2015-03-15, 16:38
Medlem
Ferry31s avatar
Skönt med en stark omgång igen. Sansone kommer troligtvis på egen hand se till att jag tar hem det här. Mindre bra att jag tog ut Missiroli från startelvan efter att jag såg att Moralez var tillbaka. Kul med Paloschi-mål också, blir kanske att flytta honom från läktaren och sätta honom på bänken i fortsättningen nu när Defrel och Big Mac är i en mindre svacka

Är inte så orolig över att tappa detta alls. Man kan aldrig vara helt säker, men har svårt att se hur Brille ska få in poängen som nu krävs.
Citera
2015-03-15, 17:40
Medlem
Villons avatar
Jaha, Sassuolo gör tre mål utan att Zaza får något. Min motståndare har Berardi. Genoa med Perin och Bertolacci torskar med två mål mot Chievo. Lutar redan åt torsk.
Citera
2015-03-15, 18:00
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Bara en grön back... Och det är en viktig match mot AC Bosman... Dessutom chansar jag med gula Klose och röda Gabbiadini. Lite av en all-in-chansning.

Consigli gör i alla fall debut i kassen, och vi återgår, trots seger, till ett 3-5-2.

Consigli

de Vrij Manolas Radu

Perrotti Pjanic Biglia Cigarini Mauri

Gabbiadini Klose

Oho. Nu är det klart att Manolas inte kan spela imorgon. Således kommer jag få en uff+4.

Morata hängde för Bosman, annars har han en värdelös match hittills. Tur för mig att Mirante både släppte in två, samt fick rött. Målet är att gneta till sig ett kryss.
Citera
2015-03-15, 21:39
Medlem
Ferry31s avatar
Vafan, både Paloschi och Defrel samma omgång. Kan inte tro mina ögon.
Citera
2015-03-16, 16:34
Medlem
Ferry31s avatar
Stört bra poäng som Sansone plockar. 8 i betyg + 2 mål, varav ett avgörande vinstmål + 1 assist. Får Missiroli inbytt och därmed måste matchen vara helt avgjord, även om några spelare återstår.

Övriga matcher är desto jämnare. Skulle säga fördel för AC Bosman och Risorgimento just nu, medan det känns ruskigt jämnt mellan Chelsea och Alba Longa. Oberäknelig match.
Citera
2015-03-16, 16:51
Medlem
Ezzelinos avatar
Matchen Risorgimento-Ale Viola skulle i praktiken vara avgjord om inte Eder spelar för Sampdoria - men det kommer han med stor sannolikhet att göra. Då skulle jag nämligen få in Luca Toni med 15 poäng från bänken. Nu har jag ändå Palacio på 10 och hemmafördel, samt möjlighet till fler mål genom Eder, Diamanti och Mati Fernandez. knugen37 måste få ett par mål från Quagliarella, El Kaddouri och Felipe Anderson för att kunna vinna. Gazzettan tror inte att de två förstnämnda kommer att starta...men det återstår att se.
Citera
2015-03-16, 18:13
Medlem
Ezzelinos avatar
Okej, varken Diamanti eller Fernandez får starta för Fiorentina. Gazzettan trodde annorlunda. Får de inga poäng blir det en 5,5:a och en 6,0:a från bänken.
Citera
2015-03-16, 19:40
Medlem
anteri17s avatar
Oj, ser att Bosman har stora trupp-problem. Kommer bara få in en försvarsspelare i spel. Varken Vrsaljko eller Glik från förstaelvan spelar, så inte heller Renzetti eller Savic från bänken.

Dessutom osäkert om Keita startar på centralt fält för Roma. Annars är det en nolla där också. Gött!
Citera
2015-03-16, 20:44
Medlem
Ezzelinos avatar
knugen37 och hans Ale Viola kan tacka Felipe Anderson för två mål och chans till vinst. Tror det blir oavgjort, men han kanske får in en boll till?
Citera
2015-03-16, 20:45
Medlem
anteri17s avatar
Klose kan ha gjort att mitt Antico klarar mål-spärren på 66 poäng. En 1-0-seger i så fall. Pjanic är förvisso kvar för mig.
Citera
2015-03-16, 23:00
Medlem
Villons avatar
Förskräcklig omgång.
Citera
2015-03-16, 23:25
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Förskräcklig omgång.

Du har ju gjort en klart godkänd omgång? Gör snabbare uträkningar och gissar resultaten på matcherna:

AC Bosman - Antico Arsenale 0-1
Chelsea - AC Alba Longa 0-1
Go Ahead Farmers - Casteddu 4-1
Risorgimento - Ale Viola 1-1

Sista matchen kanske kan bli 2-2 också. Men den är i stort sett helt jämn så inget lag vinner nog där. Edit: Villon, du kanske glömde att Destro blir inbytt?
Senast redigerad av Ferry31 2015-03-16 kl. 23:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in