2015-04-07, 22:50
Medlem
VeetLuurks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilvio
Hej!

Har fått tag på 1g changa som består av 33% dmt, hur mycket bör man röka för att nå en breakthrough effekt? Kommer rökas i glaspipa.

0.15 gav mig breakthrough med samma proportioner. Se till att faktiskt få i dig allt bara.
Citera
2015-04-09, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VeetLuurk
0.15 gav mig breakthrough med samma proportioner. Se till att faktiskt få i dig allt bara.

Med vilken metod?
Citera
2015-04-26, 13:42
Medlem
Bertil85s avatar
Jag tror att att jag har fått i mig DMT en gång.

En polare eldade eldade lite; Puff... Så somnade ja. Det gick väldigt fort.

Var ute i rymden och såg explosioner nästan som stjärnor som exploderade.

Det var jag som fick dem att explodera. Detta var svårt kom jag fram till.

Sen ner till marken fort fort... och jag åkte skidor.

Sedan tror jag att jag fastnade lite i drömmen/ruset/trippen.

Ville inte släppa taget om en sak.

Ingen aning om det var DMT men det är första gången jag hör i "sömnen/trippen" tror jag.

Eller så var det andra som pratade med mig under trippen, inte vet jag.

Häftig upplevelse helt klart.

Jag har inte så mycket erfarenhet av hallucinogener men denna var en av de bättre.
Citera
2015-04-27, 00:22
Medlem
Spaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeadPonySociety
Finns det något DMT Freebase ens i Sverige va tok längesedan jag såg något

Changa är ju inte DMT kristaller även om det är nära..
Du kan glömma att hitta det på gatan - DMT är mer exotiskt än både LSD och E. Vänd dig till darknet eller extrahera det själv (det är inte alls svårt så länge du inte kuggade kemin i högstadiet!)

Citat:
Ursprungligen postat av Psilvio
Hej!

Har fått tag på 1g changa som består av 33% dmt, hur mycket bör man röka för att nå en breakthrough effekt? Kommer rökas i glaspipa.
Det är väldigt individuellt - det finns dom som får breakthroughs redan vid 15mg (vilket då blir ca 0.05g av ditt changa). Beror också på vilken kvalité det var på DMT't när det blandades med växterna.
Senast redigerad av Spader 2015-04-27 kl. 00:24.
Citera
2015-04-29, 20:10
Medlem
Mattzon2ks avatar
Hej, Får hem changa 33% imorgon.
Har tagit allt som finns att ta. Inte så mycket RC dock men en hel del där också. Men aldrig DMT. Närmast kommer väl MXE/LSD/4-ho-met/MDMA/E.

Något jag bör tänka på? Vad ska man börja att ta`för dos och bör man röka det i bong utan vatten i på cigarett-aska?

Mvh
Citera
2015-04-30, 19:36
Medlem
WeAreAlls avatar
Är det lugnt att köra dmt efter ett par öl(5-6 st) eller bör man vara nykter ?
Citera
2015-05-01, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeAreAll
Är det lugnt att köra dmt efter ett par öl(5-6 st) eller bör man vara nykter ?

Jag hade kört det nykter. Dels för att alkohol dämpar hallucinogener och dels för att risken att få en dålig upplevelse om du bryter igenom ökar. För att inte tala om vilket slöseri det är med en drog som dmt att ta när man redan är påverkad av annat.
Citera
2015-05-02, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Jag hade kört det nykter. Dels för att alkohol dämpar hallucinogener och dels för att risken att få en dålig upplevelse om du bryter igenom ökar. För att inte tala om vilket slöseri det är med en drog som dmt att ta när man redan är påverkad av annat.

Är intresserad av denna drog. Så man kan snea även på detta, eller få en dålig upplevelse som du säger. Men ruset varar väl bara ca 20 min och då är det kanske inte hela världen. Fast man kanske fortsätter att må dåligt även då ruset släppt?
Citera
2015-05-02, 21:30
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totaler.krieg
Är intresserad av denna drog. Så man kan snea även på detta, eller få en dålig upplevelse som du säger. Men ruset varar väl bara ca 20 min och då är det kanske inte hela världen. Fast man kanske fortsätter att må dåligt även då ruset släppt?

På så kort drogen verkar så brukar man inte snea. Tror jag.
Citera
2015-05-02, 21:34
Medlem
Ordlands avatar
Jag är förvisso inte bekant med DMT men ruslängden på 5-MeO-DMT är likvärdig och man bör inte fästa någon större vikt vid antalet minuter det tar för att återgå till verkligheten. Det finns ingen tidsuppfattning under trippen.
Citera
2015-05-03, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totaler.krieg
Snarare 5-15 minuter, men det kan kännas som dagar, månader, år, århundraden (skämtar inte).
Citera
2015-05-05, 18:01
Medlem
Spegeltillbakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Snarare 5-15 minuter, men det kan kännas som dagar, månader, år, århundraden (skämtar inte).

Det där känner man onekligen igen. Var på vift i DMT-dimensionen i cirka 20 minuter, kändes som att jag varit borta i 500 år(överdriver inte).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in