2015-03-23, 14:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Jag skrev det då du skrev "isf hoppas jag..."
Det förstod du inte?
Och jag skrev "isf hoppas jag..." för att?

Tror inte du förstod det...
Citera
2015-03-23, 15:07
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zio86
En fråga till gnagare: Har man testat lirat Bahoui som forward någon gång? Om; hur funkade han? Om inte; hur tror ni han och Goitom skulle funka ihop?
I ett 4-3-3 som vi kommer spela i år kommer han va forward men likväl hålla till ute på kanten, inte så att han kommer husera centralt. Nabbe och Goitom känner varann bra och är samspelta.
Citera
2015-03-23, 15:38
Medlem
zio86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
I ett 4-3-3 som vi kommer spela i år kommer han va forward men likväl hålla till ute på kanten, inte så att han kommer husera centralt. Nabbe och Goitom känner varann bra och är samspelta.

Hur tror du de skulle funka ihop i ett 4-4-2?
Citera
2015-03-23, 15:41
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zio86
Hur tror du de skulle funka ihop i ett 4-4-2?

Har för mig att han lirade anfallare i ett 4-4-2 lite under förra säsongen, typ Elfsborg borta bland annat. Han är ju oftast giftig när han kommer till bra lägen, men han gör sig nog bäst som ytter när han får driva boll och utmana.
Citera
2015-03-23, 16:08
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Då är det väl bara IFK och MFF som finns att välja på då.

Friends matta är ju kass och resten av lagen spelar på plast/har åkrar.

Kalmar ff har ju fått pris för bästa gräsmatta två år i rad!
Citera
2015-03-23, 16:58
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Ja, då får vi väl hoppas att dom vinner guldet. Vilket av lagen har bäst gräsmatta?

Eller så har man andra inputparametrar än att bara stirra sig blind på vilket underlag som gäller...

Jag tillhör den gamla stammen som såg första Tipsextra, då kunde man snacka leråker. Fotboll ska spelas på gräs i högsta ligan.

Nog är om detta. Allsvenska 1x2 tipset 2015 är igång så kom och mät dina krafter med oss andra "experter".
VÄLKOMMEN.
Citera
2015-03-23, 23:39
Medlem
asslikethats avatar
Kalmar-Berisha som står i Lazio får han mycket speltid eller kan han vara den som ska ersätta Robin Olsen sen när han går som bosman?
Citera
2015-03-23, 23:53
Medlem
Balonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asslikethat
Kalmar-Berisha som står i Lazio får han mycket speltid eller kan han vara den som ska ersätta Robin Olsen sen när han går som bosman?

Ej funnits med i truppen de senaste fyra matcherna har jag för mig att jag läste på himmelriket... Vore onekligen en värdig ersättare till Olsen.
Citera
2015-03-23, 23:54
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Är han verkligen sugen på att återvända till allsvenskan? Varit härifrån en relativt kort tid och tjänar säkert bra mycket mer i Italien än vad han skulle göra i MFF.

Isaksson däremot tror jag är fullt realistiskt, blivit petad och haft skadeproblem i Kasimpasa, är i hemvändaråldern men samtidigt inte alltför gammal och vore ett fint tillskott för vilken allsvensk klubb som helst.
Citera
2015-03-24, 00:34
Medlem
asslikethats avatar
Citat:
Är han verkligen sugen på att återvända till allsvenskan? Varit härifrån en relativt kort tid och tjänar säkert bra mycket mer i Italien än vad han skulle göra i MFF.

Isaksson däremot tror jag är fullt realistiskt, blivit petad och haft skadeproblem i Kasimpasa, är i hemvändaråldern men samtidigt inte alltför gammal och vore ett fint tillskott för vilken allsvensk klubb som helst.

Tror Isaksson hade sin chans att spela i MFF faktiskt när han gick till DIF. Om MFF skulle satsa på honom så är det nog för att man tror så mycket på att Sixten eller Marko (tredjemålvakt) ska bli så bra målvakter att kan ta över rollen som förstemålvakt om 2-3 år.
Citera
2015-03-24, 03:43
Medlem
Citat:

.
Tror nog att han skulle kunna få erbjudanden från andra ligor också, inte en chans att kommer tillbaka till AS.
Senast redigerad av JevlaTomteVerkstad 2015-03-24 kl. 03:47.
Citera
2015-03-25, 01:50
Medlem
Citat:

För bra och för hög potential för allsvenskan, tycker jag. Ska hålla till i större ligor. Han är bara 26 också, har lång tid på sig att bli ännu bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in