Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
FBI samlade in 85 videoband efter 9-11 men...
FBI had 85 videotaptes that might be relevant. Of those, 56 "of these videotapes did not show either the Pentagon building, the Pentagon crash site, or the impact of Flight 77 into the Pentagon on September 11."
Of the 29 remaining videotapes, 16 "did not show the Pentagon crash site and did not show the impact of Flight 77 into the Pentagon."
Of the 13 remaining tapes, 12 "only showed the Pentagon after the impact of Flight 77."
Only one tape showed the Pentagon impact: the Pentagon's own security camera footage, that would later be released.
Förteckning över de 85 insamlade filmerna:
http://web.archive.org/web/20080208102217/http://www.flight77.info/85videos.html
Detta VET du redan eftersom du fått det länkat och förklarat för dig (senast den 20:e maj i år) så varför du fortsätter på samma spår övergår allt förstånd (men det förklarar ju också varför du fortsätter att tro på konspirationsteorier trots att de motbevisats om och om igen i 16 år)..
Bara tecken på att du inte fattar fast du fått det förklarat flera gånger.
Och jag har även förklarat för dig att det är precis det här som är problemet. Antingen stämmer det att ingen av videoinspelningarna visar något som kan vara informativt för själva kraschförloppet eller så stämmer det inte, det finns verkligen intressant information inspelad.
I det första alternativet finns det inga giltiga skäl till att inte publicera inspelningarna, de visar ju ändå inget av intresse.
I det senare alternativet så handlar det antingen om att mörklägga att det inte var Flight 77 som störtade in i Pentagon vs. hålla på bevis som visar att det faktiskt är Flight 77, till dess en publicering ger maximal utdelning.
Vad alternativet än är så spelar man ett fulspel med allmänheten, något som inte kan ha någon godartad förklaring. Jag ser det som en del i den psy-op mot den egna befolkningen som inleddes 9/11, 2001.
På samma sätt ser jag på frånvaron av övervakningsbilder på de 19 påstådda kaparna, när de passerar igenom de tre flygplatserna innan de bordar de fyra planen. Endast en liten snutt där också.
Keep the public in the dark. Muddy the waters.