2014-10-27, 11:49
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Kantarell
Ingen aning hur länge phenazepam sitter i, finns inte på några av de vanliga listorna. Ska du ta en tablett en dag så sitter det nog knappast i mer än 5 dagar. Tar du under längre tid eller en större dos kan det nog sitta kvar ett par veckor efter du tagit den sista.
Tänk på att den har kopiöst lång halveringstid.
2014-10-27, 23:07
Medlem
Försökt att googla mig fram samt söka här omkring men har egentligen inte blivit så mycket klokare så jag försöker på det här sättet.

Jag lämnar urinprov för mitt körkort och har gjort det ett ganska bra tag.

Nu i helgen, närmare bestämt runt 4 tiden natten mellan lördag/söndag så lyckades jag få i mig 5mg stesolid vilket jag i dagsläget undrar till vilken nytta men hänt har hänt.
Mina prover som jag ska lämna består av analysering på labratorium av amfetaminier men två utav dom åtta jag ska lämna under perioden ska det tas på andra substanser också.

Provet skall jag lämna vid 14.00 på torsdag och jag har svårt att tro att det skulle visa något men utav vad jag läser runt så verkar det som att man är positiv i 3 veckor oavsett hur låg dos man tagit.
Finns det någon som har konkreta erfarenheter utav detta?
Skulle det räcka med att skjuta på provet till typ måndag/tisdag veckan efter eller är det helt kört ändå?
Vad skulle hända ifall det visade positivt? Måste jag göra om allt en gång till?
2014-10-28, 14:51
Medlem
PonPows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doldtalang
Försökt att googla mig fram samt söka här omkring men har egentligen inte blivit så mycket klokare så jag försöker på det här sättet.

Jag lämnar urinprov för mitt körkort och har gjort det ett ganska bra tag.

Nu i helgen, närmare bestämt runt 4 tiden natten mellan lördag/söndag så lyckades jag få i mig 5mg stesolid vilket jag i dagsläget undrar till vilken nytta men hänt har hänt.
Mina prover som jag ska lämna består av analysering på labratorium av amfetaminier men två utav dom åtta jag ska lämna under perioden ska det tas på andra substanser också.

Provet skall jag lämna vid 14.00 på torsdag och jag har svårt att tro att det skulle visa något men utav vad jag läser runt så verkar det som att man är positiv i 3 veckor oavsett hur låg dos man tagit.
Finns det någon som har konkreta erfarenheter utav detta?
Skulle det räcka med att skjuta på provet till typ måndag/tisdag veckan efter eller är det helt kört ändå?
Vad skulle hända ifall det visade positivt? Måste jag göra om allt en gång till?

Jag brukar vara positiv i ca 2 veckor efter 5mg Stesolid.
2014-10-28, 16:10
Medlem
hejsan, jag har käkat xanor o iktrovil i ganska stora mängder till och från under året, har varit ren nu i snart 4 veckor men ska lämna pissprov på måndag kommer de vara negativt?

mvh
Senast redigerad av mr.missbruk 2014-10-28 kl. 16:24. Anledning: fel skrivning
2014-10-29, 00:23
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.missbruk
hejsan, jag har käkat xanor o iktrovil i ganska stora mängder till och från under året, har varit ren nu i snart 4 veckor men ska lämna pissprov på måndag kommer de vara negativt?

mvh
Med all största sannolikhet.
2014-10-30, 13:30
Medlem
PonPows avatar
Frågar igen då jag inte känner att jag fick ett tillräckligt svar sist.
Om jag tar 5-10mg phenazepam idag. När är jag då ren ungefär?

Helst någon med erfarenhet.
2014-10-30, 13:51
Medlem
PonPows avatar
Satt och räknade på halveringstiden och kom fram till att jag borde vara ren på 2 veckor. Dock är jag lite osäker på huvudmetaboliten 3-OH-phenazepam.

Hur länge den finns kvar i kroppen. Men skulle behöva svar av någon med erfarenhet av låga doser phenazepam och drogtest. Kommer alltså ta 10mg totalt ikväll antagligen om jag nu gör det och behöver veta ungefär när jag är ren.

EDIT:
Efter att ha forskat runt lite på nätet så är jag rätt säker på att phenazepam borde gå ur fortare än Diazepam i alla fall. Detta på grund av att det bara metaboliseras till små mängder av huvudmetaboliten 3-OH-phenazepam i människor.

Denna metabolit ska dessutom ha kortare halveringstid än phenazepam.

Alltså tvärtom mot vad som gäller Diazepam. Då diazepam bryts ner till ganska mycket nordazepam som dessutom har en längre halveringstid än diazepamet i sig.

Men söker någon med erfarenhet som kan uttala sig!
Senast redigerad av PonPow 2014-10-30 kl. 14:13.
2014-10-30, 15:56
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Har tagit amfetamin i princip dagligen över 6 månader minst och undrar hur länge de kommer synas i pisset? ska på ett möte 20 nov, hinner de gå ur? annars får jag skjuta fram de helt enkelt
2014-10-30, 18:24
Medlem
gugglianos avatar
Hej, jag har tråkigt och har några oxycontin och oxynorm 5mg, och frågan är såklart hur lång tid det tar innan jag pissar rent om jag tar 4x5mg av varje nu ikväll? är det nån av dom som har kortare spårtid?
2014-10-31, 10:27
Medlem
När socialtjänsten skickar in urin prov på analys är cutoff på cannabis då 10 ng/ml? Eller är det högre?
2014-10-31, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Har tagit amfetamin i princip dagligen över 6 månader minst och undrar hur länge de kommer synas i pisset? ska på ett möte 20 nov, hinner de gå ur? annars får jag skjuta fram de helt enkelt

Borta på max 48h så du kan va dölugn!
2014-10-31, 13:29
Medlem
PonPows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w

När jag hade pundat på riktigt hårt med rent amfetamin 70%+ i ett par månader så var jag positiv i 8 dagar. Dom trodde att jag hade tagit mer inne på avgiftningen.

Men det hade jag ju självklart inte. Så se till att du har 2 veckor på dig för säkerhetsskull.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in