2011-11-01, 00:55
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Men lilla gubben.. Wikipedia kan editeras och nyskapas av vem som helst.
Ge mig IP-adressen till den som skapade inlägget och en proper trace först som verifierar att rätt adress skapade inlägget, innan du använder den siten som hänvisning till något annat än översättningar från pounds till kilo.

You should know better. You're a skeptic afterall..

Hade du läst 9% av alla inlägg jag skrivit på detta forum så hade du sett att jag inte tillskriver Stater de initiativ som genomförs världen över, däremot används Stater som verktyg för dessa initiativ väldigt ofta..

Du är på min ignorelista sedan länge, och för varje inlägg du gör så påminns jag om varför du är på den. Do better in the future my friend. You're making me feel sorry for you atm.. I don't want that.

lol .. den filmen är betydligt äldre än Youtube... även senaste väderleksrapporten finns på youtube.. Does that mean SMHI are always full of shit?

Det har ALLT med tråden att göra, men då du är en skeptiker som är här för att kritisera allt och alla och därmed inte kan se de kopplingar som krävs för att se detta, så kan du inte se det. Du är här gör att motbevisa ALLT, vilket innebär att du ignorerat ALL den info som presenterats sedan 1986 som många av oss debattörer använder för att diskutera det ämne vi diskuterar.

A person who don't know 1+1=2 will SERIOUSLY protest in a discussion where ppl claim that 2+2=4...

Go home m8, this thread is not for you.
Det finns knappt något jag bryr mig mindre om och det har inget med tråden att göra men jag gillar inte när en massa påhitt får stå oemotsagda. Om inte Wikipedia duger så kan du ju glo på denna för mig hittills okända speltillverkares hemsida http://www.sjgames.com/general/staff.html och upptäcka att herrn i fråga fortfarande är "President / Editor-in-Chief". Så var det med den konspirationen.

Det är ytterst irriterande hur du slingrar dig och ljuger hela tiden. Du påstod visst att staten försökte stoppa Atlantisfilmen.
Citat:
filmerna finns att tanka på de flesta torrent-motorer ändå så Statens försök att stoppa den har inte varit så lyckade där ändå...
Då undrade jag varför staten skulle bry sig om denna film samtidigt som hela nätet svämmar över av liknande produktioner. På det fick jag som vanligt ett icke-svar men jag är som vanligt inte förvånad. Jag skulle skämmas om jag hade sådan debatteknik men du känner tydligen inte så.
Citera
2011-11-01, 01:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Det finns knappt något jag bryr mig mindre om och det har inget med tråden att göra men jag gillar inte när en massa påhitt får stå oemotsagda. Om inte Wikipedia duger så kan du ju glo på denna för mig hittills okända speltillverkares hemsida http://www.sjgames.com/general/staff.html och upptäcka att herrn i fråga fortfarande är "President / Editor-in-Chief". Så var det med den konspirationen.

Ahh.. pussar på dig mannen.. Jag har sökt efter en kopia på den leken sedan forever. Jag hade ingen aning om att den fanns på denna sida. Man tackar och buggar
Får se om den stämmer överens med originalet..

Citat:
Det är ytterst irriterande hur du slingrar dig och ljuger hela tiden. Du påstod visst att staten försökte stoppa Atlantisfilmen.
Då undrade jag varför staten skulle bry sig om denna film samtidigt som hela nätet svämmar över av liknande produktioner.

Liknelser stinks.. I want the original..

Citat:
men du känner tydligen inte så.

tydligen inte... Get used to it and stop fighting who I am.. I'd make your life a lot easier..
Citera
2011-11-01, 01:19
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ahh.. pussar på dig mannen.. Jag har sökt efter en kopia på den leken sedan forever. Jag hade ingen aning om att den fanns på denna sida. Man tackar och buggar
Får se om den stämmer överens med originalet..

Liknelser stinks.. I want the original..

tydligen inte... Get used to it and stop fighting who I am.. I'd make your life a lot easier..
Nu när jag var så snäll och tipsade om var du får tag på kortleken kan du väl bjuda på ett erkännande att du hade fel helt enkelt. Kom igen, så ont gör det inte. Påståendet var alltså att publicisten fick problem med staten efter att de där korten kom ut och att han blivit undanröjd på något sätt. Men nu är han tydligen fortfarande där så... Ja Ippskiff, vad heter det?
Citera
2011-11-01, 13:17
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BloodNGuts
Eftersom Illuminati är ansvariga för 9/11 så passar det jag skrev väldigt bra.
Vi är i Sverige och då blir det nionde november men skit samma. Nä, det passade inte alls. Det finns ju hur många fåniga teorier som helst om vad Illuminati skulle ligga bakom men i den här tråden diskuterar vi händelserna runt terrordåden den elfte september 2001. Chemtrails, AGW-förnekelse och annat skit har sina egna trådar.
Citera
2011-11-01, 16:36
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Det finns ju hur många fåniga teorier som helst om vad Illuminati skulle ligga bakom men i den här tråden diskuterar vi händelserna runt terrordåden den elfte september 2001. Chemtrails, AGW-förnekelse och annat skit har sina egna trådar.
Exakt. Klimatdiskussioner och sådant har egna trådar. O.t bortrensat.

//Mod
Citera
2011-11-01, 20:11
Bannlyst
Citat:
Nu när jag var så snäll och tipsade om var du får tag på kortleken kan du väl bjuda på ett erkännande att du hade fel helt enkelt. Kom igen, så ont gör det inte.

Är du beroende av att få ditt ego smörat?

Jag vet inte om jag hade fel ännu dock, då jag måste kontrollera sidan och dess ägare grundligt innan jag vet om ägaren är samme man jag läste om för x antal år sedan.. Men för att kyssa din stjärt litegrann så kan jag säga som så att det ser ut som om han är alive and kicking iaf..

Citat:
Påståendet var alltså att publicisten fick problem med staten efter att de där korten kom ut

nån copyright-bullshit som nån försökte dra mot honom enligt rykten
http://forum.prisonplanet.com/index.php?topic=5577.0

Citat:
Ja Ippskiff, vad heter det?

Det heter GLOATING över att någon möjligen haft fel i sin information..
Skall Du kanske ta och be om ursäkt för att du kallade mig för lögnare?
Jag spred inte desinformation medvetet you know.
Citera
2011-11-03, 00:39
Medlem
Ny film på "WTC Building 7" visar att byggnaden föll naturligt.

Ny film visar att WTC 7 föll "naturligt" på grund av skador och eld.
Kanske kan konspirations idioterna hålla truten nu.
Ni får väl ägna er åt Jordens undergång istället nu på heltid.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13877175.ab
Citera
2011-11-03, 00:48
Medlem
Filmen berättar om en film men innehåller inte själva filmen som filmen handlar om. Tråkigt.
Citera
2011-11-03, 00:49
Medlem
Inget nytt i den filmen. Vi vet redan att det brann på några våningar. Men det förklarar ju inte den symetriska kollapsen i frittfall-fart.

Reaktionen på den holländska demolitionsexperten är klockren:

http://www.youtube.com/watch?v=l6D4dla17aA
Citera
2011-11-03, 00:53
Medlem
Citat:
som enligt tidningen bevisar att byggnad 7 kollapsade på grund av den intensiva hettan från de kollapsande tornen, och inte på grund av sprängmedel

Hur dum får man vara om man köper det? Vilken hetta? Och även om en kollaps skapar hetta, hur kan det få en annan byggnad, två kvarter längre bort, att kollapsa?

WTC6 stod emellan WTC1-WTC2 och WTC7. Vi snackar ett helt kvarter:

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/13879236/210/normal/9b9ea8e51318c/03.WTC-brand.png

EDIT: Orginalartikeln nämner inte detta alls. Det är någon idiot på Aftonbladet som fick det om bakfoten.
Senast redigerad av vicencio 2011-11-03 kl. 01:21.
Citera
2011-11-03, 00:59
Medlem
Här är hela filmen:
http://www.liveleak.com/view?i=d45_1320106542
Citera
2011-11-03, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vicencio
Hur dum får man vara om man köper det? Vilken hetta? Och även om en kollaps skapar hetta, hur kan det få en annan byggnad, två kvarter längre bort, att kollapsa?

WTC6 stod emellan WTC1-WTC2 och WTC7. Vi snackar ett helt kvarter:

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/13879236/210/normal/9b9ea8e51318c/03.WTC-brand.png

SUCK... Dum... Du tror verkligen att USA med flit ville döda tusentals människor av sin egen befolkning för att anfalla Irak?

De har anfallit länder i evigheter utan att fråga någon.
De bombade Kadaffi på 80-talet, invaderade Irak på 90-talet, invaderade Vietnam på 60-talet.
Tror knappast de behöver döda tusentals amerikaner för att få en ursäkt att bomba talibaner och vad gäller irak hittade man på massförstörelse vapen som världen köpte, så lite onödigt att döda sina egna.
Spränga sina egna skyskrapor verkar bra korkat om du köper.
Finns inga bevis för det de filmer folk brukar hänvisa till är bara retorik utan fakta eller bevis.
Så dum i huvudet är man helt klart om man tror på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in