Det finns 4 typer av människor.
1. De som inser att 9/11 var ett s.k. "inside-jobb", må det varit mossad/israel som drog i de tjockaste trådarna, det är en djupare frågeställning.
2. De som ännu tvivlar, de som fattat att "nåt inte står rätt till" men inte kan/vet var/orkar söka en djupare förståelse
3. Mainstream-människan som inte vill/vågar/orkar grävare djupare, som håller sig till den officiella versionen för att det är tryggast och enklast.
4. Den aktiva aktivisten som medvetet försöker undanröja sanningen och jobbar för agendan att vi människor ska vakna till verkligheten vi lever i.
Det är obehagligt med människorna i den fjärde kategorin då de gärna blandar sig med den tredje, och dessa infiltratörer behöver utpekas och förföljas, om så med IP/tracing med namn, adress osv så att vi kan återta vår frihet i samhället.
Till synes verkar den här "snakeplissken" och "kjellkritisk" tillhöra kategori 4, men för att undvika personliga påföljder nu när användarbasen är på vift kanske det är dags att tillkännage sig till kategori 3, som de dumma och korkade?
Detta är såklart motsägelsefullt då intelligens och slutledningsförmåga av naturliga skäl placerar alla människor med vettet i behåll i kategori 1 eller 2, och båda dessa användare tycks använda sig av en argumentationsteknik där intelligens underbyggs.
Motsägelsefullt.
Jag tror inte att 9/11 är "the smoking" gun, då det är alldeles för söndersmetat av dessa sionist agenter sedan länge, men det är för vaknare människor en bra måttsticka på vem som är vem.
Jag har hängt med några år nu och det är med ett stort leende på läpparna jag ser hur MAJORITETEN av befolkningen i Sverige idag hamnar i kategori 1 och 2, dvs över 50%-strecket, även om det än så länge sker i tysthet i många fall.
En siffra som för 5 år sedan var på knappa 20% kanske...
Det finns hopp