Citat:
Det finns knappt något jag bryr mig mindre om och det har inget med tråden att göra men jag gillar inte när en massa påhitt får stå oemotsagda. Om inte Wikipedia duger så kan du ju glo på denna för mig hittills okända speltillverkares hemsida http://www.sjgames.com/general/staff.html och upptäcka att herrn i fråga fortfarande är "President / Editor-in-Chief". Så var det med den konspirationen.
Ursprungligen postat av Ippskiff
Men lilla gubben.. Wikipedia kan editeras och nyskapas av vem som helst.
Ge mig IP-adressen till den som skapade inlägget och en proper trace först som verifierar att rätt adress skapade inlägget, innan du använder den siten som hänvisning till något annat än översättningar från pounds till kilo.
You should know better. You're a skeptic afterall..
Hade du läst 9% av alla inlägg jag skrivit på detta forum så hade du sett att jag inte tillskriver Stater de initiativ som genomförs världen över, däremot används Stater som verktyg för dessa initiativ väldigt ofta..
Du är på min ignorelista sedan länge, och för varje inlägg du gör så påminns jag om varför du är på den. Do better in the future my friend. You're making me feel sorry for you atm.. I don't want that.
lol .. den filmen är betydligt äldre än Youtube... även senaste väderleksrapporten finns på youtube.. Does that mean SMHI are always full of shit?
Det har ALLT med tråden att göra, men då du är en skeptiker som är här för att kritisera allt och alla och därmed inte kan se de kopplingar som krävs för att se detta, så kan du inte se det. Du är här gör att motbevisa ALLT, vilket innebär att du ignorerat ALL den info som presenterats sedan 1986 som många av oss debattörer använder för att diskutera det ämne vi diskuterar.
A person who don't know 1+1=2 will SERIOUSLY protest in a discussion where ppl claim that 2+2=4...
Go home m8, this thread is not for you.
Ge mig IP-adressen till den som skapade inlägget och en proper trace först som verifierar att rätt adress skapade inlägget, innan du använder den siten som hänvisning till något annat än översättningar från pounds till kilo.
You should know better. You're a skeptic afterall..
Hade du läst 9% av alla inlägg jag skrivit på detta forum så hade du sett att jag inte tillskriver Stater de initiativ som genomförs världen över, däremot används Stater som verktyg för dessa initiativ väldigt ofta..
Du är på min ignorelista sedan länge, och för varje inlägg du gör så påminns jag om varför du är på den. Do better in the future my friend. You're making me feel sorry for you atm.. I don't want that.
lol .. den filmen är betydligt äldre än Youtube... även senaste väderleksrapporten finns på youtube.. Does that mean SMHI are always full of shit?
Det har ALLT med tråden att göra, men då du är en skeptiker som är här för att kritisera allt och alla och därmed inte kan se de kopplingar som krävs för att se detta, så kan du inte se det. Du är här gör att motbevisa ALLT, vilket innebär att du ignorerat ALL den info som presenterats sedan 1986 som många av oss debattörer använder för att diskutera det ämne vi diskuterar.
A person who don't know 1+1=2 will SERIOUSLY protest in a discussion where ppl claim that 2+2=4...
Go home m8, this thread is not for you.
Det är ytterst irriterande hur du slingrar dig och ljuger hela tiden. Du påstod visst att staten försökte stoppa Atlantisfilmen.
Citat:
Då undrade jag varför staten skulle bry sig om denna film samtidigt som hela nätet svämmar över av liknande produktioner. På det fick jag som vanligt ett icke-svar men jag är som vanligt inte förvånad. Jag skulle skämmas om jag hade sådan debatteknik men du känner tydligen inte så.
Ursprungligen postat av Ippskiff
filmerna finns att tanka på de flesta torrent-motorer ändå så Statens försök att stoppa den har inte varit så lyckade där ändå...