2015-05-05, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spegeltillbaka
Det där känner man onekligen igen. Var på vift i DMT-dimensionen i cirka 20 minuter, kändes som att jag varit borta i 500 år(överdriver inte).

Kan inte annat än hålla med. Man måste vara lite beredd på det, men samtidigt går det inte riktigt att förstå innan man har testat själv.
Citera
2015-05-06, 01:18
Medlem
Spegeltillbakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cildt
Kan inte annat än hålla med. Man måste vara lite beredd på det, men samtidigt går det inte riktigt att förstå innan man har testat själv.

Nej, folk som ej har testat har utan tvekan svårt att ta en på allvar när man berättar om sina DMT-trippar.
Men som du säger - Det går inte riktigt att förstå innan man testat själv.

Bör även tillägga att det är mitt motto här i livet. "Man vet inte förrän man prövat" :-)
Citera
2015-05-07, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spegeltillbaka
Nej, folk som ej har testat har utan tvekan svårt att ta en på allvar när man berättar om sina DMT-trippar.
Men som du säger - Det går inte riktigt att förstå innan man testat själv.

Bör även tillägga att det är mitt motto här i livet. "Man vet inte förrän man prövat" :-)

Jävligt härligt motto måste jag säga!
Någon som vet om det fungerar att röka changa i joint? Förstår att det blir rätt mycket waste men om man fördelar det så att det ligger först gräs sen lite changa sen gräs igen och drar ett rejält jävla bloss när man kommer till delen med changan då borde väl man få i sig det mesta?.
Citera
2015-05-08, 09:02
Medlem
Spegeltillbakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cildt
Jävligt härligt motto måste jag säga!
Någon som vet om det fungerar att röka changa i joint? Förstår att det blir rätt mycket waste men om man fördelar det så att det ligger först gräs sen lite changa sen gräs igen och drar ett rejält jävla bloss när man kommer till delen med changan då borde väl man få i sig det mesta?.

Många delade meningar kring detta. Vissa påstår att de har fått mildare effekter, andra har inte känt av någonting alls. Jag rekommenderar att du lägger DMTn i mitten av holken.
roach > weed > dmt/weed > weed

Jag har testat det en gång med ca 80mg i en holk. Inga märkbara effekter, blev mest besviken över att jag slösat på den magiska molekylen i onödan. Dock värt att testa iallafall, kan ju hända att du får ett annat resultat.
Laddade upp min bong istället och bröt igenom:-) Bong är dock inte heller optimalt. Har numera en crackpipa!
Citera
2015-05-09, 00:14
Medlem
Har precis rökt en ganska liten hit dmt, ca 15mg, och är sugen på att ta en lapp syra såhär på kvällskvisten. Är rätt ny på dmt och undrar om det blir någon tolerans som kommer att dra ner effekten på syran?
Citera
2015-05-09, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaiaSophia
.
Det är iallafall fritt fram att röka mer DMT utan att känna någon toleransutveckling om man väntar 45min, eller om det är 1h. Jag vet inte hur det är med LSD, men jag tror att du kan ta utan problem. Men vänta helst på svar från någon mer.
Citera
2015-05-24, 07:06
Medlem
Tänkte beställa hem lite bark, antar att det är säkrast att beställa inrikes för att slippa allt strul med tullen men har bara hört om 2 sidor som skickar inrikes planth*aling.w*bs.com *=e och lilafarg

Tänkte kolla om någon beställt därifrån och kan gröna hemsidan isåfall, eller om någon skulle kunna pma mig länken till lilafarg om den shopen fortfarande är igång
Citera
2015-05-24, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoadee
Tänkte beställa hem lite bark, antar att det är säkrast att beställa inrikes för att slippa allt strul med tullen men har bara hört om 2 sidor som skickar inrikes planth*aling.w*bs.com *=e och lilafarg

Tänkte kolla om någon beställt därifrån och kan gröna hemsidan isåfall, eller om någon skulle kunna pma mig länken till lilafarg om den shopen fortfarande är igång
Prysh*pp*n är igång och fungerar finfint har jag läst.
Citera
2015-05-24, 11:11
Medlem
Jag är nyfiken av svar ifrån någon som upplever sömnparalys regelbundet och har brutit igenom på DMT, för till min upptäckt så är ljudet och den vibrerande känslan som fås av att inhalera DMT identisk med ljudet och känslan som man upplever under en sömnparalys - anekdotiskt bevisföring som utifrån min erfarenhet stämmer och detta gör mig mycket nyfiken....
Citera
2015-05-24, 15:39
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Jag är nyfiken av svar ifrån någon som upplever sömnparalys regelbundet och har brutit igenom på DMT, för till min upptäckt så är ljudet och den vibrerande känslan som fås av att inhalera DMT identisk med ljudet och känslan som man upplever under en sömnparalys - anekdotiskt bevisföring som utifrån min erfarenhet stämmer och detta gör mig mycket nyfiken....
Sömn paralys är mycket läskigt. Har varit med om det några gånger, hörde en massa ljud men tror inte jag hörde något stegrande ljud som jag hört man får av DMT. En vibrerande känsla av att nu åker man iväg har jag visst upplevt alla gånger vid en sömnparalys när jag tänker efter. Brukar oftast få panik och försöker väcka mig själv.

Men det är mycket möjligt att det finns ett samband. Man har hittat att det finns DMT i talgkörteln hos möss. Förmodligen kan man anta att det även finns i den mänskliga hjärnan.[1]

Källa: 1. http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/bmc.2981/abstract;jsessionid=849E1171B0721442696847FF3937F5 A2.f04t03
Senast redigerad av smellyproof 2015-05-24 kl. 15:42.
Citera
2015-05-24, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smellyproof
Sömn paralys är mycket läskigt. Har varit med om det några gånger, hörde en massa ljud men tror inte jag hörde något stegrande ljud som jag hört man får av DMT. En vibrerande känsla av att nu åker man iväg har jag visst upplevt alla gånger vid en sömnparalys när jag tänker efter. Brukar oftast få panik och försöker väcka mig själv.

Men det är mycket möjligt att det finns ett samband. Man har hittat att det finns DMT i talgkörteln hos möss. Förmodligen kan man anta att det även finns i den mänskliga hjärnan.[1]

Källa: 1. http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/bmc.2981/abstract;jsessionid=849E1171B0721442696847FF3937F5 A2.f04t03

Sömnparalys var enbart läskigt de första gångerna, efter upprepade gånger har jag vant mig så att jag inte längre korrelerar paralysen med mardröm eller någonting negativt men trots detta så känner jag igen mig mycket när det röks DMT och jag jämför detta mot sömnparalys och någonting i mig precis som under sömnparalys försöker få mig ut ur vad som sker och detta krockar inom mig när jag inhalerar DMT eftersom att känslan och ljudet för mig är identiskt med sömnparalys.

Det rör sig inte om talgkörteln hos möss utan tallkottkörteln.
Citera
2015-05-24, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggestaden
Prysh*pp*n är igång och fungerar finfint har jag läst.

Kollade där och dem hade bara 10g, hade tänkt mig lite större mängder typ 500g-1kg.

Ingen annan som har inrikesshop med större mängder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in