2015-03-28, 08:34
Medlem
HiiriHazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flagged
har rökt ca 5 gram och 0.8 g hasch vid 3 tillfällen med vaporizer samt pliffar och en joint. Rökte senast i söndags rester från grindern mest kristaller. Kommer jag vara ren på fredag? Har varit ren i 35 dagar sen jag började i lördags ca.
Du ska ju ändå ta livet av dig så vafan spelar det för roll?
2015-03-29, 00:53
Medlem
Jag röker vääldigt sällan. Rökte kanske 5 joppar totalt förra året. Delade den senaste (för år 2014)spliffen med en polare i början av december. Sen dess har jag inte rört något, förutom nu i Mars. Blev 2st gåsar (brunt) 11 mars och så delade jag en gås (grönt) med en polare den 13 mars. Sen dess har jag inte rökt något. Har prov den andra april (ska påbörja ett nytt jobb, dom krävde drogtest) . Har inte rökt på 20 dagar alltså.

Vad tror ni? Är jag rökt? Kommer jag torska? Fan.. Typiskt
2015-03-29, 17:23
Medlem
Går det att begära ut droganalysen från nfc Under pågående polisutredning? Ringa

Analysen gäller mitt egna blod.
Senast redigerad av bartold 2015-03-29 kl. 17:29.
2015-03-29, 19:53
Medlem
Om man har en remiss som man får från läkaren för körkortsintyg som man tar med sig till läkarhuset där man lämnar urinprovet övervakat och i remissen är det bara cannabis som läkaren har kryssat för att söka efter som dom sedan skickar till karolinska på screening. Söker dom då på karolinska bara efter det som läkaren har kryssat i remissen då ?
2015-03-29, 21:57
Medlem
HiiriHazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannerod
Jag röker vääldigt sällan. Rökte kanske 5 joppar totalt förra året. Delade den senaste (för år 2014)spliffen med en polare i början av december. Sen dess har jag inte rört något, förutom nu i Mars. Blev 2st gåsar (brunt) 11 mars och så delade jag en gås (grönt) med en polare den 13 mars. Sen dess har jag inte rökt något. Har prov den andra april (ska påbörja ett nytt jobb, dom krävde drogtest) . Har inte rökt på 20 dagar alltså.

Vad tror ni? Är jag rökt? Kommer jag torska? Fan.. Typiskt
Du är sitter nog ganska säkert men drick extra vatten om du tvivlar på det.
2015-03-30, 01:35
Medlem
Okej tack för svaret.

Det står att man helst ska göra drogprovet en vecka innan man börjar. Eftersom det tydligen brukar ta en vecka innan dom kan se resultatet. Varför denna tid? Trodde det gick att se på några minuter. Vad har jag fått kring bakfoten?
Senast redigerad av Mannerod 2015-03-30 kl. 01:56.
2015-03-30, 10:25
Medlem
Hej! Mitt förra pissprov ställdes in. Har nu pissprov imorgon (Tisdag 31 mars) 8:00.
Jag har använt majja från o till. Brukar det på helger, alltså 2-3 gånger i veckan. Senast jag rökte var 12 dagar sedan, då var det kanske en 0,5-0,6a och innan det hade jag inte rökt på en vecka.

Kommer jag att klara pissprovet på MiniMaria om jag hydrerar?

Hade tänkt att dygna ikväll och dricka vatten då jag hört att morgonpisset är värst efter man sovit. Så dygna hela kvällen o halsa vatten, kreatin o B-vitamin(för färgen).

Finns det andra saker jag behöver tänka på? Förutom att ta det mellersta pisset.
Skulle vara jävligt schysst om alla som har gjort detta tidigare kan skriva rutiner och saker jag borde göra o checka av då det är min första gång jag pissar (och förhoppningsvis på sista).

Frågan jag vill ha mest svar på: Är det torsk eller ej?
Senast redigerad av OGHush 2015-03-30 kl. 10:30.
2015-03-30, 14:54
Medlem
neurogens avatar
på vanlig multisticka

syns det om man ätit 250mg tramadol 24h innan?

har för mig det är nån slags gränsvärde, att allt under 400mg syns inte alls?
men jag vet inte?

någon som vet?
2015-03-31, 10:55
Medlem
HiiriHazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannerod
Okej tack för svaret.

Det står att man helst ska göra drogprovet en vecka innan man börjar. Eftersom det tydligen brukar ta en vecka innan dom kan se resultatet. Varför denna tid? Trodde det gick att se på några minuter. Vad har jag fått kring bakfoten?
Dom skickar iväg det på analys, på så sätt kan dom se ifall du tagit svamp eller liknande.
2015-03-31, 12:19
Medlem
Tog ett Salivtest som skickades till analys idag, tog 900mg Lyrica för 6 dagar sedan, kommer det synas?
2015-03-31, 15:48
Medlem
konstigkonsts avatar
Vid drogtest hos företagshälsovården, får man veta om ens test är negativt?
2015-03-31, 16:58
Medlem
Svenssonovics avatar
Har mellan 2011 och fram till sommaren 2014 varit en daglig rökare. I ca tre år och fram till ungefär augusti 2014 rökte jag ett par spliffs per dag. Hade ett uppehåll mellan september och november( ca 2 månader) utan något röka alls och började därefter att röka ca 2 spliffs per helg(som delats med 2-3 andra kompisar). Den sista spliffen jag rökte var 28 februari, och under hela februari har jag rökt en dag per vecka där ungefär 2-3 spliffs delats på 4 pers.

Jag har varit och lämnat ett urinprov som skickades på analys med cut-off värde på 25ug/mg. Provet måste dock göras om då jag hydrerat utan att ha tillgång till kreatin. Ska lämna ett nytt urinprov på onsdag. Är alltså 38 dagar sedan sista spliffen och jag väger ca:89kg.

Hur ser mina chanser ut? Speciellt med tanke på att jag ska göra ett omprov...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in