Citat:
Ursprungligen postat av
Eminent.Javisst
Jag fick också 1.8, inget Handels för oss i år

Vi båda tar 1.9+ nästa prov
Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle110
Själv hade man skuttat upp och ner för att ha skrivit 1.8, det är ändå bättre än 99.3% av alla som skrev högskoleprovet..
Visst, men målen för oss är relativa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Azazello.Fiello
Ja, det verkar kört. Kollade up — 25 % fler ansökte till hhs i år.
Antalet förstahandssökande är 10% mer, och det säger inget om hur många som söker med HP. Men oavsett så ser det mörkt ut.