2015-03-13, 13:04
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Har en fråga, vet inte om den är lämplig att ställas här men med tanke på att substansen i fråga är involverad så gör jag det ändock.

Har Xanor korstolerans med Flubro?? Den nya varianten, för enligt folket så blir man tydligen helt jävla sönderbränd på dessa röda små hemmatryckta, men jag däremot, känner absolut ingenting.

Så frågan kvarstår. Någon som vet?

Tack på förhand.

inte alla benso har korstolerans med alla benso.
om just flubro har med xanor vet jag ej, men du har ju fått svar, så det är säkert som han säger.
Citera
2015-03-13, 17:13
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Det räcker med 50 mg Tramadol och några folköl 3,5%, så känner man sig lite gladare. Ta inte för många..beroende av Tram är inte kul. Max 2-3 ggr i veckan.
Blandar jag alprazolam och tramadol, tillsammans med alkohol, mår jag skit dan efter.
¨
ja men du har svaret på din egen fråga som du inte ens ställde; i inlägget.

mixa inte tram o sprit.
inte för det är farliga än nåt annat om man håller allt rimligt och har lite iq, så är det inget lyckat

däremot om du kört ett långt tram race, vi snackar 1.5g eller däromkring, så vill du gärna landa med några öl och det funkar bra, illamående och spyor kan ske, men det betyder inte du kommer dö, drick lite vatten bara, sov sen e de ok igen

men mixa tram och alkohol tillsammas under samma rus-session.. nja, rekommenderar det ej!
inte benso heller! tycker dessutom benso antingen inte funkar, eller istället maskerar tram ruset för mycket, likaså gör alkohol.

så av många anledningar, mixa inte alkohol och tram.
samma sak gäller dock när du vill landa, när du känner dit race är över, så funkar ju några benso bättre än ett par folköl. Gärna i kombo med vartannat

peace j.b
Citera
2015-03-14, 15:06
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ja, de har korstolerans.

Okej! Tack då vet jag iallafall!
Citera
2015-03-14, 15:13
Medlem
JutomenPepsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
haha, alla dessa härliga unga nya hobbyknarkare. Ta det absolut inte som en diss. var inte menat på något negativt sätt alls.

nej det är ingen fara min vän, drick du några bärs o sänk några xanor

Non taken, men det skevade ur lite ändå tydligen haha. Har inget minne av kvällen alls, vaknade upp med en cola i kylen och minus 400 från det köpet. Undrar vad jag mer köpt? Mina sparpengar hade jag gömt undan på ett annat ställe så tog mig en halvtimme med grov ångest att leta fram dom. Hade skrivit fruktansvärt osammanhängande meddelanden på facebook till några vänner. Men dom skrattade mest. Så det blev tydligen en skön minneslucka

Edit: Och har tydligen skrivit ett par jävligt svårtolkade inlägg här på flashback också...haha
Senast redigerad av JutomenPepsi 2015-03-14 kl. 15:23.
Citera
2015-03-14, 16:33
Medlem
hallå, säg att man ätit xanor(U94or) i en veckas tid med uppehåll 2dagar mitt i veckan,för att igår käka 5.5mg totalt
senaste 1.5mg kl 03:00.

Hur många mg skulle ni säga jag har
kvar kroppen NU? kl 16:30
Citera
2015-03-14, 20:35
Medlem
Airwave92s avatar
Någon som vet hur länge Ksalol kan hålla innan datumet går ut?

Handlar det om månader eller flera år? Brukar väl vara bäst före 2017 eller något liknande? dvs håller i två år?

Vad händer om bäst-före datumet går ut? Tappas bara styrkan eller kan man bli förgiftad?
Citera
2015-03-14, 21:25
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
är det farligt om typ ett barn i första klass skulle käka benzo? Händer det något speciellt
Beror på mängd och benzo.
Men är det liten mängd är det helt ofarligt, benso är inte toxiskt

Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Någon som vet hur länge Ksalol kan hålla innan datumet går ut?

Handlar det om månader eller flera år? Brukar väl vara bäst före 2017 eller något liknande? dvs håller i två år?

Vad händer om bäst-före datumet går ut? Tappas bara styrkan eller kan man bli förgiftad?

Tappar potens om det ligger framme, väldigt snabbt.
Alltså luft, syre, ljus etc förkortar livslängd.
Benso ska förvaras helst försluten i burk i mörker i runt 24 grader, då kan det vara 2-3 år där de garanteras hålla 100% potens

Men ifall dom är tio år gamla hade jag inte ätit dom
Tror inte dom blir giftiga men jag hade slängt dom

Efter fem år hade jag käkat dom men antagit sämre potens
Citera
2015-03-14, 22:29
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienDNA

Tappar potens om det ligger framme, väldigt snabbt.
Alltså luft, syre, ljus etc förkortar livslängd.
Benso ska förvaras helst försluten i burk i mörker i runt 24 grader, då kan det vara 2-3 år där de garanteras hålla 100% potens

Men ifall dom är tio år gamla hade jag inte ätit dom
Tror inte dom blir giftiga men jag hade slängt dom

Efter fem år hade jag käkat dom men antagit sämre potens

Om det ligger i ett plastfodral till ett spel eller en film då? det är ganska mycket luft där iofs
Citera
2015-03-15, 09:45
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienDNA

Citat:
Ursprungligen postat av bikerfree
Jag har en burk Flunitrazepam Mylan 1mg där bäst före datumet är 12/2018... Men jag förutsätter att man ska ha dom liggandes i sin burk, inte utsätta dom för ljus eller syre. Har jag fel?
Exakt. Mylan ger tom 4-5 år garanti av potens.
Citera
2015-03-15, 11:44
Medlem
Yrkesks avatar
Härligt att man får xanor utskrivet, brukar dock alltid byta bort mina lila bollar mot ksalol då dessa är ljusår bättre än svenska varor, enligt mig. Men fungerar helt perfekt mot kvicka ångestattacker om man är i storstaden och härjar eller någonstans där panik kan uppstå.
Citera
2015-03-15, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Härligt att man får xanor utskrivet, brukar dock alltid byta bort mina lila bollar mot ksalol då dessa är ljusår bättre än svenska varor, enligt mig. Men fungerar helt perfekt mot kvicka ångestattacker om man är i storstaden och härjar eller någonstans där panik kan uppstå.

Svenska stavar slår ksalol.
Citera
2015-03-15, 11:49
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Svenska stavar slår ksalol.

Läs vad det är jag får utskrivet innan du häver ut dig något kompis. Klart som fan att jag vet att stavar är bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in