2015-12-05, 21:38
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tusenbrother
Canox finns att köpa i en shop. Är denna bra? Ska tydligen vara 2mg tabletter.

Har inte testat dom, men dom har bra rykte
Citera
2015-12-05, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Har inte testat dom, men dom har bra rykte

Vilken shop pratar ni om?
Citera
2015-12-05, 22:59
Medlem
Hejsan
jag har käkak ksalol ett par veckor nu men det har blivit ganska mycket
ungefär 15-20 1mg om dagen men har hög tolerans märks knappt att jag tagit och tar inte alla direkt
och mår väldigt mkt bättre har torgskräck och GAD bland annat
men är orolig att det är för mycket jag tar! Nu har jag dock kanske bara 30 kvar
och tänkte sluta sen "försöka" iaf men vad tycker ni är det en rimlig dos med 15-20 men hög tolerans?
eller är det alldeles för mycket å borde sluta direkt å dra ner på det?

har bland annat alkoholmissbruk men går på antabus nu så det är därför jag testat dom här!
och det funkat ganska bra men är bara orolig att det blir för stor daglig dos

några råd tips förslag?

Mvh griseknoa
Citera
2015-12-05, 23:19
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griseknoa87
Hejsan
ungefär 15-20 1mg om dagen men har hög tolerans märks knappt att jag tagit och tar inte alla direkt
men är orolig att det är för mycket jag tar! Nu har jag dock kanske bara 30 kvar
och tänkte sluta sen "försöka" iaf men vad tycker ni är det en rimlig dos med 15-20 men hög tolerans?

har bland annat alkoholmissbruk men går på antabus nu så det är därför jag testat dom här!

några råd tips förslag?

Mvh griseknoa

På tok för hög dos. Trappa ut det. Långsamt. Du lär få ett helvete men lycka till!
Citera
2015-12-06, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Vt inte, är inte så jätteimpad av xanax, kanske är den låga dosen jag tog, men visst man blir lite trög i huvudet o så. Kanske inte är så jätteskoj benso att ta om man inte har ångest just nu? Brukar ha ångest/panikångest o då kan jag tänka mig dom funkar bra , men om man inte har det just nu när man tar lite xanax tror jag inte det är någon märkvärdig upplevelse direkt om man inte tar monsterdoser. Känner ingen eufori eller nåt sånt bara lite allmänt trött o småflummig i skallen. Tycker stilnoct slår xanax i hästlängder om man vill känna eufori iaf. Diazepam tog jag en 10mg också, tror den var lite skönare faktiskt

Tror ja kan få en god natts sömn på det iaf, riktigt trött och ångestfri

Ska bra 1 eller 2mg ksalol imorn utan alkohol och se om man kan bli på lite b ättre humör, kanske inte borde förväntat mig nåt annat iofs när jag tog detta när jag redan var lite trött och seg
Alltså benso är inget man blir "euforisk" på det sättet av. Det är inget att missbruka egentligen för det enda som händer är att man blir helt cp och gör en massa jävelskap som man bittert får ångra senare. Det ger inget rus som andra grejor.

Däremot kan det vara fett euforiskt om man dunkar i sig nån mg xanor när man har ordentlig ångest. Den känslan slår det mesta. Men då ska man ju må rejält dåligt innan också.

edit. Eller som nu när man landar från stimz. 1 mg alprazolam gör all skillnad i världen!
Senast redigerad av discoHITLER 2015-12-06 kl. 00:47.
Citera
2015-12-06, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griseknoa87
Hejsan

några råd tips förslag?

Mvh griseknoa
Alla som inte har recept verkar äta åt helvete för stora doser! Tro fan att ni får problem sen. Jag käkar 0.5mg om dagen, ibland bara 0.25 och det fungerar utmärkt. Ni har byggt alldeles för hög tolerans vid det här laget för att fatta det, men 0.25mg alprazolam räcker faktiskt normalt sett. Mår man überdåligt kan man äta 0.5mg. Det dödar all ångest. Men jag förstår om ni inte tror mig eftersom ni äter flera milligram om dagen och har således helt fuckat ert system.
Citera
2015-12-06, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tablettasken
Jo har testat att krossa depo tabletten, men de är inte speciellt gott eller praktiskt. Vore inte allt för svårt att få några vanliga Xanor vid behov om man redan har Xanor Depot dagligen ?
Jag har vanliga xanor. Jag har aldrig känt något behov av depot för jag har inte ångest jämt utan jag tar när jag känner av. Fast jag ska egentligen medicinera regelbundet ett par gånger om dagen, men det gör jag inte för jag har inget behov känner jag. Vet inte hur många burkar jag har hemma "över".
Citera
2015-12-06, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discoHITLER
Alla som inte har recept verkar äta åt helvete för stora doser! Tro fan att ni får problem sen. Jag käkar 0.5mg om dagen, ibland bara 0.25 och det fungerar utmärkt. Ni har byggt alldeles för hög tolerans vid det här laget för att fatta det, men 0.25mg alprazolam räcker faktiskt normalt sett. Mår man überdåligt kan man äta 0.5mg. Det dödar all ångest. Men jag förstår om ni inte tror mig eftersom ni äter flera milligram om dagen och har således helt fuckat ert system.

Trams, 44mg xanor (alprazolam) 16mg sub och 1 helrör. det var min dagliga kost i flera månader förra sommaren. efter 1 månads nedtrappning (utan hjälp) samt några öl om dagen så blev man mysig på 2 mg ikto igen. fast man vaknade väldigt många gånger i en sjukhussäng den sommaren
Citera
2015-12-06, 13:51
Medlem
Fler än jag som har Z-analoger för insomningsbesvär men somnar som ett spädbarn på 2mg Xanor?
Citera
2015-12-06, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BongoStory
Fler än jag som har Z-analoger för insomningsbesvär men somnar som ett spädbarn på 2mg Xanor?

Hade zolipidem på recept förut och 2mg xanor funkar typ lika bra, men 2mg xanor är mycket mera än 10 zolipidem osv samt i tolleransväg ochså.

äter du 2mg om dagen så kommer du få at när du slutar med det om du inte trappar ner (om du käkar 2mg under en lång tid alltså)
Citera
2015-12-06, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmip
Trams, 44mg xanor (alprazolam) 16mg sub och 1 helrör. det var min dagliga kost i flera månader förra sommaren. efter 1 månads nedtrappning (utan hjälp) samt några öl om dagen så blev man mysig på 2 mg ikto igen. fast man vaknade väldigt många gånger i en sjukhussäng den sommaren
Den där livsstilen får Lemmys att framstå som hälsosam. Jag undrar hur din lever och njurar mådde efter den tiden? Jag som får ångest efter en ynka 2-dagars med tjack och alkohol.
Citera
2015-12-06, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discoHITLER
Den där livsstilen får Lemmys att framstå som hälsosam. Jag undrar hur din lever och njurar mådde efter den tiden? Jag som får ångest efter en ynka 2-dagars med tjack och alkohol.

Dom mådde nog inte så bra men efter den sommaren så blev det en lugn höst med endast opiater lite då och då sen var jag helt ren 4 månader förutan öl några dagar i veckan

Senaste hälsokontrollen har allt i sin ordning (såndär dom kollar om man har för mkt gifter i lever bla bla)

men det var nog jävligt nära att jag inte skulle vakna några gånger, men det värsta är all idioti man hittade på som nu gör att jag kommer få tillbringa tid på kåken. Har redan fått 3 månader och kommer nog få totalt 1 år för allt ja ställde till med.

Ger man sig in i leken får man leken tåla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in