2015-04-20, 10:53
  #43501
Medlem
Azazello.Fiellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aptitude
Hetsigt!
De studenter som får undervisa brukar iaf vara mycket skarpare än resten. Och matematisk statistik är väl en poppis? Iaf på de större universiteten 😆
Citera
2015-04-20, 10:58
  #43502
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azazello.Fiello
Normeringstabell! Surprise, surprise!
Förstår du vad normering innebär?
Ungefär, men inte helt. Du får gärna förklara!
Citera
2015-04-20, 11:02
  #43503
Medlem
Sänkte mig 0.05 poäng..
Citera
2015-04-20, 11:07
  #43504
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunvald66
"Norermingstabeller för vårens prov publicerades den 20 april."

Till och med studera.nu verkar ha svårt för ordet normering. Nominering, norermering, nomenklatur, normaliseringstabell är alla varianter jag hört.

Ordet borde tas med på nästa högskoleprov!

Nostalgitavlor
Citera
2015-04-20, 11:16
  #43505
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunvald66
"Norermingstabeller för vårens prov publicerades den 20 april."

Till och med studera.nu verkar ha svårt för ordet normering. Nominering, norermering, nomenklatur, normaliseringstabell är alla varianter jag hört.

Ordet borde tas med på nästa högskoleprov!

För oss veteraner ja
Citera
2015-04-20, 11:17
  #43506
Medlem
kekkzors avatar
när, var och hur kan man se senaste resultatet ?
Citera
2015-04-20, 11:24
  #43507
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azazello.Fiello
De studenter som får undervisa brukar iaf vara mycket skarpare än resten. Och matematisk statistik är väl en poppis? Iaf på de större universiteten 😆

Japp. Innebär dock inte att jag är bättre än någon annan på att under tidspress räkna ut hur många fler kakor Anna har ätit än Berit och Cecilia.
Citera
2015-04-20, 11:25
  #43508
Medlem
Azazello.Fiellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekkzor
när, var och hur kan man se senaste resultatet ?
Det kommer med brev till den adress du angav vid högskoleprovet. Angav du felaktig adress eller ingen alls, får du åka till Umeå och plocka det själv.
Citera
2015-04-20, 11:28
  #43509
Medlem
Måndag 27/4 kommer resultatet. Vilken tid på dagen har det kommit vid de senaste tillfällena?
Citera
2015-04-20, 11:32
  #43510
Medlem
Azazello.Fiellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petzor
Måndag 27/4 kommer resultatet. Vilken tid på dagen har det kommit vid de senaste tillfällena?
Beroende på var du bor. Min brevbärare brukar komma vid 13:37. Jag kommer nog att vänta på honom utanför porten 😣
__________________
Senast redigerad av Azazello.Fiello 2015-04-20 kl. 11:44.
Citera
2015-04-20, 11:34
  #43511
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantigtriangel
Typiskt asså, 1 poäng till på varje del hade givit mig ett 0,1 poäng högre resultat.

Får hoppas att man rättade sig själv fel eller något..

Samma här, fan så jävla deppigt.... helvete ockå
Citera
2015-04-20, 11:35
  #43512
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azazello.Fiello
Det kommer med brev till den adress du angav vid högskoleprovet. Angav du felaktig adress eller ingen alls, får du åka till Umeå och plocka det själv.

Really? Får man också resultatet postat hem?

Edit: Jokes on me.
__________________
Senast redigerad av Morris21 2015-04-20 kl. 11:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in