Citat:
Ursprungligen postat av
RYTU
Om man diskuterar fordonsindustri och säger svenska bilar menar man Volvo och SAAB. Inte Ford eftersom de körs här.
edit:
angående hånen, det har varit sjukt mycket hån mot iran i denna tråd, sen ger jag tillbaka och folk blir ledsna i ögat. Jag har inte anklagat nån, jag ger tillbaka.
Jag har insett att denna tråd främst handlar om att håna Iran. Tråkigt för er att jag inte är så snäll.
Då har du nog missat att det knappt hade förekommit något hån alls mot Iran i den här tråden om man hade diskuterat på ett vettigt sätt. Jag har flera gånger efterfrågat en diskussion där vi på ett seriöst sätt diskuterar vad landet Iran faktiskt skulle kunna åstadkomma i en krigssituation mot t.ex. USA, men jag har talat för döva öron.
Om jag startade en tråd om Sveriges förmåga att invadera Ryssland, och sen i över 200 sidor satt och hittade på fantasiscenarion för hur bra det skulle gå, även om varenda normalt funtad människa visste att det var rena tramset, så hade jag också fått ta en del skit.
Starta en tråd om realistiska scenarion där Iran med lite skicklighet och tur skulle kunna åstadkomma något, och du kommer att slippa alla påhopp.
Alternativet är att ni börjar diskutera här utifrån realistiska scenarion och slutar fantisera, så kommer ni också att successivt bemötas av mindre uppgivna tramsinlägg och hån.