2015-03-23, 13:03
Medlem
Gallachers avatar
http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/helsingborg/hifs-han-mot-konstgraslagen---delade-ut-grasfron/

Fantastiskt.
Citera
2015-03-23, 13:18
Medlem
LT10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Här hade man chansen att ta en ordentlig sovmorgon, men så ser du till att jag går upp en timme för tidigt. Det är ju 10:00 det börjar!
Hahaha

Sorry men det var faktiskt en av fotbollskanalens chefer som skrev 09.00 på twitter.
Citera
2015-03-23, 14:15
Medlem
Barbus avatar
Kommer hela upp efteråt?
Citera
2015-03-23, 14:30
Medlem
bagarn29s avatar
Ca 54% av matcherna kommer att spelas på en balkongmatta, fy fan. Jag hoppas verkligen att Guldet går till ett av de övriga gräslag om nu MFF inte skulle vinna. Jag både hoppas och tror att MFF vinner.
Citera
2015-03-23, 14:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Ca 54% av matcherna kommer att spelas på en balkongmatta, fy fan. Jag hoppas verkligen att Guldet går till ett av de övriga gräslag om nu MFF inte skulle vinna. Jag både hoppas och tror att MFF vinner.

Isf hoppas jag att guldet INTE går till något lag som serverar leråker under våren och hösten.
Citera
2015-03-23, 14:36
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Isf hoppas jag att guldet INTE går till något lag som serverar leråker under våren och hösten.

Då är det väl bara IFK och MFF som finns att välja på då.

Friends matta är ju kass och resten av lagen spelar på plast/har åkrar.
Citera
2015-03-23, 14:39
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale

Blir intressant att se om Gamla Ullevis matta kommer palla med att IFK Göteborg, Häcken, GAIS och Örgryte lirar där. Såg rätt bra ut i cupen i alla fall, men i längden kan det bli svårt att få den bra.
Citera
2015-03-23, 14:39
Medlem
Citat:

Vi får se efter att Häcken har varit och slitit på gräset under våren också. Förstår inte varför ÖIS inte flyttar till nån annan plan. GAIS också för den delen.
Citera
2015-03-23, 14:40
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Blir intressant att se om Gamla Ullevis matta kommer palla med att IFK Göteborg, Häcken, GAIS och Örgryte lirar där. Såg rätt bra ut i cupen i alla fall, men i längden kan det bli svårt att få den bra.

Ja, hittills ser den ju oförskämt bra ut. Enligt mig Sveriges bästa matta men att de andra tramsklubbarna ska spela där samt att damlandslaget har GU som nationalarena gör ju inte saken bättre.

ÖIS borde spela på Valhalla IP
Häcken kan väl stanna på Hisingen
GAIS borde bara lägga ner sin verksamhet.

Citera
2015-03-23, 14:42
Medlem
zio86s avatar
En fråga till gnagare: Har man testat lirat Bahoui som forward någon gång? Om; hur funkade han? Om inte; hur tror ni han och Goitom skulle funka ihop?
Citera
2015-03-23, 14:42
Avslutad
Citat:

Ja, då får vi väl hoppas att dom vinner guldet. Vilket av lagen har bäst gräsmatta?

Eller så har man andra inputparametrar än att bara stirra sig blind på vilket underlag som gäller...
Citera
2015-03-23, 14:43
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Ja, då får vi väl hoppas att dom vinner guldet. Vilket av lagen har bäst gräsmatta?

Eller så har man andra inputparametrar än att bara stirra sig blind på vilket underlag som gäller...

Jag skrev det då du skrev "isf hoppas jag..."
Det förstod du inte?

Å andra sidan ska det nog mycket till för att ett plastlag ska vinna i år. Topp 3 lär ju iallafall bli gräs. Om inte Elfsborg lyckas knipa någon bortaseger i år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in