Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-26, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är ingen jävla tripp att käka MDMA och 2 mg per kilo är fortfarande ett utmärkt mått. 200 är kanske lite mycket, 160 eller så passar TS rätt bra.
MDMA används som ett verktyg för spirituell utveckling och har tydliga psykedeliska inslag. Jo, man trippar på MDMA, eller rättare sagt man kan trippa på det under rätt omständgheter.
Citat:
Ursprungligen postat av kranberg96
syftet är väl att må så bra som möjligt måste man snorta överhuvudtaget? Tas det upp snabbare eller?
Okej, men hur ser kvällen ut? Nej man måste inte snorta.
Citera
2015-03-26, 03:15
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solares
MDMA används som ett verktyg för spirituell utveckling och har tydliga psykedeliska inslag. Jo, man trippar på MDMA, eller rättare sagt man kan trippa på det under rätt omständgheter.
Du kan använda vilken substans som helst i stort sett för spirituell utveckling, det innebär inte att man trippar för det.
Citera
2015-03-26, 03:18
Medlem
Citat:
Du kan använda vilken substans som helst i stort sett för spirituell utveckling, det innebär inte att man trippar för det.
Det används i spirituella syften just för att hjärnan reagerar på ett liknande sätt som med hallucinogener. Öppenhet, empati, klarsynthet, osv. Om du inte kallar mina mystiska och magiska resor med MDMA för tripp så kan vi lika gärna säga att jag inte trippar på LSD i doser under 130µg.

Testa att ta 300mg själv mitt ute i skogen en vacker sommardag, ha gärna med ett par bra hörlurar också. Kom sen tillbaka och säg att man inte trippar på MDMA.
Sällskap kan förstöra mycket av den inre upplevelsen. Naturen och "rätt" musik kan också kicka igång upplevelsen till oanade höjder.

Men jag förstår din åsikt, den delas av många.
Senast redigerad av Solares 2015-03-26 kl. 03:35.
Citera
2015-03-26, 22:31
Medlem
Citat:
Värt att notera är att om man återdoserar så kommer det allra mesta att omvandlas till MDA som ger ett påtagligt annorlunda rus, i alla fall om man vet vad man letar efter.

En av de huvudsakliga metaboliterna av n-metylamfetaminer (oavsett vad som sitter på bensenringen) är motsvarande amfetamin utan metylgruppen, så oavsett om du tar det i en eller fler doser kommer MDMA omvandlas till MDA och sen vidare till ex. piperonylaceton, piperonylättikssyra, N-hydroxyMDA med mer. Frågan är om det omvandlas innan eller efter det gjort sin grej i hjärnan. Finner det högst osannolikt, men orkar i nuläget inte leta upp källor som bekräftar eller dementerar det, att demetyleringen skulle ske innan det når hjärnan. Än mindre logiskt att det bara ibland skulle ske innan det når hjärnan men ändå i en så hög utsträckning att det gör en skillnad på ruset.

Mer sannolikt är att någon sålt MDA som MDMA, något som varken är ovanligt eller konstigt ur ett säljarperspektiv.
Citera
2015-03-28, 00:46
Medlem
Calogeros avatar
Köpte MDMA kristaller tillsammans med fyra andra polare på en fest för drygt en månad sedan. Var lite av en desperat handling, hade kikat runt tidigare utan att få tag på något så det fick bli att vi handlade på plats. Kollade aldrig upp hur mycket eller vad vi fick då det inte var jag som köpte, men vill minnas att det var 0,5 G totalt. Inte mycket alls med andra ord. Första gången rent MDMA för egen del och jag blev så jävla besviken. Kände inte ett skit. Hundra spänn bortkastade och det är ju verkligen en struntsumma, men jag är mycket noggrann med att vänta rätt tid mellan intagen vilket är det stora problemet. Nu är jag väldigt sugen på att ta ecstasy snart nämligen. Och innan kristallerna hade jag väntat fyra månader sedan jag senast tog ecstasy, något jag inte kommer orka med den här gången. Saknar verkligen euforin och känslan och därför undrar jag om det är så viktigt att vänta lika länge denna gång då det var såpass lite man fick i sig (samt att det antagligen var skit då jag verkligen inte kände av något alls). Har aldrig fått någon AT eller seratoninbrist (åtminstone inte som jag känt av) och klarade mig undan även den här gången.
Citera
2015-03-28, 04:38
Medlem
CHI9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Köpte MDMA kristaller tillsammans med fyra andra polare på en fest för drygt en månad sedan. Var lite av en desperat handling, hade kikat runt tidigare utan att få tag på något så det fick bli att vi handlade på plats. Kollade aldrig upp hur mycket eller vad vi fick då det inte var jag som köpte, men vill minnas att det var 0,5 G totalt. Inte mycket alls med andra ord. Första gången rent MDMA för egen del och jag blev så jävla besviken. Kände inte ett skit. Hundra spänn bortkastade och det är ju verkligen en struntsumma, men jag är mycket noggrann med att vänta rätt tid mellan intagen vilket är det stora problemet. Nu är jag väldigt sugen på att ta ecstasy snart nämligen. Och innan kristallerna hade jag väntat fyra månader sedan jag senast tog ecstasy, något jag inte kommer orka med den här gången. Saknar verkligen euforin och känslan och därför undrar jag om det är så viktigt att vänta lika länge denna gång då det var såpass lite man fick i sig (samt att det antagligen var skit då jag verkligen inte kände av något alls). Har aldrig fått någon AT eller seratoninbrist (åtminstone inte som jag känt av) och klarade mig undan även den här gången.

Hur lång tid väntade du mellan senaste rullningen och intaget av rent mdma? Om allt var som de skulle så hade jag ändå väntat ett par månader tills nästa gång. Men om du misstänker att du blev blåst så finns det ju ingen anledning till varför du inte skulle kunna rulla snart igen
Citera
2015-03-28, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solares
Det används i spirituella syften just för att hjärnan reagerar på ett liknande sätt som med hallucinogener. Öppenhet, empati, klarsynthet, osv. Om du inte kallar mina mystiska och magiska resor med MDMA för tripp så kan vi lika gärna säga att jag inte trippar på LSD i doser under 130µg.

Testa att ta 300mg själv mitt ute i skogen en vacker sommardag, ha gärna med ett par bra hörlurar också. Kom sen tillbaka och säg att man inte trippar på MDMA.
Sällskap kan förstöra mycket av den inre upplevelsen. Naturen och "rätt" musik kan också kicka igång upplevelsen till oanade höjder.

Men jag förstår din åsikt, den delas av många.

Det är en enorm skillnad i hur hjärnan fungerar på hallucinogener och ecstasy, ecstasy utsöndrar en enorm mängd serotonin medan hallucinogener förändrar hur serotonin integrerar med hjärnan. Empati, öppenhet och klarsynthet har jag aldrig märkt av på LSD och då har jag trippat på allt från 110ug till över 500ug.
Citera
2015-03-28, 15:12
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHI9
Hur lång tid väntade du mellan senaste rullningen och intaget av rent mdma? Om allt var som de skulle så hade jag ändå väntat ett par månader tills nästa gång. Men om du misstänker att du blev blåst så finns det ju ingen anledning till varför du inte skulle kunna rulla snart igen
Lite drygt fyra månader hade gått sedan senaste intaget. Var i början av november.
Citera
2015-03-31, 22:49
Medlem
Pigga upp MDMA rus

Tjenare testade MDMA förra helgen och blev helt såld!
Första bombmen slog till riktigt bra ville bara dansa och dunka hardstyle allt va på topp
Men sen när jag fyllde på så va jag bara så skönt och inte riktigt lika '' igång ''
och jag undrar om det finns något sätt att fortfarande ha energi utan att ta tjack och amfetamin
går en liten lina cola bra?
Citera
2015-03-31, 23:01
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seeebbs
Tjenare testade MDMA förra helgen och blev helt såld!
Första bombmen slog till riktigt bra ville bara dansa och dunka hardstyle allt va på topp
Men sen när jag fyllde på så va jag bara så skönt och inte riktigt lika '' igång ''
och jag undrar om det finns något sätt att fortfarande ha energi utan att ta tjack och amfetamin
går en liten lina cola bra?

Nej, fyll helst inte på alls, blanda inte med kola, blanda absolut inte med amfetamin.
Citera
2015-03-31, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Nej, fyll helst inte på alls, blanda inte med kola, blanda absolut inte med amfetamin.

Varför ska jag inte fylla på?
Citera
2015-03-31, 23:09
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Pigga upp MDMA rus infogad.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto