2015-03-05, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Kroppen bryter när ämnen under en längre period så att dricka vatten hjälper faktiskt föga. Det är mest för att urinet ska innehålla mer vatten och testet blir ogiltigt så man får göra ett nytt test och köpa tid.
Okej tack för svaret. Men för att göra min fråga tydligare så om man druckit låt os säga sex littet vätska mellan sex och elva och slutar dricka då och har pissat massa gånger. Efter elva så dricker man sista vattnet med b vitamin och pissar säg två gånger och sen lämnar man prov kl ett är hydreringen ur då lr gjorde jag rätt drog i mig kreatin morgon och kväll för att få upp värdena. Har ja gjort rätt då?
2015-03-06, 08:23
Medlem
HiiriHazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gondors
första bästa, letar för fullt du vet inget om hur länge det sitter i kroppen?
Cubensis finns väl i urinet ca 2-3 dagar (självklart från person till person) men du kan nog testa svamp utan att oroa dig.
2015-03-06, 08:24
Medlem
HiiriHazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssxx
Okej tack för svaret. Men för att göra min fråga tydligare så om man druckit låt os säga sex littet vätska mellan sex och elva och slutar dricka då och har pissat massa gånger. Efter elva så dricker man sista vattnet med b vitamin och pissar säg två gånger och sen lämnar man prov kl ett är hydreringen ur då lr gjorde jag rätt drog i mig kreatin morgon och kväll för att få upp värdena. Har ja gjort rätt då?
Kan mycket väl hända att du "råkade" pissa ut kreatinet
2015-03-06, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HiiriHaze
Kan mycket väl hända att du "råkade" pissa ut kreatinet
Tack för svar men tror du det fanns thc i det då? Rökte ca 0.8 nio dagar innan basta gick långa promenader under dena tid är 180cm 80kg
2015-03-06, 09:59
Medlem
HiiriHazes avatar
Citat:
Tack för svar men tror du det fanns thc i det då? Rökte ca 0.8 nio dagar innan basta gick långa promenader under dena tid är 180cm 80kg
Då är du garanterat ren!
2015-03-06, 10:53
Medlem
Citat:
Då är du garanterat ren!
Tack för att du svara känndes som jag borde varit det. Men vet så lite om prover då dom skicka till analys jämt så blev jag nojig.
2015-03-06, 11:21
Medlem
HiiriHazes avatar
Citat:
Tack för att du svara känndes som jag borde varit det. Men vet så lite om prover då dom skicka till analys jämt så blev jag nojig.
Lycka till iallafall
2015-03-06, 17:44
Medlem
AgustSeris avatar
Syns cannabis vid polis kontroll vid vägarna när de tar alkohollås?
2015-03-06, 18:48
Medlem
HiiriHazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgustSeri
Syns cannabis vid polis kontroll vid vägarna när de tar alkohollås?
NEJ! men ifall du hotboxat bilen eller nyss rökt kan dom känna av doften med ett alldeles ny uppfinning som snutarna uppfunnit, den kallas NÄSAN.
2015-03-06, 22:01
Medlem
AgustSeris avatar
Citat:
NEJ! men ifall du hotboxat bilen eller nyss rökt kan dom känna av doften med ett alldeles ny uppfinning som snutarna uppfunnit, den kallas NÄSAN.
Haha låter som en bra uppfinning
2015-03-07, 00:19
Medlem
rökt ca 3g idag
ska pissa på tisdag
hur stor är chansen att jag klarar det? är det bara att klunks liter efter liter med vatten eller?

edit: kan jag röka en till nu utan att det påverkar något?
Senast redigerad av crille9696 2015-03-07 kl. 00:26.
2015-03-07, 01:57
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille9696
rökt ca 3g idag
ska pissa på tisdag
hur stor är chansen att jag klarar det? är det bara att klunks liter efter liter med vatten eller?

edit: kan jag röka en till nu utan att det påverkar något?

Väldigt liten chans att du klarar det utan att fuska. Bara att hydrera dig som ett mongo, använd dig av b-vitaminer och kreatin osv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in