2015-03-29, 12:14
Medlem
BallsMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wastebasket
He he, tror det är bättre med iktoviril för dej än övriga sorter du hade, ritalina spårade ur på mej jämt, lyrican är ju bra men avisen huga. Mitrazapin blir man bara fet av, och gul i skinnet...

Vilket mg fick du på ikton då? i Sverige är det nästan alltid 0,5mg medans 2.0 är bra mkt starkare och bättre men 0,5 funkar ju det också såklart....

Sömn är vanligt att man får i början men det ger sej efter en stund.

Bensohunger va Då är en dubbelcalsone ingenting

MVH Waste

Japp, den hästkuren jag hade där med Lyrica, Mirtazapin, Ritalin och Citalopram gjorde mig också till ett riktigt neurotiskt nervvrak alltså.

(Uppers, downers, laughers, screamers... typ)

Jo Iktorivil 'känns' lite mer lagom så att säga. Bra mot min värk också, bättre än Lyrica.!

Mina uttag är 2mg, ett hundra styck tabletter.

"1 tablett till kvällen mot ångest" - har doktorn skrivit.

Ja fan, jag blir riktigt hungrig om kvällarna efter jag tagit medicinen

Men å andra sidan så jag går mer än gärna upp i vikt .

Tack för svaret btw.
Senast redigerad av BallsMan 2015-03-29 kl. 12:17.
Citera
2015-03-29, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallsMan
Kör på vetja.

Vad är det som du går och trycker på?

försöker bara lära mig dosera denna fantastiska substans och vill ha nån som stöd nån slags vän.

håller på här och planerar och så.. men så glömmer jag ju bort vad klockan är sen tappar jag räkningen TOTALT... har jag tagit för många då? hahaha .....
Citera
2015-03-29, 18:51
Medlem
BallsMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alumette
försöker bara lära mig dosera denna fantastiska substans och vill ha nån som stöd nån slags vän.

håller på här och planerar och så.. men så glömmer jag ju bort vad klockan är sen tappar jag räkningen TOTALT... har jag tagit för många då? hahaha .....

Du ska ta så lite som möjligt, typ.
Men ändå så att det verkar.

Tror nog att 1-2mg per dag håller "the bugs" borta.

Vet att det finns folk som äter denna medicin som godis, mer eller mindre, men det är ju inte något att eftersträva.
Citera
2015-03-29, 23:25
Bannlyst
Citat:

Vet att det finns folk som äter denna medicin som godis, mer eller mindre, men det är ju inte något att eftersträva.

Nä helt sant, jag äter 2-3 st om dagen och fungerar mkt bra på det.
Blistrade så det känns säkrare och bra är dem!

Men vräka i sej ger ingen nytta på nåt sätt..

Med vänlig hälsning Waste
Citera
2015-03-30, 02:47
Medlem
Citat:

Citat:
Nä helt sant, jag äter 2-3 st om dagen och fungerar mkt bra på det.
Blistrade så det känns säkrare och bra är dem!

Men vräka i sej ger ingen nytta på nåt sätt..

tack för fina seriösa svar!!

asså...jag vräker inte i mig.. jag vet att det bara ger minnesluckor så in i helvete. speciellt med tanke på att jag dricker alkohol ganska ofta regelbundet.

Jag tog 3 mg i förrgår (mina piller är på 3 mg, sen kan jag inte jämföra det med ngt men för mig är dom Starka iaf)..
Idag var jag ute med två vänner och vi hade såklart druckit lite men givetvis tog jag det lugnt med alkoholen med tanke på frågans.
Men TRE ställen lät mig inte komma in - "jag var för berusad"
och jag fattar inte det..... för jag var/är verkligen inte dyng. haha. tom mina vänner som vet vad jag håller på med tyckte det var konstigt för jag "såg inte alls packad ut" enligt dom .. (dom va dock packade oxå...)

aah. om nån känner sig ha tid och kunskap så pma gärna.... haha för jag kan inte gå runt och inte komma in på krogen lixom....
Citera
2015-03-30, 03:30
Medlem
Citat:
Såna inlägg som det dåliga försöket till lortpundarrimmande som du gjorde ger inga svar om du vill vara seriös om nån fråga om en av europas/Sveriges bästa medeciner.
Men fråga normalt så kan jag hjälpa dej ska du se.
Vad tänkte du på?

//Waste

jag vet!! pinsamt ere.
Citera
2015-03-30, 05:09
Medlem
KneKhis avatar
Tog 4st ikto i fredags och 4st ikto i lördags utspritt under dagarna.
Gillar verkligen den långa ångestdämpande effekten utav dessa fast jag tycker diazepam är snäppet bättre när det gäller muskelavslappning.

Kan jag ta en 2mg ikto idag och känna av något? Med tanke på det jag redan tagit och den långa halveringstiden.
Citera
2015-03-30, 05:59
Medlem
Citat:
Det finns många olika sorters ikto/Rivo, de är många lika bra så jämförelse hit och dit har visat sej genom åren haft mest med toleransen och/el vad personen stoppat i sej innan!
Dock har det unnits pakibatcher med lösvikt med dålig kvalitet men blistrade är ett säkert kort istället för att bli lurad!

Själv köper jag bara i blister, inrikes med bra kvalitet!

Varför trassla i onödan när man kan göra nåt skitenkelt och snabbt och säkert!.

//Waste
När jag fick blister så gav jag bort dem till en polare, klagade som f-n på apoteket, de var ju smuliga, inte färska med den där mjuka känslan i sig, den kraftiga mintsmaken...
Men jag fick inte byta dem, så jag gav bort skiten. Spanjakpills. Fuck vad skit man får stå ut med pga att läkare har lärt sig att det är samma substans i alla, och man kan ju inte ha provsmak direkt.
Citera
2015-03-30, 15:07
Medlem
zebrabodys avatar
Lyckan då man hör välbekant duns på dörrmattan! Bla. ett gäng kryss2or.
Inte testat dessa innan. Försökt få en bild av lämplig dos. Vill gärna bli lite skönt halvväck men inte däcka! Tagit 2mg för 40min sen men kanske var lite väl mesig av mig. 3-4mg kanske hade varit mer på sin plats? Lite otålig på effekten..
(Brukar köra en del stilnoct. Igår 30-40mg? och en grogg dessutom!)
Senast redigerad av zebrabody 2015-03-30 kl. 15:09.
Citera
2015-03-30, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
När jag fick blister så gav jag bort dem till en polare, klagade som f-n på apoteket, de var ju smuliga, inte färska med den där mjuka känslan i sig, den kraftiga mintsmaken...
Men jag fick inte byta dem, så jag gav bort skiten. Spanjakpills. Fuck vad skit man får stå ut med pga att läkare har lärt sig att det är samma substans i alla, och man kan ju inte ha provsmak direkt.

Jaha, beklagar å dina vägnar!

De EUtillverkade jag köper i kartor är det då rakt inga fel på iaf! de är exakt lika bra som de svenska 2mgarna i burk från apoteket.
Dessa är inte smuliga heller utan jag är nöjd 10 av 10 får dessa av mej!

Vad för märke på dem fick du då?

Senast redigerad av Wastebasket 2015-03-30 kl. 17:50.
Citera
2015-03-30, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zebrabody
Lyckan då man hör välbekant duns på dörrmattan! Bla. ett gäng kryss2or.
Inte testat dessa innan. Försökt få en bild av lämplig dos. Vill gärna bli lite skönt halvväck men inte däcka! Tagit 2mg för 40min sen men kanske var lite väl mesig av mig. 3-4mg kanske hade varit mer på sin plats? Lite otålig på effekten..
(Brukar köra en del stilnoct. Igår 30-40mg? och en grogg dessutom!)

Det brukar ta en stund innan du har full effekt , minns inte tiden exakt och har aldrig forskat om det heller. Men att de smyger igång och sen stegrar är helt klart iaf!

Hoppas du hittar rätt dosering och mår bra!

//Waste
Citera
2015-03-30, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alumette
tack för fina seriösa svar!!

asså...jag vräker inte i mig.. jag vet att det bara ger minnesluckor så in i helvete. speciellt med tanke på att jag dricker alkohol ganska ofta regelbundet.

Jag tog 3 mg i förrgår (mina piller är på 3 mg, sen kan jag inte jämföra det med ngt men för mig är dom Starka iaf)..
Idag var jag ute med två vänner och vi hade såklart druckit lite men givetvis tog jag det lugnt med alkoholen med tanke på frågans.
Men TRE ställen lät mig inte komma in - "jag var för berusad"
och jag fattar inte det..... för jag var/är verkligen inte dyng. haha. tom mina vänner som vet vad jag håller på med tyckte det var konstigt för jag "såg inte alls packad ut" enligt dom .. (dom va dock packade oxå...)

aah. om nån känner sig ha tid och kunskap så pma gärna.... haha för jag kan inte gå runt och inte komma in på krogen lixom....

3mg? Aja, ihop med alkohol är detta kraftigt potent vännen

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in