Citat:
Ursprungligen postat av
VeOchFasa
Jag är rätt säker Olof är skyldig , han har gått istort sett hela sitt vuxna liv med misstankarna mot sig och som jag fattat det typ bott kvar i samma region. Han har antagligen levt ganska eländigt liv men om han är oskyldig så hade detta ju räddat upp han och rentvått han vilket skulle kännas som en oerhörd triumf tänker jag. Men han väljer att inte lämna prov , vilket innebär att han inte rentvår sig själv när han får den chansen.
Stackars Malins föräldrar , mista sin dotter som endast var 16 år och hade hela livet framför sig, fått höra Olof ljuga om det ena och det andra och sen bara får sitta där utan att någon åker dit. Gissar att Malins föräldrar börjar bli uppåt åren?
Malin hade varit 40 år nu om hon levt.
Jag tänker samma! Grabben har levt med misstanken hela livet. Här finns chansen att bli friad från misstankarna en gång för alla. Kunde sålt gråtartiklar till media och tjänat en slant.
Att neka den möjligheten blir nog det närmaste beviset som går att få för de anhöriga att rätt GM var utpekad.
Sen har väl förvisso det här ansetts vara polisiärt uppklarad så utredarna lyfter nog inte på ögonbrynen även om det givetvis hade varit nice och fått honom in för rätten.