2014-09-25, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Haha, hade inte tänkt på det. Ja, där sitter stackars Matri och huttrar uttråkad på min bänk fast han gjorde två mål i går.
...
Jag hade honom på läktaren... Valde istället att satsa på Sau & Ibarbo... Vafan!
Citera
2014-09-25, 18:50
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Haha, hade inte tänkt på det. Ja, där sitter stackars Matri och huttrar uttråkad på min bänk fast han gjorde två mål i går.
Han gjorde fyra mål förra säsongen och ett mål säsongen före det, men kanske han hittat rätt nu i Genoa. Nå, det kommer fler omgångar, Matri blir nog användbar. Torres som jag har i startelvan gjorde mål. Kanske Djordjevic gör mål i kväll? Gjorde 20 mål för Nantes för två säsonger sedan och 10 mål under den senaste säsongen. Klose satt på bänken hela förra matchen, men Djordjevic måste börja näta snart.
Själv hoppas jag att Danilo och Allan gör mål eller assist. Just nu har jag ett liten försprång just pga. Hernanes assist. Går allt i mina vägar så bör jag vinna matchen. Blir matchen mållöst så är jag fortfarande favorit dock kan det sluta kryss med. Gör Djordjevic 1-2 mål så kommer du nog vinna matchen.
Citera
2014-09-25, 22:51
Medlem
Ferry31s avatar
Tappar allt i sista matchen. Fyfan.
Citera
2014-09-26, 10:22
Medlem
Ezzelinos avatar
Resultaten från Serie B:

Cosa Nostra-AC Gricia 0-2

HighwayDonkey-Ale Viola 0-5

Juvevaffanculo-pellebelle12 1-0

SuperChelsea-Risorgimento 3-1
Citera
2014-09-26, 10:29
Medlem
Serie A:

2-2 AC Alba Longa - Casteddu (75,5-76,0)
1-1 AC Bosman - KFC (66,0-69,5)
0-2 Gentiluomini - Antico Arsenale (63,0-72,0)
2-2 Go Ahead... - Pizzaiolo FC (71,0-72,5)
Citera
2014-09-26, 11:38
Medlem
Ezzelinos avatar
Bortamatch mot pellebelle12 väntar mitt lag Risorgimento. När det går att ändra formationen tror jag det kan vara bra att peta in Matri i st f Djordjevic. I övrigt knappast några förändringar. Eller ska jag övergå till ett 3-4-3, som motståndaren mönstrade i den senaste omgången? Han ställde då upp med:

Neto
Bonucci-Zuñiga-De Sciglio
De Rossi-Barreto-Mertens-Kovacic
Totti-Pinilla-Tevez

Min 3-4-3 skulle nog i så fall bli:

Buffon
Maggio-Holebas-Widmer
Marchisio-Bonaventura-Florenzi-Medel
Torres-Matri-Djordjevic

Maggio dock bänkad senast, Henrique på hans plats och Ghoulam på andra kanten...Nagatomo i Inter bänkad till förmån för en trebackslinje bestående av Ranocchia, Vidic och Jesus himself. Torosidis avstängd.
Citera
2014-09-26, 12:26
Medlem
paddyspubs avatar
Tråkiga AC Gricia, fortsätter att vara rätt tråkiga. Men i och med återkomsten utav Arturo Vidal och att Ljajic fick måla vann man borta mot Cosa Nostra med 2-0. Fortfarande en del huvudbry inför helgens uppställning, men Mirante får nog tillbaks sin startplats till helgen ändå. Och när är det dags för Zeman att börja ösa in mål? Vågar inte bänka Marco Sau, tror på en ketchup-effekt vad gäller honom.

Men en fråga bara, om några utav mina spelare från startelvan inte får spela under omgången. Vad händer då? Sköts byten automatiskt eller vad kan jag göra åt saken? Om en utav mina bänkspelare gör en fruktansvärt bra match, kan jag byta in honom eller något då? Har inte riktigt förstått det ännu.
Citera
2014-09-26, 13:49
Medlem
Ferry31s avatar
Jaha, det blev 2-2 och oavgjort är sällan godkänt på hemmais. Publiken är smått frustrerande över att 3p ännu en gång gick i spillo, trots goda chanser. Zebina Zebinasson tog också tillfället i akt att provocera hemmalagets supportrar genom att ge dem fingret efter slutsignalen. Tur i oturen dock att inte Pizzaiolo FC fick någon målskytt i Udinese-matchen, då hade ett givet övertag kunnat vändas till en snöplig förlust. Samtidigt håller Go Ahead Farmers andraplatsen och har bara två poäng upp till KFC som också bara fick oavgjort, vilket givetvis känns bra. Får i övrigt gratulera Antico Arsenale som blev omgångens vinnare, enda laget som vann sin match.
Senast redigerad av Ferry31 2014-09-26 kl. 13:52.
Citera
2014-09-26, 16:31
Medlem
Ferry31s avatar
Trolig startelva för helgens match mot AC Alba Longa:

- - - - - - - - - - Buffon - - - - - - - - - -

- - - Cesar - - Bonucci - - Ogbonna - - -

- - - - - - - Rigoni - - - Medel - - - - - - -

- Candreva - - - Vazquez - - - Honda - -

- - - - - - Tevez - - - - Llorente - - - - - -
Citera
2014-09-27, 01:54
Medlem
anteri17s avatar
Stabil seger senast med det vackraste av resultat. Lite ändringar till helgens möte. de Vrij tillbaka från avstängning och Izco tar plats på mittfältet istället för Ilicic. Således säsongsdebut för Izco i Antico Arsenale. Här är elvan i sin helhet:

Viviano

Darmian Koulibaly de Vrij Dodo

Izco Pjanic Pogba
Birsa

Totti Lopez

Hela tre Chievo-lirare. Dessa spelar en nyckelroll i helgen.
Citera
2014-09-27, 10:44
Medlem
Gantss avatar
Med hemmaplan igen så ställer SuperChelsea denna elva:

Handanovic
Chiellini - Danilo - Rodriguez GJ
Hamsik - Hernanes - Pogba - Asamoah - Allan
Higuain - Icardi
Citera
2014-09-27, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Jag hade honom på läktaren... Valde istället att satsa på Sau & Ibarbo... Vafan!

Och jag behåller Matri på läktaren.

Varför?

Jag vet inte...

Men jag petar Sau. Håller inte att spela med Zemans tridente Cossu, Sau och Ibarbo i varje match.

Behåller Cossu och Ibarbo, eftersom Cossu räknas till mittfältare och Ibarbo kan ha en chans att kontra borta mot Inter.

Sätter in Eder istället för Sau. Vilket betyder Luca Toni, Eder och Ibarbo på topp.

Men som vanligt hoppas jag på att mittfältet ska plocka poäng. Dock har jag endast två gröna backar i dagsläget.
Senast redigerad av Brille68 2014-09-27 kl. 13:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in