Citat:
Ursprungligen postat av
KattC
Såg på Twitter att det är -15% på alla jackorna på Borstahusen Clothing denna helgen.
Är riktigt sugen på att beställa denna:
http://www.borstahusenclothing.se/sv/jackor/13-fergusson-navy.html men vet inte hur långa dom är?
Längden är 88, 89, 90, 90cm (small, medium, large och x large. = slutar strax ovanför knäna.

ärmlängd är 46cm på samtliga.
Bröstvidd: 106,! 109, 117, 122cm (s - xl)
Bottenvidd: 113, 118, 123, 127cm (s - xl)
Stilig rock måste jag säga, är själv ute efter en Aquascutumrock, men det blir nog en Broadgate raincoat. Bsra jag övertygat tanten att det är en "nödvändighet"

Just nu sitter jag och fundrar på vad som är mest "akut", en gogglejacket från CP, eller en rock...
jag har juh dock en grön fjällräven greenland och en SI, kort armemodell i svart..
men jag har juh även en svart, skräddarsydd rock, dock i filt och för senhöst/vinterbruk + en oljerock från barbour.
sen har jag bäl lite annst "skit" med, men dessa jackor och rockar är vad min sambo hela tiden drar upp när jag förklsrar att jag faktiskt BEHÖVER både en vår/sommarjacka för dryga 5k och en vår/sommar/tidig höst rock för ytterligare 5k...
sen lär man juh ha lite vanliga kläder sådom nån skjorta, nån piké, ett par stickade tröjor etc...
vafan ska man ha så dyrt intresse för