2015-03-03, 13:03
Medlem
Ingen som vet varför dom började beefa från första början?
Citera
2015-03-03, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyCarin
Rolig tråd.

Det enda som snackas om här är UKF, undra varför?
Att ni inte fattar det själv.

Vilka är det som lägger det fett på tågen annars? Skulle tro att dom har lagt fler paneler än vad ni gjort vanliga pieces.

Jag kan väl hålla med om kritiken att UKF diskuteras i gbg-tråden då det inte är ett göteborgs-baserat crew, sedan att de är dåliga håller jag inte med om även om de nödvändigtvis inte alltid levererar kingstyle-burners men vilka fan gör det nu för tiden?

Hade behövts en tråd för Västra Götaland-regionen (skaraborg, bohus, trestad osv) men har för mig admin stängde ner någon sådan tråd för länge sedan då "det inte behövdes en tråd för varenda håla i sverige". Hade kunnat se en bra funktion med en sådan tråd i dagsläget då det händer grejer runt om VG-trakterna så hade vi dessutom sluppit tusen sidors diskussion om hurvida vissa är toys och inte göteborgare osv osv.
Citera
2015-03-03, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Hade behövts en tråd för Västra Götaland-regionen (skaraborg, bohus, trestad osv) men har för mig admin stängde ner någon sådan tråd för länge sedan då "det inte behövdes en tråd för varenda håla i sverige". Hade kunnat se en bra funktion med en sådan tråd i dagsläget då det händer grejer runt om VG-trakterna så hade vi dessutom sluppit tusen sidors diskussion om hurvida vissa är toys och inte göteborgare osv osv.
En som inte hade med saken att göra var #admin. Jag anser inte heller att varenda liten håla i landet behöver bli tillägnad en egen tråd och skälet till det är att varenda liten håla i landet kan diskuteras i tråden (FB) Graffitiscenen i din stad? (sammanfogad /mod). Tråden är nära 10 år gammal och länkas i den gömda FAQ-tråden som ingen bemödar sig att läsa igenom.
Citera
2015-03-03, 19:21
Medlem
Om det är Usel som diskuteras som golaren i UKF så finns det enligt andra målare en till golare i det crewet. Verkar som ett skönt gäng..
Citera
2015-03-03, 19:21
Medlem
Gött, då kan ju Coatmeal och resten av själv-creddar packet börja hänga dör ist.!!!
Citera
2015-03-04, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PzychoholicDream15
Gött, då kan ju Coatmeal och resten av själv-creddar packet börja hänga dör ist.!!!

Har inte självcreddat öht, haha. Lade bara fram en synpunkt ur ett rent konstruktivt perspektiv på gbg-tråden. "graffitiscenen i din stad" är ju tråkig att hålla sig till då det lätt bli rörigt och ointressant att kolla i en sådan tråd om tusen småhålor skall diskuteras i samma tråd, däremot om det finns en egen blir det enklare, mer städat och mindre OT.
Edit: och mindre butthurt 14-åriga flashback-toys.
Senast redigerad av coatmeal 2015-03-04 kl. 01:48.
Citera
2015-03-04, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
"graffitiscenen i din stad" är ju tråkig att hålla sig till då det lätt bli rörigt och ointressant att kolla i en sådan tråd om tusen småhålor skall diskuteras i samma tråd, däremot om det finns en egen blir det enklare, mer städat och mindre OT.
Jag förstår inte alls vad som "lätt blir rörigt" i jämförelse med att diskussionerna förs här. Du skriver att det är ointressant att besöka en tråd där "tusen småhålor diskuteras", de som besöker den här tråden kanske är av samma uppfattning.

Att det blir rörigt med en tillägnad tråd för varenda småhåla i delforumet Graffiti och street art borde enligt din uppfattning inte vara speciellt långsökt, precis som du på samma sätt tycker det är rörigt med en tråd för alla övriga småhålor. Jag håller dessutom inte med om att en tillägnad tråd för varje stad i sig skulle motverka off-topic.

För varje större stad finns varsin tillägnad tråd och för de mindre städerna finns en tillägnad tråd. Upplägget är simpelt och passande för ett forum. Håller du inte med så finns tråden (FB) Hur gör vi graffiti delen än bättre? för din skull.
Citera
2015-03-04, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymone
Ni borde bli komiker guys!
Varför nämner ni hume och hmf när det skulle va U ni snackar om?
Sen era färskingar så får ni rota fram lite facts om ni ska börja snacka.
Om ni vet så mycket så borde ni ju veta vad "golaren" heter då borde ni ju bara traska er iväg till tingshuset och hämta ut lite papper och läsa hans förhör och DÅ kan ni börja snacka.
Det verkar ju som om att ni vill vara lite thug boys med koll så do it annars håll käft.
Det var många som var aktiva i tåg fronten innan kgs kom men eftersom om att du har sån dålig koll så kommer jag ej berätta vilka.
Om ni vill se panels så ska ni kolla på tåg inte på väggar i stan, det rullar mycket mer än vad ni tror.

För det sista så är 7 pers med i U och ingen av de är den såkallad golaren.

Mycket toys i framstjärten gbg-Men ni verkar gärna vilja sitta och klaga på flashback, bra liv.

hårt gäng som är 7 pers och går mot mig som självständig med hotfulla texter.

twice. mvh gonzo
Citera
2015-03-05, 15:39
Medlem
parkråttas avatar
Så kul att läsa det här, ren och skär avundsjuka känns det som. Ett crew med ett fåtal eldsjälar som verkar snurra upp kgs på läktaren gång på gång. Finns det något annat än ukf som rullar på reginorna där nere ens? Allt jag ser här är bara ett jävla gnäll om bonnatåg och golare från folk som förmodligen aldrig ens har stått i en yard. Fjanteri. Om nu ukf är så jävla dåliga och golare, varför ser man inte panels från "eliten" i denna tråden rulla?
Citera
2015-03-05, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Så kul att läsa det här, ren och skär avundsjuka känns det som. Ett crew med ett fåtal eldsjälar som verkar snurra upp kgs på läktaren gång på gång. Finns det något annat än ukf som rullar på reginorna där nere ens? Allt jag ser här är bara ett jävla gnäll om bonnatåg och golare från folk som förmodligen aldrig ens har stått i en yard. Fjanteri. Om nu ukf är så jävla dåliga och golare, varför ser man inte panels från "eliten" i denna tråden rulla?

+1
Citera
2015-03-05, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bollockks
+1

Det spelar ingen roll hur bra/dåliga, hur många dom är, att dom är golare, eller hur mycket tåg dom kör.

Dom kör fortfarande inte inom GBG, dom tillhör inte GÖTEBORG.
Citera
2015-03-06, 00:24
Medlem
sLmoN.incs avatar
Frågan handlar inte om hur synd det är för alla er som inte har en egen tråd. Tänk istället hur synd det är om oss göteborgare som skiter fullständigt i scenen i era respektive tragiska bondehålor. Jag bryr mig inte om skövde, alingsås, stenungsund eller lidköping. Så länge ingen från göteborg målat där. Så håll er härifrån eller ännu bättre, flytta innan halva era liv försvunnit på nån jävla värmländsk åker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in