Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Nu har jag trippat ex antal ggr och de senaste tripparna har alla haft temat egodöd.
Jag DÖR varje gång jag röker, även små doser, och när jag vaknar måste jag namnge precis ALLTING.
Det börjar med att min kropp typ delar upp sig, jag känner och är mitt skelett, jag känner och är mina lungor och ibland är jag bara mitt huvud. Jag har seriöst börjat tycka att det blir lite jobbigt även om det är väldigt spännande.
Jag kom precis nyligen på att jag har en fjärrkontroll, en timme efter trippen. Det var en obehaglig skräckis på tv och jag orkade verkligen inte gå till tvn och byta. Fjärrkontrollen är ju typ världens bästa uppfinning och det låter helt logiskt att skriva det nu så alla vet. Jag är som ett jävla barn som uppfinner allt på nytt! Jag namnger mina kroppsdelar och letar som en tok efter saker i lägenheten för jag har typ glömt allt som hänt, min hjärna har raderats och börjar bygga upp allt igen som det var förut.
Ville mest bara dela med mig och gärna veta om nån annan känner igen sig, mina trippar har varit väldigt ovisuella på senaste tiden men egodöden består.
Aldrig hört talas om något liknande. Hur ser konsistensen ut?
Eller så kanske du kan testa ändra på omgivningen lite. Tv:n är ett stör objekt. Antingen helt tyst eller någon skön musik. psykedeliska rekomenderar jag,
Jag får en liten känsla av att du kanske tar för lite dmt. För det kan bli obehagligt pga du ligger och gränsar. Då blir kroppen obekväm och dina tankar boostar obehaget med.
Annars är du väl bara en i mängden som det inte funkar ordentligt på.
Men testa lägg i mer. Ska man uppleva dmt så är meningen att man skall försvinna helt och ditt liv på jorden ett minne blott. Massa små trippar är bara waste enligt mig.