2015-03-11, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Vad för rus syftar du på? Torrfylla får du om man nu vill kalla det så. Muskelavslappnande beroende på benso.
Endel säger sig uppleva en känsla av eufori av xanor. Det är vad jag är ute efter.
Citera
2015-03-11, 13:25
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nifelheim
Endel säger sig uppleva en känsla av eufori av xanor. Det är vad jag är ute efter.

Haha ja det går att diskuteras. Mår du inte dåligt av någon anledning så kommer du aldrig uppleva denna eufori som vissa sägs få, eventuellt är benso torsk. Hävdar nån nåt annat så har dem en skev uppfattning om hur eufori känns men det är min åsikt det mitt tips är att leta upp en centralstimulant av någon serotonin sort och ta det.
Citera
2015-03-11, 13:43
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nifelheim

Ja, på svenska stavar en gång i tiden fick jag också "bensofori" på xanor.
men nu, alla gånger jag tagit, blir jag bara gäspig och "kall" och tråkig sinnestämning.
ingen ångest, visserligen.

men det blir en trade-off.
så från att gått från min favorit benso, är den numera lååångt ner på listan.
Citera
2015-03-11, 20:00
Medlem
JutomenPepsis avatar
har tagit en 0.2-0.3 tjack under dagen och för ca 10-20 min tog jag 3x 2mg xanax stavar. Jag sitter och håller på o blir väldigt mysig o avslappnad. Ångesten över lite småsaker börjar släppa men tankarna sitter fortfarande i. Såg att jag hade en starköl och ca 4 cl 35% sprit hemma. Lugnt att dricka det va? Är väl mest med större mängder alkohol och benso som man börjar få minnesluckor och gör konstiga saker? Har aldrig druckit i samband med benso förut. Kommer det att hända något?
Citera
2015-03-11, 20:07
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JutomenPepsi
har tagit en 0.2-0.3 tjack under dagen och för ca 10-20 min tog jag 3x 2mg xanax stavar. Jag sitter och håller på o blir väldigt mysig o avslappnad. Ångesten över lite småsaker börjar släppa men tankarna sitter fortfarande i. Såg att jag hade en starköl och ca 4 cl 35% sprit hemma. Lugnt att dricka det va? Är väl mest med större mängder alkohol och benso som man börjar få minnesluckor och gör konstiga saker? Har aldrig druckit i samband med benso förut. Kommer det att hända något?

haha, alla dessa härliga unga nya hobbyknarkare. Ta det absolut inte som en diss. var inte menat på något negativt sätt alls.

nej det är ingen fara min vän, drick du några bärs o sänk några xanor
Citera
2015-03-12, 18:18
Medlem
wtfhappends avatar
Hur snabbas byggs tolerans upp på xanax? Om man tar 2 mg per dag och känner det är okej, ungefär hur länge kommer det dröja innan måste börja öka doseringen? Snacka vi dagar eller månader.
Citera
2015-03-12, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wtfhappend
Hur snabbas byggs tolerans upp på xanax? Om man tar 2 mg per dag och känner det är okej, ungefär hur länge kommer det dröja innan måste börja öka doseringen? Snacka vi dagar eller månader.

Har du inte ångest, så ta inte xanax varje dag mer än 1 vecka, man känner ett jävla sug om man slutar helt eller trappar ner.
Citera
2015-03-12, 19:22
Medlem
versalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Har du inte ångest, så ta inte xanax varje dag mer än 1 vecka, man känner ett jävla sug om man slutar helt eller trappar ner.

Jag känner inget sug om jag slutar ta mina & jag tar dagligen och gjort länge.
Så det är inviduellt.

Hur länge man kan stå på samma dos är samma sak, helt inviduellt, vissa klarar det bra andra behöver höja rätt snart om man tar regelbundet
Citera
2015-03-12, 23:14
Medlem
Kadodis avatar
Har knaprat absurda mängder xanor och annan benso u mitt liv. Nu undrar jag dock: är det någon idé att lägga xanor på folie och freebasa? Ska dom krossas eller kan man lägga en hel tablett på foliet? Mvh
Citera
2015-03-13, 12:20
Medlem
Yrkesks avatar
Har en fråga, vet inte om den är lämplig att ställas här men med tanke på att substansen i fråga är involverad så gör jag det ändock.

Har Xanor korstolerans med Flubro?? Den nya varianten, för enligt folket så blir man tydligen helt jävla sönderbränd på dessa röda små hemmatryckta, men jag däremot, känner absolut ingenting.

Så frågan kvarstår. Någon som vet?

Tack på förhand.
Citera
2015-03-13, 12:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Har en fråga, vet inte om den är lämplig att ställas här men med tanke på att substansen i fråga är involverad så gör jag det ändock.

Har Xanor korstolerans med Flubro?? Den nya varianten, för enligt folket så blir man tydligen helt jävla sönderbränd på dessa röda små hemmatryckta, men jag däremot, känner absolut ingenting.

Så frågan kvarstår. Någon som vet?

Tack på förhand.
Ja, de har korstolerans.
Citera
2015-03-13, 12:41
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadodi
Har knaprat absurda mängder xanor och annan benso u mitt liv. Nu undrar jag dock: är det någon idé att lägga xanor på folie och freebasa? Ska dom krossas eller kan man lägga en hel tablett på foliet? Mvh

av vad jag hört är alpra och fluniz de enda två bensona som fungerar bra att röka
krossa till fint pulver skulle jag gissa på, sök på google "röka xanor flashback" så finns det en hel del trådar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in