2017-07-16, 00:52
Medlem
fibonaccisequinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Hon har fettsugit sig för skattebetalarnas pengar. Svårt att inte lyckas gå ned i vikt då

http://blogg.ng.se/tramsfrans/2015/0...-hos-anna-book

Alltså... Är hon på riktigt?

Om jag hade fått ett samtal från okänt nummer och det lät som att en människa var i nöd och samtalet plötsligt avbröts så hade jag nog ringt 112 också. Vad jag däremot inte skulle göra skulle vara att lägga ut en lååång paragraf på insta om hur fantastisk, medmänsklig och ja, nästan jesus-lik jag var.

Haha, kommer ni ihåg när hon kallade Trams Frans för en falukorv? Vad fan är det för dagis-förolämpning?
Citera
2017-07-16, 00:57
Medlem
ja som sagt hon hade en hel del skulder till olika företag bla skolfoto, p böter etc...när jag ringde var hon liksom kall i tonen som jag minns och direkt sa att hon visste inget om detta men att det var hennes mamma som skulle betala, jag tror en kollega till mig kontaktade mamman. Jag vet att jag upplevde att AB var väldigt otrevlig och ountresserad. Sen såklart tyckte jag ju att det var konstigt att en så känd person skitade ner sig på såna skulder...nu var inte AB den enda " kända" med skulder men helt klart otrevligast
Citera
2017-07-16, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Ingen aning om man får betalt, har undrat detsamma.
Internet i all ära, men det kommer en hel del sjuka grejer med det också.
Vem köper följare? Måste ju kännas jättedumt att sitta och läsa kommentarer man vet man pröjsat för att få.
Det finns nog få nötter som följer Fiiiiiiina Anna på vad hon skriver och tror att det är sant. Hon är en loser som de flesta vet att hon att hon är seglar i det i blå för att få vara i rampljuset med sina fusktänder. Ingen i familjen stoppar primadonnan från Solna att skämma ut sig hela tiden. Sorglig men barnen är ju lika påverkade. Dottern som har fått en fin titel hos tandläkaren som fixade ett bländande leennde till sin mamma att hela Sverige måste köpa solglasögon för att bli inte solskadade. Ska man gå in gå in på sonen blir det en annan tråd.. Familjen är garanterat helt skadad även om stjärnan inte vill erkänna det
Citera
2017-07-16, 05:35
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
För många år sedan arbetade jag inom inkasso och där stötte jag på AB som hade en hel del skulder. Jag skulle ringa upp henne för att prata om dessa, vid detta tillfälle var AB helt oförstående till någon av skulderna och skyllde alltihop på sin mamma.... suck...

Har du inte tystnadsplikt?
Citera
2017-07-16, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII

Finns väl ingen här som har tystnadsplikt???
Citera
2017-07-16, 09:42
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
För många år sedan arbetade jag inom inkasso och där stötte jag på AB som hade en hel del skulder. Jag skulle ringa upp henne för att prata om dessa, vid detta tillfälle var AB helt oförstående till någon av skulderna och skyllde alltihop på sin mamma.... suck...
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Finns väl ingen här som har tystnadsplikt???

Det är ju allmänt känt att tunnan har fogdeskulder, även om det nu i o d var inkasso det var fråga om. Men mamma40 bör nog inte allt för specifik.
Citera
2017-07-16, 09:51
Medlem
I filmen Fyra bröllop och en begravning, med Hugh Grant i huvudrollen. Så finns en kommentar bland vännerna, om Grant's fd flickvän, som passar in på AB nya utseende. DUCKFACE
Citera
2017-07-16, 10:00
Medlem
Anna Book håller med om att listan kan göras låååång(när hon förklarar varför hon inte lägger ner instagram för ett tag....). Konstigt att hon inte kommit på att det är ju hon som envisas med att ställa upp i diverse tv-program och skämma ut sig gång på gång. Hade hon inte envisats så hade hon varit bortglömd för länge sedan. Vad handlar hennes medverkan i Bingolotto om...?

annatoledanobook@solnamalin DET kommer inte hjälpa😔 DET vet jag sedan allt för många gånger tidigare....& dom gångerna har det enbart eskalerat på andra medier & forum samt krupit sig ännu närmare....tyvärr 💔 & vad har det gällt då🤔🤔🤔 Jo...mina tårar, att jag är en bölhora, fet äcklig gris, sexnoveller om grova våldtäkter på mig, mordhot, äckliga brev, Arga snickaren, Bingolotto.......stannar där. För listan kan göras låååång💔 Vi som familj, jag som mamma har levt med detta i 11 månader nu😔💔💔💔💔💔💔💔💔 & vi eller jag kan inte pausa våra liv & begränsa oss, för att det ska passa eller blidka någon annan🙏🏼 tyvärr. Det är precis vad folk vill!!! Och precis vad dom samtidigt inte vill!!!! Som för alla människor så spelar det ingen roll hur jag än vänder och vrider mig. Så har vi alla människor ändan bak .... det är som en katt som jagar sin egen svans, runt runt runt runt😔💔😔 Så nej, jag kan inte & tänker inte sluta leva. Men bara för det betyder det INTE att jag inte lider, att min själv INTE värker, att mitt hjärta INTE blöder och att mina tankar INTE är hos alla dessa unga minderåriga barn som för evigt pga denna TRAGEDI oavsett VEM som talar sanning eller VEM som inte talar om hela sanningen🙏🏼 Detta är som jag sagt nu vid upprepade & upprepade tillfällen, som jag inte tror många missat😔🙏🏼😔 Ett pågående ärende som fortfarande inte får eller bör diskuteras på sociala medier. Och allt enbart med tanke på barnens åldrar ALLA är minderåriga och det viktigaste måste väl ändå vara att sanningen kommer fram? Och att bevisen ska vara oklanderliga i ALLA fall / Domar - vare sig dom vunnit laga kraft ännu eller inte?!? Detta ärende trots vår sons Dom, har inte vunnit laga kraft ännu & allas ( de 2 i åtalade's ) domar är överklagade.
Citera
2017-07-16, 12:32
Medlem
Men nu kanske hon trots allt gett upp instagram, ingenting upplagt på över ett dygn, kanske allt blivit för mycket? Tycker nästan lite synd om Anna, vilken jobbig situation!
Citera
2017-07-16, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det är ju allmänt känt att tunnan har fogdeskulder, även om det nu i o d var inkasso det var fråga om. Men mamma40 bör nog inte allt för specifik.

Detta är som sagt många år sen nu, tror det var runt 1997/98
Citera
2017-07-16, 12:54
Medlem
Minns en annan sak också som faktiskt var orsaken till att jag blev oerhört besviken på AB:s attityd.
Detta är också flera år sedan då hon skulle uppträda hos Lotta på Liseberg och jag tror det var i samma veva som Lets Dance. Jag beundrade AB lite då för insatsen i lets dance och skulle då gå på Lotta för jag ville se AB, jag köpte en bukett gula rosor och skrev ett kort. Det ösregnade fullkomligt hela kvällen men när AB sjöng kastade jag upp rosorna på scenen och självklart såg hon detta men bemödade sig inte med en blick, ingenting! Hon tog inte ens upp buketten vid sina fötter utan det gjorde Lotta efter AB:s sång.... tycker bara att ett sånt ego beteende är ett hån mot de som gillar/gillade henne....
Citera
2017-07-16, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Anna Book håller med om att listan kan göras låååång(när hon förklarar varför hon inte lägger ner instagram för ett tag....). Konstigt att hon inte kommit på att det är ju hon som envisas med att ställa upp i diverse tv-program och skämma ut sig gång på gång. Hade hon inte envisats så hade hon varit bortglömd för länge sedan. Vad handlar hennes medverkan i Bingolotto om...?

annatoledanobook@solnamalin DET kommer inte hjälpa😔 DET vet jag sedan allt för många gånger tidigare....& dom gångerna har det enbart eskalerat på andra medier & forum samt krupit sig ännu närmare....tyvärr 💔 & vad har det gällt då🤔🤔🤔 Jo...mina tårar, att jag är en bölhora, fet äcklig gris, sexnoveller om grova våldtäkter på mig, mordhot, äckliga brev, Arga snickaren, Bingolotto.......stannar där. För listan kan göras låååång💔 Vi som familj, jag som mamma har levt med detta i 11 månader nu😔💔💔💔💔💔💔💔💔 & vi eller jag kan inte pausa våra liv & begränsa oss, för att det ska passa eller blidka någon annan🙏🏼 tyvärr. Det är precis vad folk vill!!! Och precis vad dom samtidigt inte vill!!!! Som för alla människor så spelar det ingen roll hur jag än vänder och vrider mig. Så har vi alla människor ändan bak .... det är som en katt som jagar sin egen svans, runt runt runt runt😔💔😔 Så nej, jag kan inte & tänker inte sluta leva. Men bara för det betyder det INTE att jag inte lider, att min själv INTE värker, att mitt hjärta INTE blöder och att mina tankar INTE är hos alla dessa unga minderåriga barn som för evigt pga denna TRAGEDI oavsett VEM som talar sanning eller VEM som inte talar om hela sanningen🙏🏼 Detta är som jag sagt nu vid upprepade & upprepade tillfällen, som jag inte tror många missat😔🙏🏼😔 Ett pågående ärende som fortfarande inte får eller bör diskuteras på sociala medier. Och allt enbart med tanke på barnens åldrar ALLA är minderåriga och det viktigaste måste väl ändå vara att sanningen kommer fram? Och att bevisen ska vara oklanderliga i ALLA fall / Domar - vare sig dom vunnit laga kraft ännu eller inte?!? Detta ärende trots vår sons Dom, har inte vunnit laga kraft ännu & allas ( de 2 i åtalade's ) domar är överklagade.
Vem i helvete skriver såna här texter? Har människan inte gått i skolan? Tyvärr visar det bara att hon är lika knasig som det antyds överallt. Hur fan klarar hon av det vardagliga livet och ritar hon gubbar i brev till tingsrätter och andra myndigheter som hon är i ständig kontakt med? Vilken psykiskt sjuk människa. Jag stör mig mest på att både Book och Bock är lika pantade och vad är det för fel på herr Bock som ständigt går omkring med ett leende? Stackars lilla dottern i familjen som faktiskt verkar normal och tvingas bo med den här flocken av dysfunktionella varelser.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-07-16 kl. 15:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in