2015-03-04, 09:25
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Var hnde detta och finns det trd i Aktuella brott?

Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Balkongflygning i Sdertlje, maken anhllen, 2013-02-10
Lnk: (FB) Balkongflygning i Sdertlje, maken anhllen, 2013-02-10
Citera
2015-03-04, 19:26
Medlem
kravodlat68s avatar
Leffe GW besker de kriminellas loppis och sknker dom lite signerade bcker, men det roligaste med det besket var ju vad han kpte med sig hem , fan vad skn han r, "jag kper ngra snapsglas, det gr alltid t"
Citera
2015-03-04, 19:29
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravodlat68
Leffe GW besker de kriminellas loppis och sknker dom lite signerade bcker, men det roligaste med det besket var ju vad han kpte med sig hem , fan vad skn han r, "jag kper ngra snapsglas, det gr alltid t"
Han sa ocks att de slits ut.
Citera
2015-03-04, 19:31
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravodlat68

"Dom slits snabbt" eller nt tror jag ocks han fick fram, s sjlvdistans har han ju i alla fall.

Om jag inte misstolkade Camilla s r det dags fr en ny rekonstruktion i studion nsta vecka vilket alltid brukar ge upphov till sm guldkorn.

Nr ska han ge sin dom ver fallet med 9-ringen i tunnelbanan??
Citera
2015-03-06, 13:37
Medlem
Esteems avatar
Palmediskussionen tas i rtt trd och kommer rendera varning hdanefter.

/Moderator
Citera
2015-03-10, 12:57
Medlem
Readyfreddies avatar
Mycket intressant program ikvll som det verkar.

Mordet p Sveriges Radios korrespondent Nils Horner

Vi kommenterar trippelmordet i Uddevalla samt den verraskande livstidsdomen i Susann Sallinen-fallet, fyrabarnsmamman som mrdades 2010.

Det omdiskuterade gripandet i Malm Centralstation, i kvllens program tittar vi nrmare p vad som egentligen hnde.

Tillsammans med kriminalteknikern Ulf hman har Leif skapat en mordplats i studion dr de ska visa hur man genom bland annat fotografering dokumenterar en mordplats (rekonstruktioner brukar alltid bjuda p stor humor).

Historiskt fall: Joy Rahman
Citera
2015-03-10, 13:24
Medlem
Grymma punkter! Hoppas legenden tar upp trippelmordet frn hromdagen ocks.
Citera
2015-03-10, 13:32
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av criztal
Grymma punkter! Hoppas legenden tar upp trippelmordet frn hromdagen ocks.

"Vi kommenterar trippelmordet i Uddevalla samt den verraskande livstidsdomen i Susann Sallinen-fallet, fyrabarnsmamman som mrdades 2010."
Citera
2015-03-10, 15:05
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Mycket intressant program ikvll som det verkar.

Mordet p Sveriges Radios korrespondent Nils Horner

Vi kommenterar trippelmordet i Uddevalla samt den verraskande livstidsdomen i Susann Sallinen-fallet, fyrabarnsmamman som mrdades 2010.

Det omdiskuterade gripandet i Malm Centralstation, i kvllens program tittar vi nrmare p vad som egentligen hnde.

Tillsammans med kriminalteknikern Ulf hman har Leif skapat en mordplats i studion dr de ska visa hur man genom bland annat fotografering dokumenterar en mordplats (rekonstruktioner brukar alltid bjuda p stor humor).

Historiskt fall: Joy Rahman
Knns lovande, skulle varit en timme extra bara!
Citera
2015-03-10, 15:30
Medlem
irrblosss avatar
Joy Rahman ska ju bli intressant att hra lite mer om. Han dog enligt Wikipedia fr nstan exakt ett r sedan. Sjlv har jag fr mig han dog fr typ 5-6 r sedan. Tiden gr lngsamt ibland.
Citera
2015-03-10, 21:22
Moderator
Dr Kings avatar
Den mrdade bruden i soffan var en dlig skdis och lg och blinkade nr honom skulle vara dd.
Citera
2015-03-10, 21:44
Medlem
Admiral Krags avatar
GW lxar upp Kvartoffs PK floskler, tydligen tycker GW att vi ska vnja oss vid att nordafrikaner r shr, skrckslagen eller aggressiv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in