Citat:
Ursprungligen postat av
Punkter
Vad säger dom på facebook? Har beställt Nemen där en gång för nåt år sen, när det var slut på andra ställen.
Såg nu att det fanns lite trevligt Nemen nu också.
https://www.facebook.com/cruisefashiononline?fref=ts
Om du kollar till vänster där en bit ner "Posts to page" så kan man läsa om kunder har problem med att support mm inte svarar, är otrevliga, problem med återbetalning, glömt att tagit bort "blipp" grejen på plaggen, plagg som gått sönder etc, långa utdragna leveranstider. Verkar dock gälla mest kunder från det egna landet.
Citat:
Ursprungligen postat av
LjugHeffner
Har handlat därifrån utan problem. Frågan är vad du ska ha som bara finns i UK nu? Pundet är ju grisigt dyrt igen.
Var ett par moncler plagg som fanns i min storlek och som man inte behöver ringa till dom för att möjliggöra beställning (något många andra som säljer moncler har som policy)
Citat:
Ursprungligen postat av
BLODSPAKT
Har handlat från dom ca tre gånger. Första gången tog det ungefär en vecka innan något hände med min beställning, jag fick ett mail om att båda varorna var slut. Dom två andra gångerna så har det gått hur bra som helst.
Hur gick det då för dig att få återbetalning när produkterna var slut?, gick det snabbt/smidigt? Hur lång leveranstid när det gick bra?