis vad som helst. Det kan vara allt från att jag inte ska ha den färgen på kajalen, till allt det grövre. Hot, sexuella trakasserier, fejkade porrbilder. Det känns som att man varit med om en del. Och det är jag tyvärr inte ensam om. Det är inte bara vi i offentligheten som drabbas, säger Anna Book.

http://www.expressen.se/noje/lets-da...-porrbilderna/

Kanske samma sak de tar upp? Om det inte var Expressen du tänkte på.
Citera
2015-05-08, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
De där är skitsnack,. Hon kryddar på för att göra storyn mer intressant, Kan knappast tro att några porrbilder finns på henne, Kanske inte mer än dom hennes man eller älskare lägger ut,
Skulle inte alls förvåna mig om hon lägger ut dom själv under Psedonym, För så sjuk är hon verkligen i hela huvudet, Såg henne imorse tidigt, Min första tanke, Hjälp så falsk människa
Citera
2015-05-08, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
De där är skitsnack,. Hon kryddar på för att göra storyn mer intressant, Kan knappast tro att några porrbilder finns på henne, Kanske inte mer än dom hennes man eller älskare lägger ut,
Skulle inte alls förvåna mig om hon lägger ut dom själv under Psedonym, För så sjuk är hon verkligen i hela huvudet, Såg henne imorse tidigt, Min första tanke, Hjälp så falsk människa

Får kväljningar bara av tanken på porrbilder på Tunnan!
Citera
2015-05-08, 15:40
Medlem
Intressant ifall Tony Irwing risar eller rosar ikväll. Om det första sker blir det tårar och tandgnissel.
Senast redigerad av gurkelurkan 2015-05-08 kl. 15:42.
Citera
2015-05-08, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Intressant ifall Tony Irwing risar eller rosar ikväll. Om det första sker blir det tårar och tandgnissel.

Ja, detta ska bli kul! Roade mig med att kolla in alla deltagarnas showdanser, Anna är som en betongklump, fattar inte hur han ö.h fick upp henne i luften! Hahahaha!!!
p.s: går att se på youtube, namnet på artist, sen: showdance.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in