2015-04-14, 00:15
Medlem
Att folk avslutar ett telefonsamtal utan att säga hej då.
Citera
2015-04-14, 17:42
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891PoonStreet
Scener som har spelats in med skakig handkamera. Jag känner mig nästan lite illamående av sådana scener.

Då antar jag att du inte uppskattar Lars von Trier.
Citera
2015-04-14, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No.90-Kleist
I går såg jag Mio, min Mio med familjen och filmen har många saker jag störde mig på. Måhända är det en barnfilm men jag radar ändå upp sakerna eftersom de är så otroligt typiska och liknande grejer förekommer i flera filmer. Jag lägger de i Spoiler så ni som inte sett filmen inte behöver bli ledsna.

Vem är Cato och Ljumljum?
Citera
2015-04-14, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skierfe
Att folk avslutar ett telefonsamtal utan att säga hej då.

En klassiker som 50% nämner i den här tråden. Jag har också gjort det.
Citera
2015-04-16, 09:28
Medlem
NewDeers avatar
Jag stör mig på att de ofta åker till akuten efter att ha fått ett litet skärsår, eller annan obetydlig skada.
Citera
2015-04-16, 18:52
Moderator
Arne.Ankas avatar
Att bra filmmusik inte finns löst :/
Citera
2015-04-16, 19:10
Medlem
Jafan89s avatar
Moral och dömande som om någon tror att de råkar vara bättre än andra för att de har ett annat perspektiv.

Genomsyrade med rasism, exempelvis "book of eli" där de aktivt framställer vita män som onda maktkåta våldtäktsmän, med såklart en svart god person som är oslagbar, och som avslutning väljer att försöka trycka sin religion rätt i ens ansikte.
Citera
2015-04-16, 19:12
Medlem
deadhead.s avatar
När bild och ljud inte är synkroniserat
Citera
2015-04-16, 19:16
Medlem
johnussss avatar
Det som stör mig är svartas så kallade skämt på vita..
Citera
2015-04-16, 19:22
Medlem
insectqueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnusss
Det som stör mig är svartas så kallade skämt på vita..

Vad menar du?

Vilka "så kallade skämt på vita"?
Har du tittat på?
Citera
2015-04-16, 19:23
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Moral och dömande som om någon tror att de råkar vara bättre än andra för att de har ett annat perspektiv.

Genomsyrade med rasism, exempelvis "book of eli" där de aktivt framställer vita män som onda maktkåta våldtäktsmän, med såklart en svart god person som är oslagbar, och som avslutning väljer att försöka trycka sin religion rätt i ens ansikte.

Har du sett Menace II Society och Dead Presidents? Om du på allvar tror att Hughes-bröderna är pro-svarta och anti-vita så har du helt enkelt jävligt fel.
Citera
2015-04-16, 19:28
Medlem
insectqueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Jag stör mig på att de ofta åker till akuten efter att ha fått ett litet skärsår, eller annan obetydlig skada.

Och jag stör mig på att dom inte åker till akuten efter flertal sparkar och slag mot huvudet, en kula i benet eller en kniv genom handen.

Stör mig som fan på alla som blir stabbade rakt igenom handflatan men ändå kan använda handen ( lite virad tygremsa och saken är biff) .
Det skulle skäras av så många ledband, nerver och allt möjligt, inte en chans att du kan använda handen överhuvudtaget.

Störigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in