2015-02-22, 10:17
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
"Rune Skog" vad är dette för typ? Briljant, blir glad varje gång jag ser dessa otroligt barnsliga kråkor.
Haha jag såg ett par sådana signaturer igår! Skitfula ju!
Citera
2015-02-22, 17:30
Medlem
Graffigbgs avatar
Respekt till MAG för att bomba så jävla mycket. Älskar hur de kör på varje jävla tak man kan hitta.

http://gyazo.com/95ea57815103bad01e2d50e1189e7e2e Älskar att detta håller på att bli Göteborgs 5 points!
Citera
2015-02-22, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit

Fula o fula. Tycker ändå dom är snyggare än alla sönderköttade chromtags där man inte ser ett skit vad de står liksom :P
Citera
2015-02-23, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit

Visst är de fula som skit, men det finns ändå någon genialitet i det hela som tilltalar mig tusen gånger mer än mycket annan skit en ser där det baitas hejvillt och är allmänt ointressant ur ett stilmässigt perspektiv.
Citera
2015-02-23, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noxoc
Fula o fula. Tycker ändå dom är snyggare än alla sönderköttade chromtags där man inte ser ett skit vad de står liksom :P

Sluta vara så svensk av dig. Kan du inte yttra dig om vilka tags vi snackar om så vi kan få lite dissuktion i tråden?

Den som creddar Sune Skog kan suga en fet, grabben är värdelös.
Citera
2015-02-23, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PzychoholicDream15
Sluta vara så svensk av dig. Kan du inte yttra dig om vilka tags vi snackar om så vi kan få lite dissuktion i tråden?

Är det Sune i UNF ni pratar om eller? Alla dessa internetwriters man aldrig sett på riktigt...
Citera
2015-02-23, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PzychoholicDream15

Den jag syftade på var Rune Skog :P . De jag menade var att jag tycker den e lite smårolig liksom
Citera
2015-02-23, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YawBus
Är det Sune i UNF ni pratar om eller? Alla dessa internetwriters man aldrig sett på riktigt...

Klart man inte ser sune nu när han sitter inne..
Citera
2015-02-23, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shoolan
Fan va troligt att en 15 årig liten brat skulle 'sitta inne', sitta inne på vad? Ett soc-hem? Haha, FREE SUNE för fan. Haha, haha, haha.
Citera
2015-02-23, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shoolan

Sune är en jävla brat ju. Killen blev ju bötat av grabbarna från tynnered för några veckor sedan. Sen ska han även ha hånglat med en äldre kille på fyllan.
Citera
2015-02-23, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeKush
Sjukt att du nämner det med "fyllan" med tanke på att jag hörde två haglöfs toys på vagnen igår som satt och snacka om det. Vart är graff påväg egentligen? Ett gäng snobbiga tung-piercade bögar som springer runt i sina tighta vita linnen och uppkavlade skinny jeans, man får inte glömma haj-tands halspanden också. Skulle starkt rekommendera att alla bygger en allians och börjar med att helt enkelt stampa ner alla dessa toys.

Kunde fan inte sagt det bättre själv, och mitt i allt så har KR börjat spitta TK crew. Är så jävla trött på dessa tung piercade toys som springer runt o spittar
Citera
2015-02-23, 12:04
Bannlyst
Vill också tillägga att jag tycker TK är helt jävla värdelösa för den delen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här