Citat:
Ursprungligen postat av
H0nken
Helt sjukt vad mesigt Sverige är ibland. Inte nog med att den sjuka mördaren Olof Wiberg blir frikänd trots överväldigande bevisning, dessutom har han ett jobb att gå till trots att alla i han lilla jävla inavlade hemby vet vem han är.
Kan man få reda på var han jobbar tro? De ska inte komma undan med att hysa en perverterad mördare som endast förtjänar en kula i huvudet.
Alla i Sveg känner inte till OW och vad han har gjort.
Varför är det dåligt att han har ett jobb? Visst hade det väl varit bättre om han satt i fängelse men när han ändå blev frisläppt är det väl bättre att han jobbar istället för att leva på bidrag eller fortsätta sin kriminella bana?
Det står i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Boggyman
Man undrar ju vad sveg är för en inavlad liten jävla skitby, även om er ynkedom inte tillåter er att sätta honom på plats så kan ni väl åtminstone fixa fram en bild på honom, med tanke på byns storlek så är ni väl alla grannar så hur svårt ska det vara.
Varför ska jag "sätta honom på plats" bara för att jag bor i Sveg? Jag har inget otalt med honom. Visst jag har inget intresse av att umgås med honom med tanke på alla misstankar som riktas mot honom, men attackera honom? Har ingen som helst anledning till det.
Sen har du även missförstått några saker. Sveg är ingen by, det är en tätort. Alla är inte heller grannar. Förövrigt verkar du tro att alla i Sveg är ett och samma medvetande som agerar unisont; det stämmer inte.