2015-04-08, 15:10
Medlem
zebrabodys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebrabody
Okej okej, Tack! Som sagt lite lugn av dem får jag ju. Men jag hade önskat mig lite mer.. kanske lite flummighet. Plus hemskt gärna en lite euforisk/kul/glädje-känsla. Vette fan vad för pills jag ska vända mig till längre haha! (Letat som en tok om de kan va nått av mina antidepressiva/stämningsstab osv som korstolererar sig men nä verkar icke så! Så enkelt var det icke!)

Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Jag letar fan efter exakt detsamma! Uppnår inte riktigt de på varken xanor, ikto eller tramadol.. (men ikto'n ger ju mig en rätt skön avslappning vid doser runt 6-10MG..) så säg gärna till om du hittar något som liknar Det du Söker! Min PM står alltid öppen hehe!

Må väl!

Haha det ska jag absolut göra! Om vi gör en deal på att du gör detsamma om du finner vad du söker!. Har idag tagit en 2mg ikto, och fyllde nu på med 2mg till. Alltid något med lite skön avslappning i varje fall! Men får kanske fylla på med något mer! Jag har tramadol som mitt nästa försök ... får se hur jag upplever dem.

Citera
2015-04-08, 15:23
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Haha det ska jag absolut göra! Om vi gör en deal på att du gör detsamma om du finner vad du söker!. Har idag tagit en 2mg ikto, och fyllde nu på med 2mg till. Alltid något med lite skön avslappning i varje fall! Men får kanske fylla på med något mer! Jag har tramadol som mitt nästa försök ... får se hur jag upplever dem.

hehe de lovar jag att göra! Ja amfetamin är ju ett förslag, men skulle undvika de... (har själv missbrukat amfetamin för ett par år sedan, men slutat)

Ja, en dos tramadol funkar ganska bra i kombo med ikto, tyvärr ligger jag på rätt höga doser 600-700mg (TA INTE SÅ MYCKET UTAN TOLERANS!!!!!)
Citera
2015-04-08, 16:22
Medlem
limE86s avatar
Någon som tycker att kaffe tar bort effekten av iktorivil?
Citera
2015-04-08, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limE86

Min ångestdämpning och muskelavslappning är densamma om jag tar kaffe.

Mvh
Citera
2015-04-08, 22:40
Medlem
zebrabodys avatar
Citat:
hehe de lovar jag att göra! Ja amfetamin är ju ett förslag, men skulle undvika de... (har själv missbrukat amfetamin för ett par år sedan, men slutat)

Ja, en dos tramadol funkar ganska bra i kombo med ikto, tyvärr ligger jag på rätt höga doser 600-700mg (TA INTE SÅ MYCKET UTAN TOLERANS!!!!!)

Nej det känns lite som the last way:P
oj ja det blir ju nästintill en hel karta.. fasen vad dyrt i längden. Jag börjar nog lite försiktigt och ser vart det landar!
Citera
2015-04-08, 22:42
Medlem
zebrabodys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Min ångestdämpning och muskelavslappning är densamma om jag tar kaffe.

Mvh

Åh hahaha detta är en sak jag funderat på, hurvida koffeinintag skulle förstöra något.
Jag som är en total addict för koffein skulle bli lite smått förkrossad om det var så
Citera
2015-04-09, 11:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Nä, men kaffe är ju svagt "uppåt" o Iktorivil "nedåt", så jag tror bara det beror på att du är lite känslig mot kaffe. Jag lägger ibland min morgon-Iktorivil i mitt morgonkaffe.
Citera
2015-04-09, 12:07
Medlem
Citat:
Åh hahaha detta är en sak jag funderat på, hurvida koffeinintag skulle förstöra något.
Jag som är en total addict för koffein skulle bli lite smått förkrossad om det var så

Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Nä, men kaffe är ju svagt "uppåt" o Iktorivil "nedåt", så jag tror bara det beror på att du är lite känslig mot kaffe. Jag lägger ibland min morgon-Iktorivil i mitt morgonkaffe.

Kaffe har ju minimalt dopaminpåslag så det är nog blir nog ingen större påverkan (såvida man inte tar typ 600-800mg).

Mvh
Citera
2015-04-09, 12:34
Medlem
Funderar på att köpa lite ikto och käka i medicinskt syfte. Hur många mg kan jag ta utan att verka påverkad? Vill bli lite mysig och ångestfri, men inte vara flöddrad. Är 0.5mg en bra dos att gå på? Eller 1mg? Har ingen som helst tolerans på benzo då jag inte käkat nå flödder på ett halvår.
Citera
2015-04-09, 13:20
Medlem
Sallinskiis avatar
Öppen fråga: Går det att känna av den muskelavslappnande effekten som iktorivil ska/kan ge? För jag har aldrig någonsin lyckats uppleva de.. Om möjligt, vilka doser krävs? (har lite tolerans mot klonazepam, men inte mycket)

Något ni kan rekommenderar att blanda iktorivil med? (själv kör jag tramadol + ikto (men har en monstruös tolerans på tramadol atm, så tänkte lägga tram på hyllan ett tag tills toleransen gått ner sig lite :/ )

Kan ju tillägga att jag tog 8mg här om dagen och de enda som hände var att jag blev så trött att jag fick dubbelseende och var tvungen att lägga mig för att sova haha..

Alla svar uppskattas!

Mvh.
Senast redigerad av Sallinskii 2015-04-09 kl. 13:23.
Citera
2015-04-09, 13:21
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ctrlplusalt
Funderar på att köpa lite ikto och käka i medicinskt syfte. Hur många mg kan jag ta utan att verka påverkad? Vill bli lite mysig och ångestfri, men inte vara flöddrad. Är 0.5mg en bra dos att gå på? Eller 1mg? Har ingen som helst tolerans på benzo då jag inte käkat nå flödder på ett halvår.

0.5mg låter som en bra dos, börja iallafall med 0.5 och räcker inte det så öka till 1mg. Du bör inte bli "flöddrad" eller märkbart påverkad i de doserna.

Mvh.
Citera
2015-04-09, 13:31
Medlem
Citat:
Öppen fråga: Går det att känna av den muskelavslappnande effekten som iktorivil ska/kan ge? För jag har aldrig någonsin lyckats uppleva de.. Om möjligt, vilka doser krävs? (har lite tolerans mot klonazepam, men inte mycket)

Mvh.

Prova att göra armhävningar för att pumpa blod i musklerna innan du tar iktot. Då borde du känna hur avslappningen kickar in.

Eftersom att jag skiftar mellan Xanor/Ikto dag för dag är det lättare för mig att känna av effekten inte då Xanor inte erhåller någon muskelavslappnande effekt.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in