Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-04-13, 16:13
Medlem
lluBdeRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnarkEGratis
^
ni gör bättre i att skita i det.
vänta eller släng.

varför?
Citera
2014-04-14, 14:13
Medlem
swagyolo420s avatar
Har en kompis som ska ta exstacy inom en snar framtid och jag undrar för honom om det är lönt att börja med en 5-htp kur någon vecka innan fast i mitt huvud låter set bara dumt. Jag skulle säga att han ska ta det efter i så fall då det är då man har serotoninbrist.

Hur länge borde man käka 5-htp, magnesium osv innan/efter för att slippa biverkningar.

Peace.
Citera
2014-04-14, 16:07
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swagyolo420
Har en kompis som ska ta exstacy inom en snar framtid och jag undrar för honom om det är lönt att börja med en 5-htp kur någon vecka innan fast i mitt huvud låter set bara dumt. Jag skulle säga att han ska ta det efter i så fall då det är då man har serotoninbrist.

Hur länge borde man käka 5-htp, magnesium osv innan/efter för att slippa biverkningar.

Peace.
Är väl onödigt att äta det innan om han inte tagit något serotoninutlösande innan han tänkt droppa e? Han skapade ju äta dom efteråt...
Citera
2014-04-14, 20:57
Medlem
Tresbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swagyolo420

Peace.

Får jag fråga vart ni köper 5htp i sverige? Jag var inne i en hälsokostbutik för att köpa magnesiumtabletter samt 5htp. Tanten hjälpte mig glatt att hitta magnesiumet, sen när jag frågade om 5htp så hade hon inte en aning om vad det var. Hon frågade då sin kollega som stod bredvid som barskt svarade att det inte säljs i sverige längre? Tror han anade vad jag hade i kikarn när jag skulle köpa dem två varorna
Citera
2014-04-14, 21:08
Medlem
Amnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tresb
Får jag fråga vart ni köper 5htp i sverige? Jag var inne i en hälsokostbutik för att köpa magnesiumtabletter samt 5htp. Tanten hjälpte mig glatt att hitta magnesiumet, sen när jag frågade om 5htp så hade hon inte en aning om vad det var. Hon frågade då sin kollega som stod bredvid som barskt svarade att det inte säljs i sverige längre? Tror han anade vad jag hade i kikarn när jag skulle köpa dem två varorna

Tror 5htp faktiskt inte säljs i sverige längre, vet inte om det har blivit olagligt(varför det nu skulle ha blivit det?). Men jag beställde från följande sida, snabb leverans och det billigaste jag kunde hitta! :

http://www.google.se/aclk?sa=l&ai=CWrbV_DFMU-ikMeKYzAOd34LIAsP7joADw53EuFLiyeQECAAQAiDJmKILKANQ s_fYzgFg8eWJhtAfoAGPlf_9A8gBAakCFgjO 31wxtz6qBClP0FbSwnlBNBcytXQcIT_z1vIaCI6IoxXYou2Gx2 DMzqpiUNWI42s644AFkE6AB9nqgAKQBwI&sig=AOD64_3sCA3A 5AJmiZrZGuqER8KXQlYIow&rct=j&q=&ved=0CDgQ0Qw&adurl =http://biovea.se/results.aspx%3FAG%3D5-HTP%26TI%3DG-5-HTP
Senast redigerad av Amnia 2014-04-14 kl. 21:11.
Citera
2014-04-15, 06:48
Medlem
Citat:

Beställ det från UK, leverans på 3-4 dagar och mycket billigare än i Sverige. (Om det nu finns att få tag i...)
Jag kan rekommendera http://www.healthspark.co.uk/5htp-100mg.html som alltid har fungerat för mig (+ Gratis frakt)
Citera
2014-04-15, 12:35
Medlem
lluBdeRs avatar
Citat:

Finns en butik i sthlm på hornsgatan som säljer det i disken.
Citera
2014-04-15, 15:48
Medlem
lluBdeRs avatar
Varför får man "lazy eyes" av E? Mitt ena öga ser helt fucked up ut, typ ögonbrynet hänger ner över halva ansiktet , vad beror det på??
Citera
2014-04-15, 15:52
Medlem
Stroke? http://www.1177.se/Stockholm/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Stroke--slaganfall/?ar=True

Citat:
Ursprungligen postat av lluBdeR
Varför får man "lazy eyes" av E? Mitt ena öga ser helt fucked up ut, typ ögonbrynet hänger ner över halva ansiktet , vad beror det på??
Citera
2014-04-15, 16:07
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovefare
Stroke? http://www.1177.se/Stockholm/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Stroke--slaganfall/?ar=True

Nej, det är ingen stroke. Får denna effekt om jag tagit för stor dos och man ser verkligen ut som ett riksmongo. Dosera mindre.
Citera
2014-04-21, 19:12
Medlem
Om man kört 400-500 mg mdma-pulver i helgen, och kör samma mängd 3-4 veckor senare, kommer det att slå lika bra då? Efter det blir det ett längre uppehåll på några månader.
Citera
2014-04-21, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chokladmedmos
Om man kört 400-500 mg mdma-pulver i helgen, och kör samma mängd 3-4 veckor senare, kommer det att slå lika bra då? Efter det blir det ett längre uppehåll på några månader.
Jag hade väntat längre, framförallt pga den höga dosen. Varför ta sådana höga doser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in