Citat:
Ursprungligen postat av
zebrabody
Det kan det ligga något i då jag mer eller mindre ständigt har en inre stress/rastlöshet(ångest.. som jag gärna råder bot på med mer eller mindre derstuktiva sätt i vissas ögon kalla vad man vill, copingstrategi är ett annat ord jag hellre dra mig med

Så joo jag känner mig väl väll faktiskt lugn nu.
Men mycket vill ha mer. Vill få lite flumkänsla och ha det ännu mer trevligt haha

(stilnoct burkar jag få rätt fin flumeffekt på därav den tanken).
Möjligen boostar vinet så får bli ett glas till. Eller något starkare!
Får man fråga vad du kört på för dos ikto?
Jag är ändå tjej på knappa 160cm och under 50 kg så tycker inte att jag bordee behöva några hästdoser. Kanke kräver jag lite av ett undervärk bara!
Tackar hjärtligt för dina svar!

SHIT!!! tjej på under 50kg!
Nja, flumkänsla finns väl bättre än stilnoct.. fast förut var stilnoct sköna men de verkar ha ändrat dem nu för jag tycker det är ren insomning bara på dem numera, lyrica är fina och flumma på, opiater men det är rent välmående men ingen brukar klaga direkt
Fast visst ta stillisar du om du bara mår bra på det så....
Förstod du hade inre stress faktist, läste mellan raderna, du är garanterat en söt och snäll tjej men taskig självkänsla, lät ingen jävel utnyttja det nu!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är ingen felfri människa heller direkt, jag är sugen på en riktig dos tjack konstant och det är fan så jobbigt det också!!!
Imovane skulle du ha, det är jag nästan 100 säker på att du gillar.
Ta hand om dej tjejen och sköt om dej!
Vänligen Wastebasket