2015-03-08, 14:46
Medlem
Graffigbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njaexs
Är det beef mellan TK och LWR? Såg en piece där det stod "TK dödar LWR", någon som vet mer?
Kill är ett crew
Citera
2015-03-08, 16:20
Medlem
Sheiq1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graffigbg
Kill är ett crew

hahaha! dagens, tack för den!
Citera
2015-03-08, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheiq1
hahaha! dagens, tack för den!
fattar inte vad du tyckte va roligt kill är ett crew...
Citera
2015-03-08, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Dom kör ju för fan visst i gbg. Sett spånk-action för inte alls länge sedan till exempel.. dessutom rullar deras prylar frekvent in och ut ur götet. De kanske itne bor och kör gata i gbg, men deras grejer syns fortfarande där oftare än dina (med stor sannolikhet), så varför kan det inte diskuteras i gbg-tråden? Jävla stads-facism från din sida här tycker jag.

Lägg upp bilder då. Blir svårt när de inte finns några.
Citera
2015-03-08, 19:46
Medlem
Sheiq1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gradent
fattar inte vad du tyckte va roligt kill är ett crew...

no shit? ..
Citera
2015-03-08, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheiq1
no shit? ..
alså facepalm läs vad du skrev o vad jag skrev o få en koppling till varför jag svarade så på din kommentar...
Citera
2015-03-08, 21:08
Medlem
njaexss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graffigbg
Kill är ett crew

Nej? Kill är döda? Enligt EOF och UDL är det beef mellan TK och JWR. Vem som beefar vem är svårt att säga, JWR -> TK, TK ville stå utanför men eftersom VR spittat en del blev det inte så. Bess ska tydligen ritat en tagg vid ekmansgatan där JWR bor vilket triggade beefet, enligt HGM.
Citera
2015-03-09, 06:32
Bannlyst
Citat:
Nej? Kill är döda? Enligt EOF och UDL är det beef mellan TK och JWR. Vem som beefar vem är svårt att säga, JWR -> TK, TK ville stå utanför men eftersom VR spittat en del blev det inte så. Bess ska tydligen ritat en tagg vid ekmansgatan där JWR bor vilket triggade beefet, enligt HGM.

kul
Citera
2015-03-09, 13:11
Medlem
Kastaflaskas avatar
Citat:
Vilka är EOF? Vilka är UDL? Vilka är HGM? Varför skulle JWR bry sig om någon råkade köra på en gata där de bodde?
Citera
2015-03-09, 13:46
Medlem
Citat:

du har inte en susning om vad du pratar om grabben!
Citera
2015-03-12, 00:59
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollockks
du har inte en susning om vad du pratar om grabben!

han jiddrar väll fattar du la jahahaha
Citera
2015-03-13, 16:36
Medlem
Jag såg en UKF-tag på pendeln idag. Det var lite småkul tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in