Leffe GW besker de kriminellas loppis och sknker dom lite signerade bcker, men det roligaste med det besket var ju vad han kpte med sig hem , fan vad skn han r, "jag kper ngra snapsglas, det gr alltid t"
Leffe GW besker de kriminellas loppis och sknker dom lite signerade bcker, men det roligaste med det besket var ju vad han kpte med sig hem , fan vad skn han r, "jag kper ngra snapsglas, det gr alltid t"
"Dom slits snabbt" eller nt tror jag ocks han fick fram, s sjlvdistans har han ju i alla fall.
Om jag inte misstolkade Camilla s r det dags fr en ny rekonstruktion i studion nsta vecka vilket alltid brukar ge upphov till sm guldkorn.
Nr ska han ge sin dom ver fallet med 9-ringen i tunnelbanan??
Mordet p Sveriges Radios korrespondent Nils Horner
Vi kommenterar trippelmordet i Uddevalla samt den verraskande livstidsdomen i Susann Sallinen-fallet, fyrabarnsmamman som mrdades 2010.
Det omdiskuterade gripandet i Malm Centralstation, i kvllens program tittar vi nrmare p vad som egentligen hnde.
Tillsammans med kriminalteknikern Ulf hman har Leif skapat en mordplats i studion dr de ska visa hur man genom bland annat fotografering dokumenterar en mordplats (rekonstruktioner brukar alltid bjuda p stor humor).
Mordet p Sveriges Radios korrespondent Nils Horner
Vi kommenterar trippelmordet i Uddevalla samt den verraskande livstidsdomen i Susann Sallinen-fallet, fyrabarnsmamman som mrdades 2010.
Det omdiskuterade gripandet i Malm Centralstation, i kvllens program tittar vi nrmare p vad som egentligen hnde.
Tillsammans med kriminalteknikern Ulf hman har Leif skapat en mordplats i studion dr de ska visa hur man genom bland annat fotografering dokumenterar en mordplats (rekonstruktioner brukar alltid bjuda p stor humor).
Joy Rahman ska ju bli intressant att hra lite mer om. Han dog enligt Wikipedia fr nstan exakt ett r sedan. Sjlv har jag fr mig han dog fr typ 5-6 r sedan. Tiden gr lngsamt ibland.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!