2011-06-29, 13:40
Medlem
Det är nog tanken, men är det i saltform så kan man även snorta det.

Citat:
Ursprungligen postat av Lucidity
Jag har aldrig fattat det där... Ska kan köra upp den i rumpan och sedan få effekt??
Citera
2011-06-29, 18:33
Medlem
123psyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdrattan
Måste fråga, inget otrevligt menat alls.

Men varför inte införskaffa en bong, eller glaspipa eller vaporizer? Många som röker blandande grejer verkar ha denna åsikten och jag förstår faktiskt inte varför?

Är det för att man inte har lust att lägga pengar på det? I så fall så blir jag ändå lite funderssam då man till och med kan få en elektrisk vaporizer för så lite som 500kr.

/mvh räven

Ibland har man pengar för att köpa det man behöver, och precis allt man vill ha. Ibland har man mindre pengar än så, och måste prioritera. Om nu mitt fall var som tidigare två nämnda faktorer så hade jag köpt en, eller kanske två till och med, utan att tveka en sekund.

Just nu går mina pengar till mat och enbart mat, inte knarktillbehör. Har inte råd med någonting annat. Har lätt för att låna en pipa, men tyvärr inte lika lätt att låna en bong av någon. Därav min frågeställning.

Hoppas du kan sova gott nu!
Citera
2011-06-29, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucidity
Jag har aldrig fattat det där... Ska kan köra upp den i rumpan och sedan få effekt??
Ja detr det som menas med rektalt intag.
Citera
2011-06-29, 19:53
Medlem
Haha, sova gott gör jag tyvärr aldrig. Men jag menade mest att det är ett engångsinköp (mer eller mindre) såvida man inte slänger sakerna eller dom går sönder så behöver man inte köpa två, det va så jag tänkte.

Citat:
Ursprungligen postat av 123psyk
Ibland har man pengar för att köpa det man behöver, och precis allt man vill ha. Ibland har man mindre pengar än så, och måste prioritera. Om nu mitt fall var som tidigare två nämnda faktorer så hade jag köpt en, eller kanske två till och med, utan att tveka en sekund.

Just nu går mina pengar till mat och enbart mat, inte knarktillbehör. Har inte råd med någonting annat. Har lätt för att låna en pipa, men tyvärr inte lika lätt att låna en bong av någon. Därav min frågeställning.

Citera
2011-06-29, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123psyk

Något av det bästa för att röka DMT ska vara en sån där "the machine" som man enkelt bygger själv med material som kostar sådär 20 spänn, finns länkar tidigare i tråden har jag för mig.
Citera
2011-07-11, 12:27
Medlem
wsbs avatar
Är det farligt att blanda 5-htp och DMT?
Citera
2011-07-11, 16:34
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Är det farligt att blanda 5-htp och DMT?

Jag tänker go out on a limb här och a priori säga: nej, det kan jag verkligen inte tänka mig.
Citera
2011-07-12, 23:28
Medlem
Någon som vet en sida som säljer heptan och kaustiksoda och skickar utomlands? Jag blev rekommenderad en svensk i tråden, men de vägrar svara på mail... Det får gärna vara en utländsk sida, bara de skickar inom eu!
Citera
2011-07-12, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pentium8
Någon som vet en sida som säljer heptan och kaustiksoda och skickar utomlands? Jag blev rekommenderad en svensk i tråden, men de vägrar svara på mail... Det får gärna vara en utländsk sida, bara de skickar inom eu!

Jag tänker go out on a limb här och säga att alla eu-länder säljer det över disk med reservation för undantag.
Citera
2011-07-13, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rymdrattan
Jag tänker go out on a limb här och säga att alla eu-länder säljer det över disk med reservation för undantag.

Gör det säkert, men jag har inte en aning om var det finns att få tag på här.
Citera
2011-07-16, 22:46
Medlem
SummerWines avatar
Nu har jag trippat ex antal ggr och de senaste tripparna har alla haft temat egodöd.

Jag DÖR varje gång jag röker, även små doser, och när jag vaknar måste jag namnge precis ALLTING.

Det börjar med att min kropp typ delar upp sig, jag känner och är mitt skelett, jag känner och är mina lungor och ibland är jag bara mitt huvud. Jag har seriöst börjat tycka att det blir lite jobbigt även om det är väldigt spännande.

Jag kom precis nyligen på att jag har en fjärrkontroll, en timme efter trippen. Det var en obehaglig skräckis på tv och jag orkade verkligen inte gå till tvn och byta. Fjärrkontrollen är ju typ världens bästa uppfinning och det låter helt logiskt att skriva det nu så alla vet. Jag är som ett jävla barn som uppfinner allt på nytt! Jag namnger mina kroppsdelar och letar som en tok efter saker i lägenheten för jag har typ glömt allt som hänt, min hjärna har raderats och börjar bygga upp allt igen som det var förut.

Ville mest bara dela med mig och gärna veta om nån annan känner igen sig, mina trippar har varit väldigt ovisuella på senaste tiden men egodöden består.
Citera
2011-08-21, 21:39
Medlem
KTM_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Nu har jag trippat ex antal ggr och de senaste tripparna har alla haft temat egodöd.

Jag DÖR varje gång jag röker, även små doser, och när jag vaknar måste jag namnge precis ALLTING.

Det börjar med att min kropp typ delar upp sig, jag känner och är mitt skelett, jag känner och är mina lungor och ibland är jag bara mitt huvud. Jag har seriöst börjat tycka att det blir lite jobbigt även om det är väldigt spännande.

Jag kom precis nyligen på att jag har en fjärrkontroll, en timme efter trippen. Det var en obehaglig skräckis på tv och jag orkade verkligen inte gå till tvn och byta. Fjärrkontrollen är ju typ världens bästa uppfinning och det låter helt logiskt att skriva det nu så alla vet. Jag är som ett jävla barn som uppfinner allt på nytt! Jag namnger mina kroppsdelar och letar som en tok efter saker i lägenheten för jag har typ glömt allt som hänt, min hjärna har raderats och börjar bygga upp allt igen som det var förut.

Ville mest bara dela med mig och gärna veta om nån annan känner igen sig, mina trippar har varit väldigt ovisuella på senaste tiden men egodöden består.

Aldrig hört talas om något liknande. Hur ser konsistensen ut?
Eller så kanske du kan testa ändra på omgivningen lite. Tv:n är ett stör objekt. Antingen helt tyst eller någon skön musik. psykedeliska rekomenderar jag,
Jag får en liten känsla av att du kanske tar för lite dmt. För det kan bli obehagligt pga du ligger och gränsar. Då blir kroppen obekväm och dina tankar boostar obehaget med.
Annars är du väl bara en i mängden som det inte funkar ordentligt på.
Men testa lägg i mer. Ska man uppleva dmt så är meningen att man skall försvinna helt och ditt liv på jorden ett minne blott. Massa små trippar är bara waste enligt mig.
Senast redigerad av KTM_ 2011-08-21 kl. 21:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in