2010-12-06, 07:33
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krica
Tjenare alla benzotorskar. Jag har ett smärre problem jagf skulle vilja ha eran hjälp med.

De e som så att sedan typ 6 år tillbaka har jag missbrukar xanor på ganska hög nivå. Runt 30 1mg om dan men ibland 60 om dan. Eftersom jag säljer skiten så e de inte så bra för affärerna! Dont get high on your own supply osv. Nån som har nått urjävligt trick för att jag inte ska tugga i mig halva min stash varje jävla ggn? Tackasm för hjälp! /spanks
Vänta lite här, va ... Tuggar du 30mg till 60mg om dagen? Min minnesförlust på 2mg får en helt annan innebörd.
Citera
2010-12-06, 08:37
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Vänta lite här, va ... Tuggar du 30mg till 60mg om dagen? Min minnesförlust på 2mg får en helt annan innebörd.
Kör xanor en månad med samma effekt om dagen så kan du slänga i dig 10 mg utan att bli allt för vimsig. Sinnessjuk tolerans på xanor.
Citera
2010-12-06, 11:26
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krica
Tjenare alla benzotorskar. Jag har ett smärre problem jagf skulle vilja ha eran hjälp med.

De e som så att sedan typ 6 år tillbaka har jag missbrukar xanor på ganska hög nivå. Runt 30 1mg om dan men ibland 60 om dan. Eftersom jag säljer skiten så e de inte så bra för affärerna! Dont get high on your own supply osv. Nån som har nått urjävligt trick för att jag inte ska tugga i mig halva min stash varje jävla ggn? Tackasm för hjälp! /spanks

30-60mg om dagen herrejävlar. Vad får du ut av det egentligen? Med tanke på hur beroende du bör vara så är det lättare sagt än gjort att bara sluta med ditt extrema intag. Mitt tips är som vanligt att skaffa diazepam och trappa ut skiten. Men med tanke på dina extrema mängder så lär det ta ett par år av extrem självdisciplin för att klara av det.
Citera
2010-12-06, 11:38
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Kör xanor en månad med samma effekt om dagen så kan du slänga i dig 10 mg utan att bli allt för vimsig. Sinnessjuk tolerans på xanor.
För jävligt att det ska vara så gött.

Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
30-60mg om dagen herrejävlar. Vad får du ut av det egentligen? Med tanke på hur beroende du bör vara så är det lättare sagt än gjort att bara sluta med ditt extrema intag. Mitt tips är som vanligt att skaffa diazepam och trappa ut skiten. Men med tanke på dina extrema mängder så lär det ta ett par år av extrem självdisciplin för att klara av det.
Vad skulle i teorin ske om man låste in någon med en sådant beroende i ett rum på t.ex. psyk där man tvångsmatas, får i sig vätska etc. men inte får någon benso?
Citera
2010-12-06, 12:14
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:

Vad skulle i teorin ske om man låste in någon med en sådant beroende i ett rum på t.ex. psyk där man tvångsmatas, får i sig vätska etc. men inte får någon benso?

Extrem ångest, panikattacker, kramper, epilepsianfall, hallucinationer, overklighetskänslor, brännande känsla i huden, extrema spänningar m.m. 60mg alprazolam om dagen är en löjligt hög dos. Jag förstår inte hur det kan hålla i längden. Jag tog 2mg om dagen utskrivet av läkare, och jag fick mindre abstinenskänningar mellan doserna.
Citera
2010-12-06, 13:50
Medlem
Citat:

tror du skulle dö om du sluta cold turkey, även med doktorer vid din sida...
du käkar långt utöver max dos på en utav de starkaste bensodiazepinerna.

ett måste är långsam nedtrappning
Citera
2010-12-06, 18:13
Medlem
santanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
tror du skulle dö om du sluta cold turkey, även med doktorer vid din sida...
du käkar långt utöver max dos på en utav de starkaste bensodiazepinerna.

ett måste är långsam nedtrappning
1+
Cold turkey är INTE att rekomendera då risken finns att man kan dö.
Benso At är inte att leka med.
Citera
2010-12-06, 21:10
Medlem
Sezzlers avatar
Käkade 3st metamina på förmiddagen och en halv xanor 2mg, åt andra halvan för ca 30min sen. Tänkte äta 4-5st metamina till nu. Bra eller Anus? Hur mycket kan man blanda metamina med alprazolam?
Har även en subuxone 8mg men kanske inte är jättebra att blanda med den också bla eftersom att rusen lär ta ut varandra.. Så; 4-5 metamina med ca 2st xanax 2mg stavar, är det lugnt?
Citera
2010-12-06, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sezzler
Käkade 3st metamina på förmiddagen och en halv xanor 2mg, åt andra halvan för ca 30min sen. Tänkte äta 4-5st metamina till nu. Bra eller Anus? Hur mycket kan man blanda metamina med alprazolam?
Har även en subuxone 8mg men kanske inte är jättebra att blanda med den också bla eftersom att rusen lär ta ut varandra.. Så; 4-5 metamina med ca 2st xanax 2mg stavar, är det lugnt?

knapra på du! lär bara lätta på eventuell ångest
du kan ju peta i dig sub också, men vet inte hur van du är vid det. men det är ju inga extrema doser, så det är rätt harmlöst
mvh
Citera
2010-12-06, 21:30
Medlem
Sezzlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krif
knapra på du! lär bara lätta på eventuell ångest
du kan ju peta i dig sub också, men vet inte hur van du är vid det. men det är ju inga extrema doser, så det är rätt harmlöst
mvh

Tack för snabbt svar! Min dosering på sub är i nuläget 8mg, och då noddar jag inte, i alla fall inte utan benso eller lyrica. Börjar med 4st metamina nudå, hur är det att fylla på? Måste man göra det relativt snabbt efter första intaget eller går det att peta i sig 2 till typ 2-3h senare?
Citera
2010-12-06, 23:35
Medlem
Maergs avatar
Hur vanliga är dessa i sthlm? I götet fanns de hos de flesta men här har jag mest stött på Zopiklon/zolpidem, vilket inte gör jobbet för mig helt enkelt. Har jag fel kranar eller är Xanor helt enkelt mindre frekvent förekommande i sthlmsområdet?
Citera
2010-12-06, 23:53
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maerg
Hur vanliga är dessa i sthlm? I götet fanns de hos de flesta men här har jag mest stött på Zopiklon/zolpidem, vilket inte gör jobbet för mig helt enkelt. Har jag fel kranar eller är Xanor helt enkelt mindre frekvent förekommande i sthlmsområdet?
Beror nog på umgänge/kontakter som allt annat. Har själv inga problem att få tag på xanor, samtidigt som jag har vänner som inte kan fixa röka själva.

Om du verkligen inte hittar så kan du ju alltid beställa på Internet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in