2015-03-30, 18:07
Medlem
zebrabodys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wastebasket
Det brukar ta en stund innan du har full effekt , minns inte tiden exakt och har aldrig forskat om det heller. Men att de smyger igång och sen stegrar är helt klart iaf!

Hoppas du hittar rätt dosering och mår bra!

//Waste

Tack för lite feedback!

Har ju hört det. Så vill ju inte gärna möla i mig för mycket och sen säge det boom. Men nu tog jag ändå första 2mg 14.30. Och sedan fyllt på med 2mg till för 1h sedan + 1glas vin. Funderar på ta mer eller dra i mig en stilnoct på det kanske Hade dock inte riktigt väntat mig behöva så stor mängd. Blir ju dyrt det här då! Men känner mig nästintill normal.
(Att tillägga köpte från ett ställe jag anser är profersionella och med högstandard förövrigt:yes !)
Citera
2015-03-30, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi
Tog 4st ikto i fredags och 4st ikto i lördags utspritt under dagarna.
Gillar verkligen den långa ångestdämpande effekten utav dessa fast jag tycker diazepam är snäppet bättre när det gäller muskelavslappning.

Kan jag ta en 2mg ikto idag och känna av något? Med tanke på det jag redan tagit och den långa halveringstiden.

Det kan du absolut göra!

När det skrevs ut Iktoviril ganska ofta i Sverige för runt 10 år sen, ofta 0,5or var det då, så skrevs det nästan alltid ut stesolid samtidigt.

Vet inte exakt varför men de är besläktade genom muskelavslappning men iktovirilen tar bort ångest MKT bättre!

Med vänlig hälsning Waste
Citera
2015-03-30, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zebrabody
Tack för lite feedback!

Har ju hört det. Så vill ju inte gärna möla i mig för mycket och sen säge det boom. Men nu tog jag ändå första 2mg 14.30. Och sedan fyllt på med 2mg till för 1h sedan + 1glas vin. Funderar på ta mer eller dra i mig en stilnoct på det kanske Hade dock inte riktigt väntat mig behöva så stor mängd. Blir ju dyrt det här då! Men känner mig nästintill normal.
(Att tillägga köpte från ett ställe jag anser är profersionella och med högstandard förövrigt:yes !)

Passar verkligen stilnoct dagtid till klonazepam? fast alla tycker olika

Jag tror personligen att det du beskriver är såhär ang att du mest känner dej "normal".
Du har säkert nån underliggande ångest, det ger spända muskler oclså så istället för "rus" känner du dej lättad och avslappnad pga att slippa ångest! (Brukar ofta vara så iaf)

Jodå har själv haft samma pålitliga shop sen 8 år så jag är nöjd jag med !

Boostar inte vinet då?

Hoppas du mår bäst ha ha, tog ikto precis och ska se en nyköpt film om en stund och Mysa!

Glada Hälsningar //Waste
Citera
2015-03-30, 18:28
Medlem
zebrabodys avatar
Citat:
Passar verkligen stilnoct dagtid till klonazepam? fast alla tycker olika

Jag tror personligen att det du beskriver är såhär ang att du mest känner dej "normal".
Du har säkert nån underliggande ångest, det ger spända muskler oclså så istället för "rus" känner du dej lättad och avslappnad pga att slippa ångest! (Brukar ofta vara så iaf)

Jodå har själv haft samma pålitliga shop sen 8 år så jag är nöjd jag med !

Boostar inte vinet då?

Hoppas du mår bäst ha ha, tog ikto precis och ska se en nyköpt film om en stund och Mysa!

Glada Hälsningar //Waste

Det kan det ligga något i då jag mer eller mindre ständigt har en inre stress/rastlöshet(ångest.. som jag gärna råder bot på med mer eller mindre derstuktiva sätt i vissas ögon kalla vad man vill, copingstrategi är ett annat ord jag hellre dra mig med Så joo jag känner mig väl väll faktiskt lugn nu. Men mycket vill ha mer. Vill få lite flumkänsla och ha det ännu mer trevligt haha (stilnoct burkar jag få rätt fin flumeffekt på därav den tanken).

Möjligen boostar vinet så får bli ett glas till. Eller något starkare!
Får man fråga vad du kört på för dos ikto?
Jag är ändå tjej på knappa 160cm och under 50 kg så tycker inte att jag bordee behöva några hästdoser. Kanke kräver jag lite av ett undervärk bara!

Tackar hjärtligt för dina svar!
Citera
2015-03-30, 22:24
Bannlyst
Citat:
Det kan det ligga något i då jag mer eller mindre ständigt har en inre stress/rastlöshet(ångest.. som jag gärna råder bot på med mer eller mindre derstuktiva sätt i vissas ögon kalla vad man vill, copingstrategi är ett annat ord jag hellre dra mig med Så joo jag känner mig väl väll faktiskt lugn nu. Men mycket vill ha mer. Vill få lite flumkänsla och ha det ännu mer trevligt haha (stilnoct burkar jag få rätt fin flumeffekt på därav den tanken).

Jag är ändå tjej på knappa 160cm och under 50 kg så tycker inte att jag bordee behöva några hästdoser. Kanke kräver jag lite av ett undervärk bara!

SHIT!!! tjej på under 50kg!
Nja, flumkänsla finns väl bättre än stilnoct.. fast förut var stilnoct sköna men de verkar ha ändrat dem nu för jag tycker det är ren insomning bara på dem numera, lyrica är fina och flumma på, opiater men det är rent välmående men ingen brukar klaga direkt

Fast visst ta stillisar du om du bara mår bra på det så....

Förstod du hade inre stress faktist, läste mellan raderna, du är garanterat en söt och snäll tjej men taskig självkänsla, lät ingen jävel utnyttja det nu!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är ingen felfri människa heller direkt, jag är sugen på en riktig dos tjack konstant och det är fan så jobbigt det också!!!

Imovane skulle du ha, det är jag nästan 100 säker på att du gillar.
Ta hand om dej tjejen och sköt om dej!

Vänligen Wastebasket
Citera
2015-03-30, 22:26
Bannlyst
Citat:

GLÖMDE!!! Jag tar 3 st ikto 2mg om dagen nu, blistrade så jag vet vad jag får!

Var rädd om dej nu!!
Citera
2015-03-31, 00:11
Medlem
BallsMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alumette
tack för fina seriösa svar!!

asså...jag vräker inte i mig.. jag vet att det bara ger minnesluckor så in i helvete. speciellt med tanke på att jag dricker alkohol ganska ofta regelbundet.

Jag tog 3 mg i förrgår (mina piller är på 3 mg, sen kan jag inte jämföra det med ngt men för mig är dom Starka iaf)..
Idag var jag ute med två vänner och vi hade såklart druckit lite men givetvis tog jag det lugnt med alkoholen med tanke på frågans.
Men TRE ställen lät mig inte komma in - "jag var för berusad"
och jag fattar inte det..... för jag var/är verkligen inte dyng. haha. tom mina vänner som vet vad jag håller på med tyckte det var konstigt för jag "såg inte alls packad ut" enligt dom .. (dom va dock packade oxå...)

aah. om nån känner sig ha tid och kunskap så pma gärna.... haha för jag kan inte gå runt och inte komma in på krogen lixom....

Tre milligram? Inte två?

Jo jo men så är det ju, alkohol i kombination med *valfri lugnande tablett* blir ju lite som att hälla bensin på elden.
(Skippa Iktrorivilen nästa gång du går ut och super vetja?... en rejäl fulgrogg slår ju vilken lugnande medicin som helst när det kommer till ångestdämpning/torgskräck/social fobi/muskelspänningar/*allt*)

"För att du kan inte gå runt och inte komma in på krogen lixom" - haha

Fan, ta det det lugnt med dessa tabletter (och alkoholen)... det finns värre grejer som kan hända än att inte komma in på krogen menar jag.

Googla: "bughouse"... där hamnar man om man har smakat på för mycket av det goda under en längre tid, och det är etter värre än att inte komma in på krogen.
Citera
2015-03-31, 12:29
Medlem
zebrabodys avatar
Citat:
SHIT!!! tjej på under 50kg!
Nja, flumkänsla finns väl bättre än stilnoct.. fast förut var stilnoct sköna men de verkar ha ändrat dem nu för jag tycker det är ren insomning bara på dem numera, lyrica är fina och flumma på, opiater men det är rent välmående men ingen brukar klaga direkt

Fast visst ta stillisar du om du bara mår bra på det så....

Förstod du hade inre stress faktist, läste mellan raderna, du är garanterat en söt och snäll tjej men taskig självkänsla, lät ingen jävel utnyttja det nu!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är ingen felfri människa heller direkt, jag är sugen på en riktig dos tjack konstant och det är fan så jobbigt det också!!!

Imovane skulle du ha, det är jag nästan 100 säker på att du gillar.
Ta hand om dej tjejen och sköt om dej!

Vänligen Wastebasket
För det första kan sägas att jag faktiskt är snart 25 Men jag mår faktisk grymt jävla bra på stilnoct inga 10mg men lite därtill och hålla sig vaken. Problem och annat försvinner och då trallar jag omkring och hittar på divere projekt! Men klart en enmansgrejj. I sovsyfte får det hålla sig till en 20mg.
Haft imovane men tyckte inte det var ngn höjdare faktiskt. Men hade visserligen inte riktigt försökt flumma på dem på den tiden... jävla tabbe.

lyrica har jag kikat runt lite men verkar ofta kunna vara slut också

tacktack

PS- ber om ursäkt för att detta frångott rena iktorivilämnrt
Citera
2015-03-31, 13:16
Bannlyst
Citat:
För det första kan sägas att jag faktiskt är snart 25 Men jag mår faktisk grymt jävla bra på stilnoct inga 10mg men lite därtill och hålla sig vaken. Problem och annat försvinner och då trallar jag omkring och hittar på divere projekt! Men klart en enmansgrejj. I sovsyfte får det hålla sig till en 20mg.
Haft imovane men tyckte inte det var ngn höjdare faktiskt. Men hade visserligen inte riktigt försökt flumma på dem på den tiden... jävla tabbe.

lyrica har jag kikat runt lite men verkar ofta kunna vara slut också

tacktack

PS- ber om ursäkt för att detta frångott rena iktorivilämnrt

Håll dej du till iktoviril, tror garanterat att det passar dej! //Waste
Citera
2015-04-02, 10:46
Medlem
Trip.McTrips avatar
Har tagit benso endast ett fåtal gånger förut och har nu kommit över några Ikto 2r, mitt mål är inte att bli flöddrad; vill bara få bort min tillfälliga ångest. Blir jag lite mysig på köpet så gärna för mig, men vill inte bli efterbliven.

Hur mycket ska jag börja med? Man och väger 93kg.
Citera
2015-04-02, 10:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trip.McTrip
Har tagit benso endast ett fåtal gånger förut och har nu kommit över några Ikto 2r, mitt mål är inte att bli flöddrad; vill bara få bort min tillfälliga ångest. Blir jag lite mysig på köpet så gärna för mig, men vill inte bli efterbliven.

Hur mycket ska jag börja med? Man och väger 93kg.
1-2 mg.
Citera
2015-04-02, 12:58
Medlem
zebrabodys avatar
Citat:
Håll dej du till iktoviril, tror garanterat att det passar dej! //Waste

Okej okej, Tack! Som sagt lite lugn av dem får jag ju. Men jag hade önskat mig lite mer.. kanske lite flummighet. Plus hemskt gärna en lite euforisk/kul/glädje-känsla. Vette fan vad för pills jag ska vända mig till längre haha! (Letat som en tok om de kan va nått av mina antidepressiva/stämningsstab osv som korstolererar sig men nä verkar icke så! Så enkelt var det icke!)
Senast redigerad av zebrabody 2015-04-02 kl. 13:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in