Citat:
Ursprungligen postat av
Lanoo
Det går väl ok egentligen. Har inte spelat så mycket sista veckorna och har inte haft motivation att pressa grifter, men fixade 44a på första försöket för nån dag sen.
Nu körde jag och bossen ihop lite 46-47 keys igår som jag tänkt testa i helgen. Så vi får se. Alla mina gems är nu på 40 vilket fan får räcka :P
Fint

Jag sitter och funderar med på om man ska gå Fire eller Cold då man kör sedan, Fire är ju mer damage än Cold vilket kan behövas för högre grifter :P
Körde du Cold eller Fire på 44an?
Citat:
Ursprungligen postat av
Lanoo
Till alla DHs btw
Sitter och kollar in dem som klarat 49-50 och en sak förbryllar mig.
De som kör fire använder sig av Cull the weak passive och botT. Men dom har ingenting som triggar dessa utom Zei's sekundära skill. Håller verkligen "20% chance to stun"? Eller är det bara som vanligt, att de trollar folk genom att byta skills innan de loggar av?
Ett exempel:
http://www.diabloprogress.com/hero/glyptic-1151/Glyptic/54602214
Enligt mig är det självklara valet att använda Polar station runan på Sentrys för att trigga ovanstående. Eftersom sentrys i övrigt inte ger ett skit oavsett.
Hur ser deras Follower ut, exempelvis så triggar ju Thunderfury BotT vilket då även triggar/ger effekt på Cull of the weak.
Har för mig att även Azur-vapnet triggar BotT då den har Freeze on hit osv.
Sen har ju vissa eller om inte alla Followers skills man kan välja som gör någon form av effekt på fienden så..