2011-03-23, 07:35
Medlem
Som topic lyder... Hur ser scenen ut i Gbg just nu?

Vem tagar mest? Vem tagar bst?

Vem ser man mest lngs linjerna?

Vem ser man mest i stan?

Hur ser det ut p famesen, vem kr mest?

Anledningen till att jag frgar och vill veta r fr att jag sjlv var dunderaktiv 2003 men flyttade senare till barcelona dr jag fortfarande bor s har vldigt dlig koll och vill ha en liten update.

Ha det fett!
Citera
2011-03-23, 10:20
Medlem
Zicks avatar
Invntar evilhoneys raseriutbrott.
Citera
2011-03-23, 11:30
Medlem
N4ugh7yb0Ys avatar
om du r superknd s r de vll bara frga nn kompis
Citera
2011-03-23, 12:13
Medlem
Fups kr vl p som vanligt, tagar en del.
Citera
2011-03-23, 14:11
Medlem
playtawins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simpsoms
Vem tagar mest? Vem tagar bst?

Edit
Citera
2011-03-23, 16:10
Medlem
Det r bedrvlig standard fr tillfllet. Knns som att det r bara 12-ringar som hller p nufrtiden. Var du glad att du r i Barcelona.
Citera
2011-03-23, 16:46
Medlem
AnimalOfPrays avatar
fups och tsd r vl det som syns mest. vldigt varierande kvalit. knns som ingen bombar riktigt mycket lngre, ingen som sticker ut liksom.
Citera
2011-03-23, 17:17
Medlem
pappis avatar
tycker nog scenen e ganska bra nu jag.
attityden e trkig som alltid men dom som mlat mkt verallt lnge nu brjar bli bttre s kvaliten gr ju uppt folk kr ju p om inte annat.
Citera
2011-03-23, 19:21
Medlem
Zicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
tycker nog scenen e ganska bra nu jag.
attityden e trkig som alltid men dom som mlat mkt verallt lnge nu brjar bli bttre s kvaliten gr ju uppt folk kr ju p om inte annat.
Vilka syftar du p? Har inte vart i gbg p ett par mnader men vad jag kom ihg s var det mest helt frska samt att de ldre brjade slacka av.
Citera
2011-03-23, 19:25
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
Vilka syftar du p? Har inte vart i gbg p ett par mnader men vad jag kom ihg s var det mest helt frska samt att de ldre brjade slacka av.

nja mellantingen kan man la sga, dom allra yngsta e ju ok p att taga iaf. men generationen ldre n johek c brjar ju bli ganska feta.
sen har jag inte stenkoll p folks lder heller s ska la inte spekulera fr mkt i vem som e yngre n ngon annan.
Citera
2011-03-23, 19:33
Medlem
Zicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
nja mellantingen kan man la sga, dom allra yngsta e ju ok p att taga iaf. men generationen ldre n johek c brjar ju bli ganska feta.
sen har jag inte stenkoll p folks lder heller s ska la inte spekulera fr mkt i vem som e yngre n ngon annan.
De jag kan tnka p r boa, och det har ju inte hnt s mycket med dem. Sen har johek ftt alldeles fr mycket kredd, bara att du nmner en generation som "ldre n johek" r ju trkigt.
Citera
2011-03-23, 19:38
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
De jag kan tnka p r boa, och det har ju inte hnt s mycket med dem. Sen har johek ftt alldeles fr mycket kredd, bara att du nmner en generation som "ldre n johek" r ju trkigt.

va e trkigt med det? syfta mer p typ DMS HSF TSD etc etc men dr skiljer ju ldrarna lite ocks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in