Citat:
Ursprungligen postat av
zebmaca
Ja du vill diskutera dina fakta
Är inte fakta det vi BORDE diskutera? Har jag missat något?
Om mina fakta är korrekta så är det fullständigt uteslutet att det flög in en missil i pentagon. Det borde således ligga i ditt intresse att bemöta dessa fakta.
Citat:
för du vill inte diskutera vad som talar emot den officiella.
Jo, det är därför jag är här, om än på motsatt sida. Jag väntar bara på att du eller någon annan ska presentera något sådant som jag sedan kan bemöta. Du tycker dessvärre bättre om att endast säga ATT den är fel istället för att berätta VARFÖR. VARFÖR-biten är den intressanta.
Citat:
Dock handlar ju tråden om en eventuell konspiration och inte för hur den officiella förklaringen är. Den är redan fastställd och visst kan man referera till den ibland och jämföra med.
Tro fan jag kan referera till kända fakta om du påstår något så häpnadsväckande som att det flög in en missil i Pentagon. Det kan väl inte vara så svårt att förstå? Vad menar du att jag annars skulle göra? Hålla ditt tomma påstående för sanning?
Citat:
Är där ingen konspiration så har ni inget att frukta och sanningen är väl det som räknas? Men jag misstänker att ni inte vill att konspirations debatten ska flöda.
Om det ska bli en debatt så är förutsättningarna sådana att det krävs två parter som presenterar sina argument. Jag väntar alltjämt på dina.