2015-03-06, 07:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sLmoN.inc
Frågan handlar inte om hur synd det är för alla er som inte har en egen tråd. Tänk istället hur synd det är om oss göteborgare som skiter fullständigt i scenen i era respektive tragiska bondehålor. Jag bryr mig inte om skövde, alingsås, stenungsund eller lidköping. Så länge ingen från göteborg målat där. Så håll er härifrån eller ännu bättre, flytta innan halva era liv försvunnit på nån jävla värmländsk åker

Kunde fan inte ha sagt det bättre själv.

+1
Citera
2015-03-06, 07:29
Medlem
njaexss avatar
Citat:
Frågan handlar inte om hur synd det är för alla er som inte har en egen tråd. Tänk istället hur synd det är om oss göteborgare som skiter fullständigt i scenen i era respektive tragiska bondehålor. Jag bryr mig inte om skövde, alingsås, stenungsund eller lidköping. Så länge ingen från göteborg målat där. Så håll er härifrån eller ännu bättre, flytta innan halva era liv försvunnit på nån jävla värmländsk åker

Va inte sån jävla fau då
Citera
2015-03-06, 17:18
Bannlyst
Citat:

Presic. +1
Citera
2015-03-07, 07:29
Medlem
sLmoN.incs avatar
OnT, big ups VR!
Hoppas obk krossar berus.
Vad hände med alla feta bombingcrews? Inte för att det är tråkigt med pieces, men vart tog all hard core bombing vägen? Buffas det bara mer eller är jag dum i huvudet?
Edit: fy fan för att bo i skaraborg. Hata gais
Senast redigerad av sLmoN.inc 2015-03-07 kl. 07:33.
Citera
2015-03-07, 12:01
Medlem
kungkonkurss avatar
http://sv.tinypic.com/r/2wegw3c/8

bild tagen inatt, 07/03-15
Citera
2015-03-07, 12:43
Medlem
AnimalOfPrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungkonkurs
http://sv.tinypic.com/r/2wegw3c/8

bild tagen inatt, 07/03-15

Underbart att se!
Citera
2015-03-07, 20:21
Medlem
funktioners avatar
http://i60.tinypic.com/2guxh85.jpg

Har suttit en tag och kanske varit uppe innan men visst blir man alltid glad av att se dessa fräscha brännarna runt om i stan?

Förövrigt, skrämmande låg nivå i tråden de senaste veckorna, har hållit mig passiv då jag försöker visa min RESPEKT åt de aktiva eldsjälar som håller scenen levande.
De som vet, de vet. Så gör oss alla en tjänst och håll käften!

Ingen nämnd, ingen glömd! Puss på er
Citera
2015-03-07, 22:26
Medlem
Ibp-Graffits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
http://i60.tinypic.com/2guxh85.jpg

Har suttit en tag och kanske varit uppe innan men visst blir man alltid glad av att se dessa fräscha brännarna runt om i stan?

Förövrigt, skrämmande låg nivå i tråden de senaste veckorna, har hållit mig passiv då jag försöker visa min RESPEKT åt de aktiva eldsjälar som håller scenen levande.
De som vet, de vet. Så gör oss alla en tjänst och håll käften!

Ingen nämnd, ingen glömd! Puss på er

Den va riktigt fett
Citera
2015-03-07, 23:19
Medlem
VVCs avatar
ni verkar inte se hur själva hur ni alla låter
Senast redigerad av VVC 2015-03-07 kl. 23:30.
Citera
2015-03-08, 12:23
Medlem
njaexss avatar
Är det beef mellan TK och LWR? Såg en piece där det stod "TK dödar LWR", någon som vet mer?
Citera
2015-03-08, 13:02
Medlem
politins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njaexs
Är det beef mellan TK och LWR? Såg en piece där det stod "TK dödar LWR", någon som vet mer?
Är det denna du tänker på? KILL är ett crew, alltså tre crew som kört tillsammans. TK, KILL och LWR
Citera
2015-03-08, 13:05
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigga
Det spelar ingen roll hur bra/dåliga, hur många dom är, att dom är golare, eller hur mycket tåg dom kör.

Dom kör fortfarande inte inom GBG, dom tillhör inte GÖTEBORG.
Dom kör ju för fan visst i gbg. Sett spånk-action för inte alls länge sedan till exempel.. dessutom rullar deras prylar frekvent in och ut ur götet. De kanske itne bor och kör gata i gbg, men deras grejer syns fortfarande där oftare än dina (med stor sannolikhet), så varför kan det inte diskuteras i gbg-tråden? Jävla stads-facism från din sida här tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in