2015-04-01, 10:05
Medlem
Pissade den 31 Mars. Då hade jag inte rökt på 11 dagar. Provet var negativt. Hade hydrerat.

Rökte en spliff direkt efter (den 31:a alltså). Mitt nästa piss är 8:e.
Kommer det gå att bli ren innan dess? Igår (den 31:a) bastade jag i 45min och drack 2 flaskor koncentrerad citron, hade tänkt att fortsätta så i 5 dagar. När det är 3 dagar kvar hade jag tänkt att bara börja äta mycket och hydrera så bra det går.

Håller det tror ni? Vad kan jag förbättra?
2015-04-01, 12:06
Medlem
MareBalticums avatar
Lämnade blodprov hos polis för ett tag sedan, får man reda på resultat även om det är negativt eller skiter dom bara i att kontakta än då? har gått en tid utan att jag hört något nu
2015-04-01, 12:15
Medlem
Felpostat, blev helt fel.... admin får ta bort onödig post.
Senast redigerad av svamptomten 2015-04-01 kl. 12:38.
2015-04-01, 14:55
Medlem
konstigkonsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstigkonst
Vid drogtest hos företagshälsovården, får man veta om ens test är negativt?
Någon?
2015-04-01, 22:47
Medlem
Hej, min polare undrar (ej fått reg. godkänd) ang. Drog test:
(energi kommer ske via grönsakssmoothies/gainomax/proteinpuver samt mix av olivolja med vinäger och citron) kompensernade mängd vatten kommer drickas varje dag + ite till.

Natt 0, okänd mängd CB (0-5 bloss)
dag 1, 1200 kcal överskott (bakis som fan/full)
dag 2, 1000 kcal underkott
dag 3, 3000 kcal underskott (inkluderar 1,5h konditionträning /svettning )
dag 4, (+ -) 0 kaorier (inkluderar dock 1,5-2 tim promenad lätt svettning)
dag 5, 1100 kcal underskott (inkluderar 2h promenad knapp svettning)
dag 6, 1500 kcal underskott (inkluderar 1h konditionträning)
dag 7, 1000 kcal underskott (inkluderar 2h promenad)
dag 8, 1500 kcal underskott (inkluderar 1h konditionträning)
dag 9, 1000 kcal underskott (inkluderar 1h promenad)
dag 10, 1500 kcal underskott (1h konditionträning)
dag 11, 500 kcal underskott (promenad och äta =) )
dag 12, 500 kcal överskott (inkluderar en morgonpromenad 50 minuter)
Totalt efter 12 dagar: Underskott på ca. 10.500 kcal

Dag 13, Pissa.
Fråga 1: Vanligt urinprov kommer ju lätt vara OK ?
Fråga 2: Kommer det att klara en analys av urinprovet?
Fråga 3: Hur mycket vatten bör man dricka innan provet? (antar typ pissa 3-4ggr)
Vill verkligen gardera mig mot allt, inkl. Analys av UP

//Tacksam anonym lånare =)
2015-04-01, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstigkonst
Någon?

Det kan vi inte veta utan att veta vilket företag som står bakom företagshälsovården, det kan ju vara precis hur som helst.
2015-04-02, 09:24
Medlem
konstigkonsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrownUpAlphabet
Det kan vi inte veta utan att veta vilket företag som står bakom företagshälsovården, det kan ju vara precis hur som helst.
Menar så klart generellt. Företaget i fråga är Feelgood, men jag antog att Feelgood meddelade min arbetsgivare om resultatet, som sedan gör vad de vill med infon. Eller ringer företagshälsovården upp mig vid positivt test?
2015-04-02, 11:44
Medlem
Tjena, jag älskar tramadol till att börja med. Är ingen sjuk torsk så jag käkar varje dag, men någon gång i veckan blir det.

Jag har tidigare åkt dit för cannabis 3 gånger och en av dom var en "rattfylla" då jag blev av med mitt körkort. Nu nojar jag sönder när jag kör bil dagarna efter jag tagit tram.

Nu till min fråga:
Om jag blir stannad så ser polisen i sin dator eller hur det fungerar att jag blivit tagen tidigare för droger. Sannolikheten finns att de testar mig även nu då. Frågan är om dom då kommer kolla mig för tram när jag aldrig blivit tagen för det? Skickas sånna prover alltid på analys för allt?
2015-04-04, 22:04
Medlem
oscaarjonnes avatar
Tjena, någon här som varit på drogtest hos Avonova? Detta är i samband med anställning. Frågan är då om de gör det med urin eller hår ?
2015-04-05, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Encyklopedi
Hola!

Funderar på att testa en joint ikväll (aldrig gjort innan) med en kompis som ska resa iväg rätt länge strax. Däremot ska jag på en läkarundersökning om 20 dagar där de kommer att analysera mitt kiss och dess värden (misstänker att jag har en sjukdom).

Är inte fet eller ens knubbig men heller inte den där pinnsmale, är rätt lång. Tränar regelbundet och kissar naturligt 2-4 gånger mer än gemene man av någon anledning.

Lugnt?

Äldsta frågan i boken. Svar: Dom kollar inte efter annat än det dom sagt att de ska kolla efter.
2015-04-05, 01:48
Medlem
Väger ca 78kg, är 177cm lång så BMI just under/just på överviktig.
Har rökt i 2veckor, ca 8gånger totalt, tror ni jag är ren på en månad? Förstår att det är individuellt men blir nojjig.. står ju att det ska kunna hålla typ en månad enligt provet, men det står ju även att det är vid regelbundet bruk, jag har rökt i 2veckor, och litegranna före det (men mycket mindre mängder)
2015-04-05, 14:11
Medlem
senapssils avatar
God dag. Jag har en fråga kring övriga mediciner/substanser & dessas synlighet i UP.
Om man käkar en mängd mediciner, bl.a blodförtunnande, allergimedicin, zink, &
panodil, sammanlagt 6 olika sorter, syns det då på provet (som soc ska OM det blir
aktuellt, om det har ngn betydelse), att det i allmänhet finns massa andra kemikalier?

Jag undrar även om sockontoren själva kan sköta provtagningen, eller om dom skickar
en vidare till polisen/sjukhuset/beroendemottagning? Jag förstår att detta kan variera
mellan olika kommuner, men tänker att det ju skulle kunna finnas ngn generell regel
om att kontoren inte gör det själva men att det sedan skiljer sig vem som utför?

Tacksam för svar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in