2015-04-05, 22:25
Medlem
oscaarjonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuyat
Väger ca 78kg, är 177cm lång så BMI just under/just på överviktig.
Har rökt i 2veckor, ca 8gånger totalt, tror ni jag är ren på en månad? Förstår att det är individuellt men blir nojjig.. står ju att det ska kunna hålla typ en månad enligt provet, men det står ju även att det är vid regelbundet bruk, jag har rökt i 2veckor, och litegranna före det (men mycket mindre mängder)

Det bör vara ute på 2-3 veckor
2015-04-06, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oscaarjonne
Det bör vara ute på 2-3 veckor
Tack så mycket, blev genast mycket lugnare. Får röka mindre i framtiden, surt.........
2015-04-06, 09:39
Medlem
Någon som vet vad det är för spårtid på 3-MMC? Letar dom/syns det på drogtester?
2015-04-06, 12:18
Medlem
oscaarjonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuyat
Tack så mycket, blev genast mycket lugnare. Får röka mindre i framtiden, surt.........
vet hur det känns haha
2015-04-06, 14:35
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
på vanlig multisticka

syns det om man ätit 250mg tramadol 24h innan?

har för mig det är nån slags gränsvärde, att allt under 400mg syns inte alls?
men jag vet inte?

någon som vet?

någon snälla?
2015-04-06, 17:52
Medlem
HiiriHazes avatar
Citat:
någon snälla?
tror du får snabbare svar om du googlar runt på diverse sidor.
2015-04-06, 17:56
Medlem
VVCs avatar
Yes-tvålen döljer alla droger i pisset. Ha en liten zipbag i fickan som du doppar fingret i (obs, som i reklamen så räcker det med en liten droppe) sen pissar du på fingret ner i testet.
2015-04-06, 21:52
Bannlyst
Citat:
någon snälla?
Om stickan kan upptäcka Tramadol så kommer det vara positivt.
2015-04-07, 00:52
Medlem
Electruss avatar
Tjenna, jag går och lämnar urinprover hos privatläkare en gång i månaden och har hittils varit där en gång bara. Proverna skickas in på analys varje gång till ett större sjukhus och såg sist att han kryssade i ett papper där det fanns flertal droger att kryssa i men han kryssade enbart i cannabis (för det är pga det jag lämnar prover för körkortet.) Tänkte höra ifall någon vet ifall det enbart är de droger min läkare kryssar i som de kollar efter på analyserna eller ifall de kollar de flesta droger i samband med analysen?

Hade nämligen käkat ca 600mg tradolan 11 dagar innan jag lämnade provet, så är lite nojjig att det ska synas men har dock inte hört något om det. Och ifall jag inte minns fel går tram ur kroppen på ca 5 dagar? Kan tillägga att jag även rört på mig en hel del och druckigt ganska mycket alkohol under veckan som var innan provet i samband med utlandsresa.

Mycket tacksam för svar!

Må väl, och knarka lungt!
Senast redigerad av Electrus 2015-04-07 kl. 01:02.
2015-04-07, 10:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Electrus
Tjenna, jag går och lämnar urinprover hos privatläkare en gång i månaden och har hittils varit där en gång bara. Proverna skickas in på analys varje gång till ett större sjukhus och såg sist att han kryssade i ett papper där det fanns flertal droger att kryssa i men han kryssade enbart i cannabis (för det är pga det jag lämnar prover för körkortet.) Tänkte höra ifall någon vet ifall det enbart är de droger min läkare kryssar i som de kollar efter på analyserna eller ifall de kollar de flesta droger i samband med analysen?

Hade nämligen käkat ca 600mg tradolan 11 dagar innan jag lämnade provet, så är lite nojjig att det ska synas men har dock inte hört något om det. Och ifall jag inte minns fel går tram ur kroppen på ca 5 dagar? Kan tillägga att jag även rört på mig en hel del och druckigt ganska mycket alkohol under veckan som var innan provet i samband med utlandsresa.

Mycket tacksam för svar!

Må väl, och knarka lungt!
Tramadolen kommer att vara ute.
2015-04-07, 22:05
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstigkonst
Någon?

Gissar att sånt varierar, men att det är god ton att göra så. Min företagshälsovård funkar så, läkaren ringer och meddelar negativa provsvar.

Men har det gått över typ 10-12 dagar kan du säkerligen vara klar med att du inte var positiv ivf... för DÅ lär de plinga...
2015-04-07, 23:05
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Om stickan kan upptäcka Tramadol så kommer det vara positivt.

200mg 48h innan då? kommer det vara positivt också? det är efter ett rätt långt missbruk så det har varit i mitt system ett halvår nu men går ner snabbt nu fram tills testet

har för mig att det dessutom fanns ett gränsvärde att allt under en viss gräns syns inte.
det kommer inte skickas på analys utan man får resultat direkt..

jag vet inte vilken typ av multisticka de använder men jag antar den kollar efter tramadol också. det är kommunala drogtester inom det sociala.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in