2011-03-23, 07:35
Medlem
Som topic lyder... Hur ser scenen ut i Gbg just nu?

Vem tagar mest? Vem tagar bäst?

Vem ser man mest längs linjerna?

Vem ser man mest i stan?

Hur ser det ut på famesen, vem kör mest?

Anledningen till att jag frågar och vill veta är för att jag själv var dunderaktiv 2003 men flyttade senare till barcelona där jag fortfarande bor så har väldigt dålig koll och vill ha en liten update.

Ha det fett!
Citera
2011-03-23, 10:20
Medlem
Zicks avatar
Inväntar evilhoneys raseriutbrott.
Citera
2011-03-23, 11:30
Medlem
N4ugh7yb0Ys avatar
om du är superkänd så är de väll bara fråga nån kompis
Citera
2011-03-23, 12:13
Medlem
Fups kör väl på som vanligt, tagar en del.
Citera
2011-03-23, 14:11
Medlem
playtawins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simpsoms
Vem tagar mest? Vem tagar bäst?

Edit
Citera
2011-03-23, 16:10
Medlem
Det är bedrövlig standard för tillfället. Känns som att det är bara 12-åringar som håller på nuförtiden. Var du glad att du är i Barcelona.
Citera
2011-03-23, 16:46
Medlem
AnimalOfPrays avatar
fups och tsd är väl det som syns mest. väldigt varierande kvalité. känns som ingen bombar riktigt mycket längre, ingen som sticker ut liksom.
Citera
2011-03-23, 17:17
Medlem
pappis avatar
tycker nog scenen e ganska bra nu jag.
attityden e tråkig som alltid men dom som målat mkt överallt länge nu börjar bli bättre så kvaliten går ju uppåt å folk kör ju på om inte annat.
Citera
2011-03-23, 19:21
Medlem
Zicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
tycker nog scenen e ganska bra nu jag.
attityden e tråkig som alltid men dom som målat mkt överallt länge nu börjar bli bättre så kvaliten går ju uppåt å folk kör ju på om inte annat.
Vilka syftar du på? Har inte vart i gbg på ett par månader men vad jag kom ihåg så var det mest helt färska samt att de äldre började slacka av.
Citera
2011-03-23, 19:25
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
Vilka syftar du på? Har inte vart i gbg på ett par månader men vad jag kom ihåg så var det mest helt färska samt att de äldre började slacka av.

nja mellantingen kan man la säga, dom allra yngsta e ju ok på att taga iaf. men generationen äldre än johek å c börjar ju bli ganska feta.
sen har jag inte stenkoll på folks ålder heller så ska la inte spekulera för mkt i vem som e yngre än någon annan.
Citera
2011-03-23, 19:33
Medlem
Zicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
nja mellantingen kan man la säga, dom allra yngsta e ju ok på att taga iaf. men generationen äldre än johek å c börjar ju bli ganska feta.
sen har jag inte stenkoll på folks ålder heller så ska la inte spekulera för mkt i vem som e yngre än någon annan.
De jag kan tänka på är boa, och det har ju inte hänt så mycket med dem. Sen har johek fått alldeles för mycket kredd, bara att du nämner en generation som "äldre än johek" är ju tråkigt.
Citera
2011-03-23, 19:38
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
De jag kan tänka på är boa, och det har ju inte hänt så mycket med dem. Sen har johek fått alldeles för mycket kredd, bara att du nämner en generation som "äldre än johek" är ju tråkigt.

va e tråkigt med det? syfta mer på typ DMS HSF TSD etc etc men där skiljer ju åldrarna lite också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in