2021-03-10, 08:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Jag har kommit över både fake stavar av olika slag och legit "u94". Skillnaden kan vara svår att se med ett otränat öga, kanske nästintill omöjlig då inget utmärker sig rent visuellt. Oftast känner du på smaken om det är äkta alprazolam eller kopior som innehåller substanser som ska försöka likna alprazolam..

När jag hör någon med stavar så ringer varningsklockorna direkt, speciellt om de hävdas att det är riktiga Xanax stavar innehållandes 2 mg alprazolam som du vet kommer smaka kalk eller någon främmande kemikaliesmak som inte tyder på alprazolam.. Chansen att du stöter på riktiga Xanax i detta land är rätt så låg och man får tyvärr utgå från att benso i blisterkartor eller i plomberade burkar inte gör produkten 100 procent pålitlig, då det är mera troligt att det är underdoserade alternativt ojämna kopior i omlopp som fungerar men inte alls lika potenta som äkta varor. I värsta fall helt verkningslösa tabletter.

Ksalol som idag utgör en stor del utav marknaden inom alprazolam-handeln här i Sverige, var betydligt bättre och potentare för 4-5 år sedan än vad du kommer över idag när du köper "blå" som i princip bara är kopior. Vissa batches bättre än andra.
Instämmer, Ksalol är rysk roulette. Frontin ska det vara om det ska vara utländskt! Om ej Pfizer dårå.
Citera
2021-03-10, 08:18
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Instämmer, Ksalol är rysk roulette. Frontin ska det vara om det ska vara utländskt! Om ej Pfizer dårå.

Så du dör om du inte får äkta vara. Shit...läskigt.
Citera
2021-03-10, 08:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Så du dör om du inte får äkta vara. Shit...läskigt.
Njae men ifall man får riktiga eller inte.

Tror jag du förstod.
Citera
2021-03-10, 08:42
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Njae men ifall man får riktiga eller inte.

Tror jag du förstod.
Såklart jag förstod
Citera
2021-03-10, 22:11
Medlem
falsksons avatar
Vad kan ksalol innehålla istället för alprazolam?
Citera
2021-03-10, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av falskson
Vad kan ksalol innehålla istället för alprazolam?
Etizolam kanske? Men tror de flesta fake är Alprazolam men underdoserade. Man känner alprasmaken.
Citera
2021-03-10, 23:36
Medlem
falsksons avatar
Citat:
Etizolam kanske? Men tror de flesta fake är Alprazolam men underdoserade. Man känner alprasmaken.
Garderar man sig från skumma underdoserade blåbär om man håller sig till blister? Mm, den bittra smaken känner man igen iaf.
Citera
2021-03-11, 03:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av falskson
Garderar man sig från skumma underdoserade blåbär om man håller sig till blister? Mm, den bittra smaken känner man igen iaf.
Nej det är det man inte gör heller längre, tyvärr. Det finns fake i karta också.
Citera
2021-03-11, 03:37
Bannlyst
Svårt att läsa 1400+ sidor... vad säger man egentligen är den optimala dosen för lite mys på xanor/recreationally (glömt bort svenska ordet)? För någon med ingen särskild tolerans. Är det 1mg? 1.5? 2mg är för mycket?
Citera
2021-03-11, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datornurrrden
Svårt att läsa 1400+ sidor... vad säger man egentligen är den optimala dosen för lite mys på xanor/recreationally (glömt bort svenska ordet)? För någon med ingen särskild tolerans. Är det 1mg? 1.5? 2mg är för mycket?

Personligen 1mg.. 2mg skulle få mig att somna om jag saknade tolerans.
Citera
2021-03-11, 11:58
Bannlyst
Citat:
Börja med 1 mg, höj vid behov.
Citera
2021-03-12, 11:06
Medlem
SalamonDiEs avatar
Citat:
Alla fungerar olika, men ett härligt mysrus lär du få på 2mg (om du inte bara somnar)... är överlycklig om jag gått 2 v. utan ångest & tuggar en 2mg för att få den "det är inte så jävla dumt ändå" -känslan. Bygger tolerans snabbt så i helvete, för att få samma effekt efter 5 dagar på, krävs 8-10mg... efter det är jag immun & kan jag klara mig utan en månad är jag på lägst tolerans igen. Jag tränar mycket & äter således mycket, den bästa effekten får jag på tom mage, boostar med lite grape- eller blodapelsinjuice. Ibland upplever jag mer effekt med snus, ibland mindre effekt... alkohol mår jag mest illa av, dricker nästan aldrig så det är väl anledningen... var alkoholist för många år sen, nu dricker jag ett glas vin emellanåt, eller nån öl. Detta påverkar inte min benso.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in