Vafan, palla att man vill spela med alla sina sex anfallare och måste välja 3
Riktig obalans i mitt lag just nu när försvaret är skit, mittfältet mediokert efter Pogbas skada och anfallet strålande. När jag betygsatte min trupp pre-season gav jag mig själv 4/5, 3/5, 4/5 och 4/5. Nu skulle jag sätta 5/5, 2/5, 3/5 och 4/5, med en stark fyra på min anfallsuppsättning. Grymt med alternativ, men ingen garanti på någon av dem vilket gör valet fruktansvärt svårt.
Lösning på första problemet. Kommer för första gången lotta ut forwardsplatserna. Jag kan verkligen inte välja och det är deprimerande om man väljer fel. Nu får slumpen avgöra istället. Väljer dock högst en spelare från de matcherna där mina spelare möter varandra. Tänk detta själva så förstår ni varför jag har sådan beslutsångest:
Alla 6 anfallarna tillgängliga:
Sansone: Möter Empoli borta. Två mål senast, men gör inte annars så otroligt många mål.
Dybala: Möter Chievo borta. Min bästa anfallare egentligen, men har inte gjort mål på de senaste tre matcherna.
Eto'o: Möter Inter hemma. Verkar ha hittat formen och möter nu sin gamla klubb. Bra betyg i senaste matchen, mål i matchen innan dess.
Defrel: Möter Roma hemma. Blev min personliga favorit efter matchen mot Juventus där han kämpade som ett djur. Gjorde mål senast och bör ha chanser att sätta ett igen nu när de möter ett lag som är helt under isen.
Big Mac: Möter Sassuolo hemma. Var i grym form för några veckor sen, men har senaste matcherna fått sunkigt betyg och målen har uteblivet. Samtidigt har han en match nu när han kan få sina chanser.
Paloschi: Möter Palermo hemma. Två mål senast är ett enormt styrkebesked och chanserna finns väl återigen med tanke på hemmaplan och Palermos form.