Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-04-12, 17:40
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Nog är utseendet slående likt alltid. Än mer intressant är hans klädsel, speciellt den mörka rocken som stämmer överens med mordplatsvittnens beskrivning.

Är det ens troligt att en mördare flyr klädd i de kläder han bar när mordet begicks?
Citera
2015-04-12, 17:49
Medlem
nattekniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rootbit
På tal om opartisk källa?

Om det är någonting man kan säga om SAP så är det väl att de skyddar partiet in i det sista.

..ok..ja, om alla socialdemokrater skall uteslutas som källa ang. denna fråga, så blir det nog svårt att övertyga dig .
Vill du gå vidare själv så kan du säkert beställa en papperskopia på kallelsen av mötet...så får du det svart på vitt...att du tänker fel alltså
Citera
2015-04-12, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Är det ens troligt att en mördare flyr klädd i de kläder han bar när mordet begicks?

Samma personer kör exakt samma inlägg i repris som visat sig vara av ren sanningsrörelsekvalitet på ett pubertalt sätt. Hade det funnits en enda seriös cell i deras kroppar hade de naturligtvis a, inte stört PU som ju enligt dem är väldigt intresserade. b,kommit med något nytt avgörande istället för att undvika frågor och rabbla sina mantran.. Men nej det är samma antydningar och självutnämnda experter i repris.

Nä, de här återkommande kampanjerna sammanfaller alltid med andra intressanta spår utvecklas.

Man kan säga att det är brev på Posten när vissa spår och namn kommer upp.

Nå, är det någon som har hittat något om Kegös karriär före Säpo? Det måste väl finnas något annat än de haveristiska påståendena som förekommit om hans påstått sadistiska natur i yngre år?
Citera
2015-04-12, 18:09
Medlem
rootbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natteknik
..ok..ja, om alla socialdemokrater skall uteslutas som källa ang. denna fråga, så blir det nog svårt att övertyga dig .
Vill du gå vidare själv så kan du säkert beställa en papperskopia på kallelsen av mötet...så får du det svart på vitt...att du tänker fel alltså

Det är fullt möjligt att jag tänker fel. Jag menar inte att jag har rätt. Det enda jag menar är att Carlssons avgång var väldigt märklig. "Personliga skäl" och sedan locket på. Självklart har det ett samband med springandet på hans tak kvällen innan. Ja, menar.. varför springer folk på Ingvar Carlssons tak? Frågan är bara vad sambandet är. Tystnaden talar för sig själv.
Citera
2015-04-12, 18:24
Medlem
Jag skiter i Skelleftehamnsmän och annat dravel i detta fall. Jag tycker bilden är intressant, sen var självutnämnda experter och annat löst folk ljuger ihop bör filtreras bort från sammanhanget.

Nu finns det en intressant bild att "ta på" och jag tycker först och främst man bör analysera den så långt det går för att ta reda på om det är Eugene de Kock eller inte som lämnar Sverige dagen efter mordet.

Om det skulle visa sig att det med största sannolikhet är han så måste man rimligtvis ställa frågan vad han gjorde i landet vid den tidpunkten? Tror knappast han var här på solsemester i slutet av Februari.
Citera
2015-04-12, 18:34
Medlem
PederLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Visst är det här också Eugene? http://imgur.com/XS1EUzF Samma haka, näsa och mun.

Nej, det där är inte Eugene de Kock. Kolla håret, kolla öronen
Senast redigerad av PederLund 2015-04-12 kl. 18:35. Anledning: Tillägg
Citera
2015-04-12, 18:59
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Kan det finnas en koppling mellan Sydafrika och polisspåret?

Det finns mycket som talar för det, ja.
Citera
2015-04-12, 19:08
Medlem
Citat:
Jag skiter i Skelleftehamnsmän och annat dravel i detta fall. Jag tycker bilden är intressant, sen var självutnämnda experter och annat löst folk ljuger ihop bör filtreras bort från sammanhanget.

Nu finns det en intressant bild att "ta på" och jag tycker först och främst man bör analysera den så långt det går för att ta reda på om det är Eugene de Kock eller inte som lämnar Sverige dagen efter mordet.

Om det skulle visa sig att det med största sannolikhet är han så måste man rimligtvis ställa frågan vad han gjorde i landet vid den tidpunkten? Tror knappast han var här på solsemester i slutet av Februari.

Men eftersom man inte kunnat göra detta trots att man haft flera år på sig så är det väl rätt otroligt att det är så eller att man någonsin kan visa det. Vi måste ha klart för oss att detta är old news inte det minsta hett just nu.
Citera
2015-04-12, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gullinkambe
Nja, OM det nu är EDK på bilden måste det ju vara extremt sannolikt att han är inblandad, allt annat är ju ett närmast omöjligt sammanträffande, särskilt som han inte själv har uppgivit att han var i landet vid tidpunkten.

Eller så var han i landet av annan illegal orsak som därmed inte heller ger något medgivande om Sverige-vistelse av honom själv...
Citera
2015-04-12, 19:41
Medlem
Durgedurgs avatar
kunde inte sagt det bättre själv. tur att det uppmärksammas i medier så PU kanske tvingas ta tag i det vare sig dom vill det eller inte

Citat:

Citera
2015-04-12, 19:42
Medlem
styrlunds avatar
Sydafrika kan enbart utredas om viljan och modet att utreda polisspåret funnits
Det kommer aldrig att hända.
de Kock släpptes från fängelse för nån månad sen. Verkar som han fått ny identitet och är "försvunnen".
Gissar att det är just det palmeutredarna komner ha som ursäkt för att inte hålla något officiellt förhör med honom.

Sedan är det intressant att PKK dras fran nån dag innan detta om Sydafrika kommer.
Det är INGEN slump.
PKK drogs upp för att kväva sydafrikagrejen. Folk ska avförda både sakerna som trams.
Vilka som har det inflytandet på media kan man ju klura på.
Senast redigerad av styrlund 2015-04-12 kl. 19:55.
Citera
2015-04-12, 20:02
Medlem
Durgedurgs avatar
Detta är 2 bilder intressanta att jämföra

http://h24-original.s3.amazonaws.com/86287/13067758-Hjj2U.jpg?name=Teckning_som_hon_tyckte_var_mer_lik t-_.jpg

http://cdn.24.co.za/files/Cms/General/d/466/5e9ef6a27e1d4ad7b0e6100eb2665ad8.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in