2015-04-20, 09:48
  #43477
Medlem
Fan då, på gränsen till 2.0 på både K och V. Blev 1.9 trevligt ändå!
Citera
2015-04-20, 09:50
  #43478
Medlem
Typiskt asså, 1 poäng till på varje del hade givit mig ett 0,1 poäng högre resultat.

Får hoppas att man rättade sig själv fel eller något..
Citera
2015-04-20, 09:56
  #43479
Medlem
Haha så lame, 1.8..

All in nästa prov då istället!
Citera
2015-04-20, 09:58
  #43480
Medlem
sigridsalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantigtriangel
Typiskt asså, 1 poäng till på varje del hade givit mig ett 0,1 poäng högre resultat.

Får hoppas att man rättade sig själv fel eller något..

Samma här. Något slarvfel kan avgöra väldigt mycket. Hoppas....
Citera
2015-04-20, 10:00
  #43481
Medlem
Azazello.Fiellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aptitude
Undervisar i matematisk statistik på Civilingenjörsprogram.

Citat:
Ursprungligen postat av aptitude
Fan då, på gränsen till 2.0 på både Kvant och V. Blev 1.9 trevligt ändå!
Skrämmande! Vilket universitet handlar det om?
Citera
2015-04-20, 10:00
  #43482
Medlem
Kvantitativhelvete. 2.0 på verb, 0.9 på kva. Jag gråter nog mer än jag skrattar.
Citera
2015-04-20, 10:02
  #43483
Medlem
Azazello.Fiellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pjotr.1.
Haha så lame, 1.8..

All in nästa prov då istället!
Vilket program vill du komma in på?
Citera
2015-04-20, 10:08
  #43484
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azazello.Fiello
Vilket program vill du komma in på?

HHS. Chanserna är minimala med 1.8.
Citera
2015-04-20, 10:10
  #43485
Medlem
Eminent.Javissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pjotr.1.
Haha så lame, 1.8..

All in nästa prov då istället!
Jag fick också 1.8, inget Handels för oss i år
__________________
Senast redigerad av Eminent.Javisst 2015-04-20 kl. 10:13.
Citera
2015-04-20, 10:13
  #43486
Medlem
Själv hade man skuttat upp och ner för att ha skrivit 1.8, det är ändå bättre än 99.3% av alla som skrev högskoleprovet..
Citera
2015-04-20, 10:15
  #43487
Medlem
Azazello.Fiellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pjotr.1.
HHS. Chanserna är minimala med 1.8.
Ja, det verkar kört. Kollade up — 25 % fler ansökte till hhs i år.
Citera
2015-04-20, 10:16
  #43488
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azazello.Fiello
Skrämmande! Vilket universitet handlar det om?

Vad finner du skrämmande? Att någon som bedriver undervisning inte har 2.0 på HP? Vilken värld lever du i?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in