2016-01-03, 19:03
Medlem
OffTheChartss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreatheDeeply
Har du så att det räcker kan du ju köra ett par lägre uppvärmningsdoser först?

Är det här en dröm?

Okej. Ja det ska jag pröva, tänkte köra ett par 20mg där jag inte stänger ögonen. När jag körde 60mg fick jag enormt intensiva OEV , la mig dock ner och blundade direkt så missade dem till stor del.
Citera
2016-01-05, 13:55
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Funderade på att röka dmt snart utan sittare tror ni detta är ett bra system att röka det med
https://www.youtube.com/watch?v=QtckVptu4I4 ?
Sen är det ju viktigt med sett and setting, Men förutom att vara på gott humör och ha det fint runt omkring sig, vad behövs?
Citera
2016-01-06, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM
Funderade på att röka dmt snart utan sittare tror ni detta är ett bra system att röka det med
Sen är det ju viktigt med sett and setting, Men förutom att vara på gott humör och ha det fint runt omkring sig, vad behövs?

Bump
Citera
2016-01-06, 17:57
Avslutad
Citat:

Gissar på att du menar den sista metoden han visar? Ja det sägs ju vara en av de bästa. Jag har inte testat DMT denna väg än men DPT och 5-meo-mipt bas funkade dunder
Citera
2016-01-07, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Gissar på att du menar den sista metoden han visar? Ja det sägs ju vara en av de bästa. Jag har inte testat DMT denna väg än men DPT och 5-meo-mipt bas funkade dunder
Ja självklart den sista tekniken. Men har du rökt såhär?
Mvh!
Citera
2016-01-07, 12:43
Avslutad
Citat:
Ja självklart den sista tekniken. Men har du rökt såhär?
Mvh!

"Jag har inte testat DMT denna väg än men DPT och 5-meo-mipt bas funkade dunder"
Ja
Mvh!
Citera
2016-01-07, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
"Jag har inte testat DMT denna väg än men DPT och 5-meo-mipt bas funkade dunder"
Ja
Mvh!

Ok coolt. Nu är det så att jag ej har en våg och skall röka 50 mg DMT. eftersom jag köpt 0,5g kan jag väll bara dela upp det på 10 delar?

Mvh!
Citera
2016-01-07, 17:17
Medlem
BreatheDeeplys avatar
Citat:

Känn in så att det känns rätt och ta en liten stunds avslappning innan skulle jag vilja rekommendera.
Lite lugn meditation och bara vara.
Citera
2016-01-08, 08:11
Medlem
djyooos avatar
Tja tänkte röka Chang för första gången i en bong utan vatten tror ni 80mg räcker eller bör jag ta 100mg?
Citera
2016-01-08, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreatheDeeply
Känn in så att det känns rätt och ta en liten stunds avslappning innan skulle jag vilja rekommendera.
Lite lugn meditation och bara vara.

Yepp man måste vara avslappnad. Mediterar inte kan du föreslå nått annat?
Citat:
Ursprungligen postat av djyooo
Tja tänkte röka Chang för första gången i en bong utan vatten tror ni 80mg räcker eller bör jag ta 100mg?

Det bästa med changa är att det innehåller ju MAU-hämmare så du kan först ta 30mg sen är ju 100 mg det som behövs för att bryta igenom

Mvh alla trippare!
Citera
2016-01-08, 17:23
Medlem
Citat:
Yepp man måste vara avslappnad. Mediterar inte kan du föreslå nått annat?

Det bästa med changa är att det innehåller ju MAU-hämmare så du kan först ta 30mg sen är ju 100 mg det som behövs för att bryta igenom

Mvh alla trippare!
Varva ner lite innan bara. Sätt på lite lugn musik och lägg dig en stund och bara slappna av.

100mg för att bryta igenom? Beror väl helt på hur stark blandningen är, rökteknik och individen.

Börja inte med 50mg första gången är mitt tips, men du känner dig själv bäst.
Citera
2016-01-08, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divinemoment
Varva ner lite innan bara. Sätt på lite lugn musik och lägg dig en stund och bara slappna av.
Yepp blir nått i den stilen
Vad tror ni om att köra DMT i en rövpanna? Erfarna trippade är välkomna att svara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in