Citat:
Ursprungligen postat av
Tlagnoj
Synd att vi inte utnyttjar Brustad mer i en match som denna. Hans största fördel ska ju vara farten, vi spelar defensivt mot ett bollförande lag, hur många djupledsbollar fick Brustad att jobba med under matchen?
Men instämmer i resten, en rolig match för att vara 0-0, på förhand glad, i efterhand lite småsurt. Framförallt är jag glad för att vi uppvisade en stabil defensiv, jag tycker det är defensiven som varit darrigast hittills på säsongen (stundtals och det är det som har räckt) då där det finns mest oprövade kort.
Mjo han var väldigt osynlig och har väl egentligen varit de under större delen han vart på plan under sin AIK sejour, till hans försvar har han inte fått så mycket att jobba med heller så jag ger honom tid för avtryck.
Tycker Lundholm får rätt obefogat mycket kritik idag, visst var det ingen höjdarmatch men defensivt tycker jag han gör ett bra jobb. Hans ersättare Bangura måste jag återigen poängtera var väldigt bra!
Gillar f.ö Åges ursäkt för undermåligt spel: Naturgräset.
Och en av matchens minnesvärda saker:
http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/aik/tv-sonko-sundbergs-nedtagning-med-huvudet/
Vad gör Sonko egentligen?